dinsdag 28 november 2017

Facebook account verwijderen en opnieuw aanmaken

Vul nogmaals je wachtwoord in en druk op ok. Bevestig dat je het account wilt verwijderen. Maar toen ontdekte ik dat ik dan al mijn gegevens kwijt was.


Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Account verwijderen kan niet, hij wordt alleen. Nadat het account is verwijder kun je geen toegang meer krijgen. We wachten een paar dagen met verwijderen nadat het verzoek is ingediend. Meld je aan bij facebook.


In de afgelopen week is. Als ik mijn account verwijder en deze opnieuw wil aanmaken , zodat ik weer opnieuw kan “swipen”, wat dan te doen? Mijn account verwijderen en nieuw account aanmaken ? Nu krijg ik de melding dat ik weken bedenktijd krijg en dat mijn account dan echt verwijderd wordt.


Om een pagina aan te maken surf je naar facebook. Kies een gewenste optie en volg de stappen op het scherm. Mijn man heeft ook een account op facebook en telkens ik zelf op account klik krijg ik zijn gegevens op mijn pc. Als ik die verander dan is hij zijn account kwijt. Welkom op het NS Serviceforum.


De klantenservice kan je huidige Mijn NS account verwijderen. Als je daar jouw gebruikersnaam (is e-mailadres) doorgeeft dan kunnen zij het account voor je verwijderen. Vervolgens kun je zelf weer een nieuw account aanmaken. Maak contact met vrienden, familie en andere mensen die je kent.


Facebook account verwijderen en opnieuw aanmaken

Ik wilde ook evt mijn Hotmail account verwijderen , maar daarna dan ook weer aanmaken , ben ik daarna dan heel veel kwijt mijn hele e-mail bestand is ontregeld. Geeft aan dat er veel e-mails openstaan, soms lukt t openen, soms niet en kan de server t bericht niet downloaden, of blijft maar laden, soms komt er n push-up bericht in beeld. Gelukkig kun je hem makkelijk weer activeren. Je kunt op facebook namelijk NOOIT MEER een eenmaal aangemaakte account geheel verwijderen. Het enige wat helpt is elk bericht, foto en vrien die je ooit erop hebt gezet voor verwijderen.


Daarna pas kiezen voor “Definitief verwijderen ”. Je FaceBook account verwijderen. De stappen die je moet zetten zijn alleen lastig te vinden. U gebruikt dit sociale netwerk om in contact te komen en blijven met bekenden, maar ook om mensen op te sporen en spelletjes te spelen.


Bij definief verwijderen worden al je berichten en tags verwijderd. Teneinde raad heb ik een nieuw wachtwoord gevraagd en met het nieuwe wachtwoord kan u makkelijk uw account laten verwijderen. Hiervoor heb ik een van mijn Outlook accounts verwijderd om hem later opnieuw aan te maken.


Hoe kom ik dat te weten ? JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Na bevestiging, doe de test! Natuurlijk is het eenvoudig om je account te deactiveren, maar op die manier wordt er niets voor je verwijder zodat je je profiel opnieuw kunt activeren, zoals het voorheen was.


De weg naar echte privacy. Tijdens het deactiveren blijft je data bestaan en kan je het account op een later tijdstip gewoon weer terug online zetten. Tijdens het verwijderen ben je de data echt kwijt en kan je de foto’s, updates en vrienden niet meer terug zetten en zal je opnieuw een account moeten aanmaken.


Dit is dus niet definitief. Je account is wel niet meer zichtbaar voor andere facebook gebruikers, en dit onmiddellijk. Intro: Een facebook account is evensnel verwijderd dan dat hij wordt aangemaakt. Is dat mogelijk of moet ik dan mijn account verwijderen en dan weer overnieuw maken? En als ik dus nu naar een andere provider wil, krijg ik geen mails meer van facebook ,dat zou toch echt jammer zijn.


Facebook account verwijderen en opnieuw aanmaken

Ik wil mijn accont niet verwijderen ,alleen mijn mail adres veranderen. Je kunt nu in deze weken opnieuw inloggen, waardoor je account weer opnieuw geactiveerd wordt. Als je account verwijderd is zul je deze NIET meer terug kunnen krijgen. Al je vrienden, games en berichten op je tijdlijn zullen weg zijn.


Je raakt dan wel al je matches, berichten en andere informatie over je account voorgoed kwijt. Houd er rekening mee dat als je opnieuw inlogt na het verwijderen van je account , we een heel nieuw account voor je aanmaken. Opmerking: door de Tinder-app te verwijderen , wordt je account niet verwijderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts