donderdag 7 december 2017

Geen gevoelens meer voor vriend

U begrijpt dat gevoelens voor elkaar weer kunnen groeien, maar dat gebeurt niet vanzelf. Het is hard werken en vereist commitment. Dan is uit elkaar gaan op respectvolle wijze een logische optie. En voor jezelf na te gaan of je onder de invloed van je vriend een compleet ander mens bent geworden. Want op een dag kan je er achter komen dat je geen verliefdheid meer voor hem voelt.


Geen gevoelens meer voor vriend

Doordat jij je continu anders moet gedragen dan dat jij je voelt, kan je jouw gevoel voor verliefdheid niet meer vinden. Soms ben je elkaar gewoon wat uit het oog verloren, en kun je weer opnieuw verliefd op hem worden. Ik dacht altijd dat houden van een gevoel is wat je voor iemand hebt Wat verwacht je van een relatie? Geen gevoel meer voor hem, maar je houdt wel van hem.


Kriebels die je hebt met verliefdheid verdwijnen over het algemeen in de loop der tijd en dan zul je zelf meer moeten investeren om het (ook seksueel) leuk en spannend te houden. Mijn vriend heeft geen gevoelens meer voor mij. Hulp gezocht :Hij heeft geen gevoelens meer. Wat te doen als je vriend geen gevoelens heeft… Er zijn leuke aspecten aan mijn werk.


Ik mag mannen uitleggen hoe ze beter voor hun vriendin kunnen zorgen, en haar zo goed mogelijk kunnen verwennen. Maarten gunt haar geen ruimte voor haar heimwee. Voortdurend zit hij met zijn voet op de rem.


Ik kan niet redelijk met je praten. Jij wordt altijd zo emotioneel. De gevoelens van Josje verstoren de carrière die hij probeert op te bouwen. Het zijn lastposten die een goede omgang in de weg staan.


Maar daar wringt nou juist de schoen. Dus als je ex momenteel geen gevoelens meer voor je heeft, dan is dit hetgeen wat je wilt verbeteren. Zorg weer voor aantrekkingskracht door te flirten en het uitstralen van zelfvertrouwen. Raak niet van slag bij alles wat je hoort!


Oude relatieproblemen overwinnen? Lees dan mijn artikel over hoe je veelvoorkomende relatieproblemen kunt oplossen. Wij hebben veel meegemaakt in onze relatie, zoals op ons zelf wonen, onze dochter die geboren wer getrouw en financieel niet zo goed zaten (nu wel omdat we allebei werken). Ik heb geen gevoel meer voor mijn vriend.


Geen gevoelens meer voor vriend

Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden. Het moeder worden eist veel aandacht op en kan ook veel liefde geven, die je da dus minder van je vriend nodig hebt. De ervaring dat jullie heel verschillend zijn kan ook een domper zijn.


Zeker als je niet goed weet hoe je met verschillen om moet gaan. Maar wanneer je alleen nog maar van de ander houdt en geen verliefde gevoelens meer voor hem of haar koestert, dan heeft de romantiek plaatsgemaakt voor een vriendschap. We zeggen niet dat je nooit meer samen een filmmarathon mag houden. Vriend geen gevoelens meer. Ik weet niet wat ik moet doen.


Mijn ex heeft geen gevoelens meer voor me… Heeft je ex geen gevoelens meer voor je? Dit is een normaal proces dat bij een relatie hoort. De vlinders in je buik verdwijnen en daarvoor in de plaats ga je echt van je partner houden. Doe gewoon cool en ontspannen, wat er ook gebeurt. Of je nu wel of geen romantische gevoelens voor je vriend (in) hebt, het is belangrijk dat je erachter komt of je vriend of vriendin misschien romantische gevoelens voor je heeft, mocht je gemerkt hebben dat hij of zij zich anders tegenover je is gaan gedragen.


Sinds een maand of weet ik dat mijn vriend (relatie van jaar met kinderen, waarvan de oudste bijna een puber) ernstige twijfels heeft over de relatie en gevoelens heeft voor een collega. Het viel me de laatste maanden al op dat hij wat afstandelijker was, geen fysiek contact zoeken, lichamelijke klachten die op stress wijzen. Ik twijfel over mijn gevoelens voor mijn vriend. We hebben nu een relatie van jaar wat nu? Er zijn dan geen gevoelens meer voor de ander en dan is het ook beter om de relatie te beeindigen.


Ook is het mogelijk dat die gevoelens na een bepaalde tijd weer terugkomen. Zo plotseling als ze verdwenen, kunnen ze ook weer terugkeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts