dinsdag 30 december 2014

Depressieve partner twijfelt aan relatie

Twijfelt je vriend over de relatie ? Lees in dit artikel redenen waarom een man twijfelt aan de relatie en tips om zijn twijfel te laten verdwijnen. Relatie : Wat als je partner twijfelt ? Een crisis binnen de relatie of huwelijk is zwaar, maar hoe zwaar is het als je geliefde in een relatiecrisis verkeert en twijfelt over jullie relatie ? Wat is een mogelijke oorzaak van een crisis? Welke adviezen geven deskundigen als je partner twijfelt ? Ik moet even van me afschrijven. Mijn partner kwam vorige week met het bericht dat hij ongelukkig is en niet weet of hij. Wij bieden Generalistische Basis GGZ.


Generalistisch wil zeggen dat u met een grote verscheidenheid aan klachten bij ons terecht kunt. De psycholoog die met u een intakegesprek heeft, zal ook de verdere behandeling met. Je moet echt overwegen om serieus te kijken naar alles waar je binnen de relatie aan twijfelt en je moet deze zeker nooit negeren. Waar je aandacht aan geeft groeit, dus als je je focust op de kanten die de relatie veilig en saai maken, dan zal de relatie daar niet leuker van worden.


Eén van de redenen waarom je twijfelt kan dus zijn dat je bang bent om alleen te zijn, en het daarom niet uit wil maken. Dat betekent nog steeds niet dat je het uit moet maken. Vervolgens wil jij duidelijkheid op een gegeven moment, maar twijfel want moet je dat wel uiten, misschien jaag je je partner wel weg, ben je bezig met pushen. Januari symboliseert voor velen een nieuw begin.


Daarom onderwerpen veel koppels hun relatie deze maand aan een grondige evaluatie. Misschien vraag jij je al een tijdje af of jouw partner de ware is. Dan ontvang je tevens de Gratis download met interessante inzichten en concrete handvatten om te stoppen met piekeren en malen.


Je ontvangt elke week het inspirerende e-Zine Loslaten. Nu, met praktische informatie over loslaten. Dat er iemand is die je moet verslaan. Als je zo denkt, dan ben jij je eigen tegenstander, of is je partner je tegenstander.


Depressieve partner twijfelt aan relatie

Jijzelf bent onmogelijk te verslaan. Wat je wilt in het leven gaat niet veranderen, hoe hard je er ook tegen vecht. En tegen je partner vechten lijkt me ook behoorlijk ingewikkeld en nogal een nare aangelegenheid. Daarom ben ik in mijn jonge jaren een tijd alleen geweest om te werken aan mijn problemen, relaties liepen steeds stuk op mijn gedrag. Later kwam ik in een relatie terecht met een depressieve man en zag ik de andere kant (met mij ging het goed).


Omgaan met een depressie na een verbroken relatie. Een verbroken relatie kan een behoorlijke impact hebben op iemands leven. De overgang van alles met de ander delen naar je realiseren dat je de ander niet meer moet bellen is pijnlijk.


Het kan zelfs zijn dat jullie er samen sterker uitkomen. Of dat gebeurt hangt, naast de inhoud en ernst van de twijfel, af van hoe ga jij met de twijfel omgaat en kun en wil en kan jij tegemoet komen aan wat je partner in jullie relatie denkt te missen? Je partner is namelijk ook hartstikke onzeker over de situatie.


Uit mijn vorige relatie ben ik uitgeblust en leeg eruit gekomen doodat ik te lang de schuld bij mezelf heb gezocht, en vooral wanneer je zoveel geeft, en niets onvangt. Maak snel een keuze voorjezelf, een bewuste keuze, en accepteer deze. En het is aan hem om te herstellen van depressie, dus jij hoeft hem niet terug te brengen naar de goede oude tijd - maar steun zoeken voor. Soms zien partners de twijfel van hun partner als kwaadwil, net zoals vreemdgaan of schelden. Jij ben diegene die twijfelt aan onze relatie , dús jij bent oorzaak van mijn pijn.


De achterliggende boodschap is: het is jouw schul alleen jij kan het oplossen. Deze verwijtende houding maakt helaas nóóit dat de twijfelaar minder zal twijfelen. Het is gebruikelijk om keuzes te maken die we later komen te betreuren zoals in een relatie zijn met een persoon die lijdt aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis.


Soms zijn deze minder dan perfecte besluiten genomen in een verwoede poging om “de vrede te bewaren”, te pacificeren van een razende partner of familie lid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts