donderdag 9 maart 2017

Ik voel niks als ik bovenop zit

Mister Nightlife De hit van Nielson in een feestversie va. Toen ik hem voor de eerste keer zag, kon ik niet stoppen met staren. Mijn favoriete standje: “Missionaris en cowgirl. Hij heeft een tamelijk grote, waardoor op zijn hondjes soms pijnlijk is. Bij missionaris komt hij net diep genoeg, maar wanneer ik bovenop zit en de controle heb, voel ik me het geilst.


Please try again later. Door een hoek oid lukt dat helemaal niet. Wat meestal toch weer uitkomt op een hoop gelach en dan na elkaar weer wat opgeilen toch maar weer hij bovenop. De dokters zeggen dat ik een hypochonder ben en ik raak helemaal geïsoleerd.


Ik was een professionele danseres en een goede studente. Een wrak dat thuis zit te wachten tot het beter gaat. En als ik me beter voel , dan onderneem ik van alles, want het typische is dat ik een heel vrolijk meisje ben van nature. Veel mensen die zich ongelukkig voelen, lijken daar niet echt een reden voor te hebben. Goede baan, leuke vrienden, fijn huis – van buiten zit alles prima in elkaar.


Ik voel niks als ik bovenop zit

Toch voel je je nooit helemaal goed in je vel, en je weet niet goed waarom. Om gek van te worden, natuurlijk. Dit lukt niet bij iedereen maar spreek ook voornamelijk met mensen af waar ik me goed bij voel. Het lukt mij dan ook om te eten, alleen niet. Heb dagen dat ik vrijwel niks eet.


De gesprekjes op tinder en happn lopen vaak op niks uit als ze vragen of ik nog iets leuks ga doen van het weekend. Vrienden van vroeger hebben bijna allemaal een partner, wonen samen en hebben kinderen. Ik voel me erg angstig als ik eraan denk dat ik vaart moet maken. Als ik hoest of lach, voel ik het ook.


Alleszins zal ik nog serieus moeten knokken als ik dan toch nog jaren hier ga zijn, als ik oud ben zal ik nog altijd niet voor mijzelf kunnen zorgen, ik zal niets hebben. Ik ben nu al een jaar stabiel op gewicht en ik voel me zelfverzekerder. Vroeger als ik naar het strand ging met mijn kinderen was ik teveel afgeleid door mijn uiterlijk: heb ik alles wel goed bedekt, zien ze dit niet of dat. Zonde, want ik zou eigenlijk net moeten genieten van het zonnetje en mijn kinderen en niet bezig zijn met mijn uiterlijk. Ik weet niet waarom het opeens begon.


Op een dag wilde ik gewoon bijna niks meer eten. En dan avondeten wat ik ook niet echt veel doe. Ik ga huilen als ik zeg wat me dwars zit. De ene keer ga ik huilen, de andere keer word ik boos.


Ook als ik druk ofz voel ik er niks van qua pijn. Ik snap niet waarom niet. Huisarts zegt dat ik meer moet lopen lol ik werk in de horeca zit geen moment stil hahaha.


Moest anders maar in therapie. Domme antwoorden, huisarts heeft voor mij geen zin zo. Zie wat er dan gebeurd ofzo. Kan zo ook niks anders doen. Als de arts die opmerkingen geeft.


Ik denk dat het minder stimulerend is voor een man, niet elke vrouw beheerst dit standje (of wil het beheersen). Zelf vind ik het echt een overrated standje, ik zelf voel er niks van, het doet zelfs in een bepaalde hoek pijn. Ik kreeg alleen een basisbeurs, iets. Ik ben hypochondrisch, dus ik geloof alles wat ik lees op internet en dan word ik doodsbang en denk ik dat ik dat heb.


Hoe kun je zelf nou eigelijk merken dat je bezeten bent? Ik kan mijn gevoel altijd heel behoorlijk uitschakelen en gewoon handelen in kwesties als deze, maar echt, ik voel me zó ruk en intens schuldig dat ik er met mijn neus bovenop stond en het niet heb kunnen voorkomen. Morris zit iedere dag vier keer op die commode. Al gaat mijn weg door een donker dal, ik vrees geen gevaar, want U bent bij mij, Uw stok en Uw staf, zij geven mij moe” schrijft de psalmist in Psalm 23:4. In het Nieuwe Testament krijgt Jezus de bijzondere naam Immanuel, wat betekent ‘God met ons’ (Matteüs 1:23).


Ik voel niks als ik bovenop zit

Ik zal nog jarenlang zo lastig als ik kan zijn om het onderste uit de kan te halen voor mijn kind. Want alles wat erin zit , moet eruit gehaald worden! Gelukkig is de klasseleerkracht van mijn zoon iemand die heel veel inlevingsvermogen heeft in de kinderen en los van de problematiek (adhd) veel leuke en sterke dingen in onze zoon ziet. Ik heb niet het gevoel dat er iets trekt, maar ik heb inderdaad vooral als ik slaap het gevoel dat mijn neus helemaal verstopt zit , terwijl dat in feite niet zo is.


Nu mijn vriend woond bij zijn zoon maar is veel hier s’avonds laat want voor de rest zit ik hier maar tussen mijn muren,en als hij binnenkomt en ik ben tv aan het kijken zet hij hem direct op zijn programma…. Verder zijn de klachten veel duidelijker aanwezig tijdens en net na het eten of als ik bijvoorbeeld lang niks heb gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts