woensdag 5 augustus 2020

Word ik verwacht

Of het word of wordt is, hangt af van de andere woorden in de zin. Staat er ik word of word ik? Ik word naar school gebracht. Dat betekent dat ‘word’ enkel gebruikt kan worden wanneer het onderwerp ‘ik’ is of wanneer er gebiedende wijs plaats vindt. Net zoals het ik neem en neem ik is, en ik loop en loop ik , is het ik word en word ik , ik vind en vind ik , en ik houd en houd ik.


Hopelijk word ik vandaag gebeld. Als je vervangen kan worden door jou(w), is je niet het onderwerp van de zin. Hetgeen ik krachtens artikel 1 lid moet doen is de mening van het Parlement naar voren brengen die, naar ik verwacht , deze week wordt geuit. Wordt je broer snel moe?


I expect the European Commission to do the same and if necessary to impose sanctions on Member States that do not abide by the rules. Deze is heel erg gemakkelijk. Ik’ krijgt nooit een t. Behalve in de vorige zin.


Word ik verwacht

Want daarin verwijst ‘ik’ niet naar mij, maar is het een dingetje en dan is het derde persoon enkelvoud en die krijgt wel een t. Om kort te gaan: het is ‘ik. Contextual translation of hoe laat word ik verwacht into English. Human translations with examples: your hour? De correcte vervoegingen zijn u wordt en wordt u. Er is een eenvoudig trucje om te achterhalen of u -d of -dt moet schrijven: vergelijk met een werkwoord waarvan de stam niet op een -d eindigt – bijvoorbeeld blijven – en spel het op dezelfde manier.


Ik wachtte voor het hek, tot de trein voorbij was. Verwachten onderstelt, dat men met zekere belangstelling (verlangen, vrees) uitziet, naar hetgeen gebeuren zal en dat men daarop min of meer stellig rekent. Hoe laat wordt ik verwacht voor de opening?


Ik verwacht ieder oogenblik mijn vader. Gedeelten van deze pagina. Hulp voor toegankelijkheid. Juist is: ‘Dan word je zeker kampioen.


Als je het onderwerp van de zin is, en achter de persoonsvorm staat, komt er geen t achter de persoonsvorm. Bij een werkwoord als blijven is direct te horen wanneer de t achterwege blijft: ‘Dan blijf je zeker kampioen. Bij worden is het verschil tussen wordt en word niet te horen. Ik ben LifeTime StarRider en zit op server: MistyMountain! Op StarStable heet ik : Kara Longvalley!


Word ik verwacht

Ik had niet verwacht dat men van me verwacht dat ik een Midden-Oostenexpert word. Dat was ik niet en dat ben ik nog steeds niet en ik wil het ook niet worden. En wellicht ben jij het ook niet.


Dat je ergens een uitgesproken mening over hebt, maakt je nog geen expert. Het is maar dat je het weet. Wanneer word ik in mijn hotel verwacht ? In het algemeen is uw verblijf op de aankomstdag tussen 14. In drukke periodes kan het voorkomen dat uw verblijf op een later tijdstip beschikbaar is. Je vous attends demain matin à dix heures dans mon bureau.


Begin die buik, die steeds in de weg zit, toch wel beu te worden. Ik lig maar te draaien en te draaien. Als ik dan eindelijk comfortabel geïnstalleerd ben moet ik plots dringend naar toilet en natuurlijk begint het dan allemaal van vooraf aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts