dinsdag 7 juli 2020

Zeurderig

Behalve voor het vertalen van woorden, kun je bij ons ook terecht voor synoniemen, puzzelwoorden, rijmwoorden, werkwoordvervoegingen en dialecten. En daarmee is de kous niet af. Want er zijn er vele andere mogelijke oorzaken van puur lichamelijke onbehagen die heel moeilijk of helemaal niet te achterhalen zijn.


Zeurderig

Zo maakte ik het ooit mee dat een peutertje een uur lang zeurderig was – blijkbaar zonder aanleiding. Online woordenboek Nederlands. Beklagend 2) Chagrijnig 3) Drammerig 4) Dreinen 5) Dreinerig 6) Klagerig 7) Klierig 8) Kniezerig 9) Kwalieachtig 10) Landerig 11) Lijzig 12) Negatief 13) Neutelig 14).


English dictionary definition of ornery. In de meeste gevallen gelukkig erg onschuldig en vaak het gevolg van een verkeerde beweging of het nalaten van een warming-up bij het sporten. Ik heb dit nog nooiy eerder ervaren in mijn lichaam.


Iemand een idee wat dit kan zijn? Mijn nod is over dagen. Pijn, het maakt niet uit waar of hoe sterk het is, is altijd een symptoom van iets, zelfs als het niet belangrijk is.


Je zou je er niet te druk over moeten maken of proberen om een eigen diagnose te stellen, maar je zou het ook niet moeten negeren. Vanuit mannen perspectief kunnen dames nog wel eens zeurderig over komen. Bij deze klapper is Def enigzins uit zij Comfort. What does ornery mean ? Definition of ornery in the Definitions. Information and translations of ornery in the most comprehensive dictionary definitions resource on the web.


Zeurderig

Mits je niet al te zeurderig bent aangelegd. Leuke groep en altijd gezellig! Gezelligste groep van Haarlem-Noord.


Chisholm, A Thousand a Plate Seemingly here was an intruder who was violating custom. Moreover, the partners had come to look upon this exceedingly rich district as their exclusive property. And so their indignation was extreme. The document has moved here. Helaas heb ik momenteel echt genoeg te stellen met de dagelijkse dingen, want ik heb al weken last van verkoudhei die dan weer even over lijkt te zijn en een dag erna er weer is.


Zeurderig

W e hebben allemaal wel eens één of meerdere steken in de zij, of een zeurende pijn in de zij. Vaak hoofdpijn erbij, niet erg genoeg om steeds een tabletje te nemen maar wel zeurderig genoeg om hinder van te hebben. Upload Download Add to wardrobe 4px arm (Classic) Background Zeur AnnaDePanna. Find all the synonyms and alternative words for ornery at Synonyms.


Wenn ja, freuen wir uns sehr, dass du hier bist. Du bist auf einer Webseite, wo du die Antwort auf diese und viele weitere bisher veröffentlichte und zukünftige Fragen findest. Jouw oplossingspercentage daalt van naar in twee dagen. Snowball can get a little bratty if his blood sugar drops. Your closure rate drops from to after two days.


OT: Totaal geen fan meer van Wildstylez (en Headhunterz). Vind de stijl die ze zichzelf de afgelopen periode hebben aangemeten helemaal niet fijn. Het klinkt allemaal zo lafjes, krachtloos, en soms zelfs zeurderig imo.


Ik ken mijn beperkingen. Kan maximaal minuten lopen of fietsen, dan ben ik echt kapot. Pijn in spieren, botten, gewrichten. U heeft dan dikke voeten of enkels, maar vaak doen ook de onderbenen mee. Als u vocht vasthoudt in uw benen is dat meestal beiderzijds.


Na drie kwartier besluit ik dat ik de rest van mijn stappen er straks in de stad wel bij zal krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts