woensdag 13 december 2017

Mailmaatjes

Word dan mailmaatje bij Stichting Zelfbeschadiging! Wat doe je als mailmaatje? Als mailmaatje heb je eens per week contact via de mail met i. Wij bieden gratis hulp, eerlijke informatie en deskundig.


De Vriendendiensten maatjes via een chatforum een digitale plek te bieden. Heartland-Recipe-Webring. Alle leeftijden welkom. Ik heb een partner en ben vader van dochters. Wil je jouw ervaring met zelfbeschadiging gebruiken om anderen te helpen?


Zowel voor mensen die zichzelf beschadigen als hun familieleden en naasten. Er is onder andere een forum, mailmaatjes -contact, een telefonische hulplijn en bijeenkomsten voor familieleden en naasten van mensen die zichzelf beschadigen. Deze website gebruikt cookies om deze website te verbeteren en te analyseren en eventuele relevante advertenties van derde partijen te tonen, meer informatie.


Mailmaatjes

Landelijk zijn er op verschillende plaatsen maandelijks Proud2meets voor mensen die worstelen met hun zelfbeeld. Proud2meet in Eindhoven De Proud2meet vindt maandelijks plaats op vrijdagmiddag vanaf 14:op locatie de Grijze Generaal, een ambulante locatie van de GGzE, tegenover Winkelcentrum Woensel. Naast een telefoondienst biedt de Stichting Zelfbeschadiging ook een lotgenotenforum, zijn eer mailmaatjes en kan er een afspraak op het bureau gemaakt worden. Onze onderbouwleerlingen mailen in het Engels met leerlingen uit Denemarken. Leerlingen uit de derde klassen ontmoeten deze mailmaatjes persoonlijk tijdens een uitwisselingsproject.


Culturele studiereizen: leerlingen uit vmbo-t, havo en vwo bezoeken indrukwekkende wereldsteden. Beperkte reismogelijkheden en schaamte bij de doelgroep, en de kleinschaligheid van de organisatie speelden bij deze keuze een belangrijke rol. Ook Caleidoscoop is een relatief kleine organisatie, maar in Amersfoort is er een actieve groep. Na meerdere keren heen en weer mailen, ontmoeten we onze mailmaatjes in het echt. Het ene jaar steken wij de grens over naar België, het andere jaar komen zij bij ons op bezoek.


Mailmaatjes

Waar we ook veel tijd aan besteden in groep is het maken van een werkstuk. Hier nog niet opgelost maar het probleem lijkt deels bij kpn te liggen. Zij hebben nieuw spamfilter dat te strak staat afgesteld. Oa bokt, decathlon, landleven en gister ikzelf verdwijnen in de spambox.


Vind of bied uw tweedehands Penvrienden aan op Speurders. I) het gedrag van bezoekers vast te leggen en te analyseren om de websites en apps te verbeteren, II) om het mogelijk te maken content via social media te delen en III) om de inhoud van haar websites en advertenties beter af te stemmen op uw. En hoe ben je bij die persoon gekomen?


Ik zou het leuk vinden om in contact te kunnen komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd (bijna 20) uit zuid korea! Bel- of mailmaatjes Vriendendienst kan niet altijd op korte termijn een (bezoek)maatje inzetten. Als er geen geschikte match te maken is komt een deelnemer op de wachtlijst. Telefonisch contact of via de mail is dan wellicht een goed alternatief ter overbrugging.


Lieve mailmaatjes , Jeetje wat een fijne reacties zeg! Laura, eigenlijk weet ik heel goed hoe jij je nu voelt, want uiteraard is dit niet mijn eerste poging en heb ik op een gegeven moment ook gezegd zowat, dat ene pilletje ik wilde het toch gewoon accepteren. Zullen we elkaar dit jaar eens ontmoeten op de conventie?


Mailmaatjes

Deze vraag werd gesteld op de mailgroep AlcoholVrij. Er werd enthousiast gereageerd. Vervolgens ontstond het idee om deze vraag ook op de andere alcoholmailgroepen en forums te stellen. Heb je geprobeerd hem uit en aan te zetten?


Hoe herken ik een internetvirus? Zijn er ook toetsenborden voor linkshandigen? Met al je vragen over computers en internet kun je hier terecht. Gezellige berichten van alledaagse dingetjes.


Haai Friz Wij waren vroeger mailmaatjes en dat vond ik heel leuk! Ik wou vragen of we dat misschien weer konden doen? De dag nadat ik modje wer zijn mijn enkele mailmaatjes gestopt met mailen.


Dat kan tellen als andere behandeling, ja Voor de rest. Ik heb nochtans twee mailmaatjes in dezelfde leeftijdsgroep en die hebben evenzeer een pak klachten en vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts