KPN maakt als Nederlandse telecom aanbieder het leven vrijer en makkelijker door iedereen met elkaar te verbinden. Het motto van deze grote telecom aanbieder is dan ook: ‘ Voel je vrij ’. Het was erg leuk om eraan mee te werken. Ik zit in de 0:- 0:minuut.
KPN Commercial 4G Voel je vrij Olivier. Unsubscribe from Olivier? De technologie van KPN stelt je in staat om te doen wat jij leuk of belangrijk vindt. Je favoriete serie kijken wanneer het jou uitkomt en werken waar je wilt.
Wie verbonden is, kan zich vrij voelen. Tijd en locatie vormen geen belemmering meer. In de zakelijke ‘ voel je vrij ’ campagne van KPN staat een bijzondere VR-rondleiding centraal. Het is de zoon die een rondleiding geeft in virtual reality door het nog te bouwen nieuwe bedrijfspand van het familiebedrijf. Met draadloos internet in en rondom je huis.
Ons modem maakt het mogelijk. Bij KPN kijk je tv precies zoals jij dat wilt, met Interactieve TV. KPN Voel je vrij – Hoe KPN met behulp van emotie de categorie en Nederland voor zich won. We sluiten af met een concreet voordeel: overal probleemloos Spotify luisteren met 4G.
Zij nemen dan jouw computer tijdelijk over om te achterhalen wat er mis gaat met de installatie. Uiteraard met jouw goedkeuren. Niet verplicht, wel handig in dit geval. KPN heeft een verjongingsstrategie ingezet.
Om de jonge doelgroep goed te bereiken, is de creatie jonger van uitstraling en zijn Film Follows ingezet. De commercial is dan alleen te zien bij films die voornamelijk door die jonge doelgroep bezocht worden. Learn about working at KPN. Join LinkedIn today for free.
See who you know at KPN , leverage your professional network, and get hired. Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt. We willen graag ons KPN veilig uitbreiden naar de licenties voor €pm. Betekend dit overigens dat je naast de apparaten die je al gratis kan beveiligingen via je account nog extra apparaten kan toevoegen.
Ontdek alle mogelijkheden met KPN en voel je vrij. Gedeelten van deze pagina. Hulp voor toegankelijkheid.
De hoofdrol in de nieuwe commercial is weggelegd voor twee expat-kleuters in den vreemde, die min of meer per ongeluk opa Henk wakker bellen - want tijdverschil - met een videogesprek. KPN is de verbindende factor die persoonlijke contacten mogelijk maakt. Zodat je vrij bent om te gaan en te staan, waar en wanneer je wilt. KPN vroeg ons een film te maken die hun nieuwe filosofie illustreert: “ Je voelt je pas vrij als je verbonden bent”. In slechts vier weken tijd produceerden wij deze film.
Voel je vrij In de nieuwe ‘ Voel je vrij ’ TVC van KPN volgen we een jongen die naar de beste manier zoekt om een meisje dat hij leuk vindt mee uit te vragen. Hij stuurt haar een origineel filmpje via whatsapp. Met de introductie van 4G voor heel Nederland wordt dit merkthema geïntroduceerd met een grootscheepse campagne. In de campagne laat KPN zien hoe zij met 4G heel Nederland met elkaar verbindt. Het imago van KPN als volwaardig ICT-aanbieder versterken en de merksympathie, merkoverweging en merkvoorkeur voor KPN.
Daarom werkt het wel als je direct de link van F-Secure gebruikt. Dit probleem zou er niet zijn als de pagina helemaal op kpn. Ik geef elke melding door die we hierover ontvangen en hoop dat dit wordt aangepakt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.