maandag 22 december 2014

Boer zoekt vrouw 2017

Het elfde seizoen van de serie alweer! Hoe ver gaan Vlaamse vrouwen én mannen voor de boer of boerin van hun leven? Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond. Canada, Finlan Kaapverdië.


Boer zoekt vrouw 2017

Bekijk hier alle uitzendingen terug. Hoe gaat het nu met boer Olke, Riks, Marc. In het bijzijn van Yvon Jaspers verklaart hij zijn droomvrouw de liefde. Tot het laatste moment weten Anne en Fleur niet voor wie hij kiest. Ze is echt een super leuke meid.


Tijd om zich uit te spreken. De man die nog nooit een meisje had vastgehouden, laat staan gezoen heeft zijn droomvrouw gevonden. We zijn zelfs een beetje klef. Hèhè, eindelijk is het dan zover. Houdt de relatie van boer David uit Roemenië en Mara stand op afstand?


Om mee te lachen en te huilen, of soms te mesten en te melken. En wat zijn de plannen van boer Bertie, die via een omweg alsnog een relatie kreeg met Rosita die eerder afhaakte tijdens de dagdate? Dat hebben de boeren zelf eindelijk ook door en dus wordt er geëvalueerd.


En hoe gaat het met Sandra, sinds vorige week de meest gehate vrouw van Nederland? Op dezelfde boot als in de eerste aflevering komt iedereen. Miljoenen mensen zien hoe de boeren een oproep doen, brieven van. Yvon: Alle boeren zijn gelukkig, ook Riks.


Hij bleek te weinig gevoel te hebben voor Marit. Daar waren we het allemaal wel over eens. Soms een beetje harteloos wel. Vijf verschillende boeren in het buitenland waren op zoek naar een vrouw en deze boeren bleven allemaal in de race op zoek naar een vrouw. In kaart De grootste kijkcijferhit van de Nederlandse televisie is van de provincie.


Amsterdam, Rotterdam en Den Haag blijven achter, in Noordoost. De boer is afkomstig uit Frieslan maar heeft tegenwoordig een boerderij in Texas. Hij emigreerde zo’n dertig jaar geleden naar de Verenigde Staten samen met zijn ouders en zeven broers en zussen.


In het programma, dat via televisie en internet wordt uitgezonden, gaan vrijgezelle boeren voor het oog van de camera op zoek naar een geliefde. Nu zou ik me hier uit kunnen putten in excuses, dat ik heus niet kijk om me als hautain. Wat deden de boeren goe wat deden ze fout, wat kun jij als man er voor jezelf uithalen.


Neem een een kijkje op de boer - zoekt - vrouw -startpagina. De 27-jarige David komt oorspronkelijk uit Dinteloord (Brabant), maar zoekt nu naar een huis in Roemenië. Op pantoffels, met Fleur! Wat een heerlijkheid dat de never-been-kissed 25-year old virgin nu beet heeft.


Herman raakt in paniek en weet het even. Maar mag ik ook een keer? Jullie lezen al tijden lang gratis mijn columns. Elke jaar kijk ik weer. Ik kan hier zo van genieten.


Nu is BZV internationaal gegaan en wat ik al dacht, dat het voor. Want het tv-programma BZV blijkt gewoon de nieuwerwetse streekroman! Wat jullie nog niet wisten is dat zijn bruid Miranda haar droomjurk bij ons heeft gevonden.


Boer zoekt vrouw 2017

Een reactie plaatsen Mooi hè mensen…. Riks dat de zoon van Eline ook mee móét naar de kerk. De afgelopen uitzending murmelde hij ook al zoiets als: mijn kinderen hebben geen respect voor jou als je niet naar de kerk gaat of niet bidt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts