maandag 25 april 2016

Messenger laatst actief uitzetten

Messenger laatst actief uitzetten

Daarna tik je op Actieve status: Je ziet nu een kopje staan dat de naam Weergeven wanneer je actief bent heeft. De ander kan dus niet meer zien op welk tijdstip je Messenger voor het laatst gebruikte. En ook hiervoor geldt dat dat andersom hetzelfde is. Je kunt laten zien wanneer je actief bent of recent actief bent geweest door je Status Actief in te schakelen. Dat kun je uitzetten bij de instellingen van messenger.


Nu kun je dit aan of uit zetten. Als je het uitzet, dan kun je het ook niet meer van anderen zien! Hoe kan ik de functie ‘ laatst actief ’ uitzetten ? Als je gebruikmaakt van Messenger zullen andere.


In WhatsApp kun je Laatst gezien uitschakelen, zodat andere niet zien wanneer jij voor het laatst online geweest bent. Instantly reach the people in your life—for free. To turn your active Status on or off in Messenger : Android: From Home, tap your profile picture in the top right right. Use the toggle at the top of the screen to turn your Active Status on or off.


Messenger laatst actief uitzetten

Tap Turn On or Turn Off to confirm your choice. Zo kun je beter inschatten of je snel antwoord kunt verwachten. Je bedoelt dat andere kunnen zien wanneer jij je voor het laatst hebt aangemeld? Nee, dat kun je niet uitschakelen. Of net zoals dat je op facebook tegenwoordig kunt zien of een ander jouw privé bericht gelezen heeft.


Dit wil zeggen wanneer jij het laatst actief was met Whatsapp. Dit hoeft niet te zeggen dat je contact je bericht heeft gelezen. Laatst gezien” verwijst naar het tijdstip wanneer het contact WhatsApp heeft afgesloten. Je kunt uitzetten dat je vrienden en contacten kunnen zien wanneer je voor het laatst actief was op Instagram.


Om dit te doen ga je naar je profiel, tik je op het tandwieltje en scroll je een stukje naar onderen. Standaard staat de nieuwe functie aan, maar met onderstaand stappenplan kun je het ook uitzetten. Want bij de ene staat een groen bolletje, bij een ander staat de hele tijd (soms wel minuten lang) minuut geleden actief. Stap Onderaan zie je deze balk staan. Kies hier het voorlaatste icoontje.


Stap Bovenaan zie je twee knoppen messenger en actief. Je ontvangt nog steeds chatberichten maar jouw vrienden kunnen niet. Kan iemand me vertellen hoe ik mezelf op offline zet? Er is wel een nadeel:namelijk als je de functie uitzet, kun je ook van anderen niet meer zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Met deze app kun je gratis berichten versturen naar je contacten en (video)bellen.


Functionaliteiten Messenger is een handige applicatie voor je telefoon of tablet waarmee je jouw contacten over de hele wereld kunt bereiken. In de privacy-instellingen van Whatsapp kun je verschillende opties aan- of uitzetten. Door op ‘ laatst gezien’ te klikken kun je instellen wie deze informatie te zien krijgt. Selecteer ‘niemand’ om niemand meer te laten weten of en wanneer je voor het laatst online was in Whatsapp.


Gelukkig kun je laatst gezien uitzetten in WhatsApp, zodat niemand meer kan zien wanneer je voor het laatst de app hebt geopend. Hier lees je hoe je dat doet. In het overzicht van al je privéberichten kun je bij iedereen die deze functie heeft ingeschakeld zien wanneer hij of zij het laatst actief was binnen de app.


Vergeet dan niet om er een rode ballon-emoji bij te sturen! Met deze functie vliegen er tientallen ballonen over het scherm van de persoon die het ontvangt en over dat van jou. Als je uitgekeken bent op basketbal of voetbal, kan je altijd nog schaken. Ooit heb ik via messenger een gesprek gestart met iemand die ik verder niet ken maar met wie ik wél even contact wou.


Nu lijkt het wel of ik aan die persoon vastzit want ik kan enkel het gesprek verwijderen maar ik kan het niet voor elkaar krijgen dat die persoon niet de hele tijd in mijn contactlijst terug komt. Het kan uur duren voor dat de aanpassing actief is. Je kunt onderstaande onderwerpen doorzoeken om de informatie te vinden waarnaar je op zoek bent. Bovendien kan een bericht zich na ontvangst vanzelf verwijderen.


Ik kijk via mijn telefoon redelijk vaak op facebook en kreeg laatst al eens de vraag of ik niks anders te doen had? Nu vind ik dat het eigenlijk niemand aan gaat wat ik doe, waar ik ben etc. Maar hoe stel je dat in godsnaam in?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts