woensdag 14 maart 2018

Ik word gebeld door vreemde nummers

De eerste keer heb ik opgenomen en een man zij bent u die en die en woont u op dit adres ik zei ja toen had hij het over dat hij met mij over het gas en licht wilde praten ik zij dat regelt mijn man altijd ik zij bel vanavond maar terug opgehangen en werd niet teruggebeld van morgen weer. Zelf ben ik in totaal door 108nummers gebeld sinds juni. KPN geen antwoord op weet.


Ik word gebeld door vreemde nummers

De laatste maanden word ik telkens door verschillende vreemde nummers gebeld. Mobiel en vaste telefoon. Veel nummers geblokkeerd. Word telkens met nieuwe nummers gebeld. De keren dat ik het wel deed was het altijd van een energiebedrijf.


Hoe kan dit gestopt worden? Ben jij afgelopen weekend door een buitenlands nummer gebeld ? Afgelopen weekend werden tienduizenden abonnees én oud-abonnees van Telegebeld door oplichters die gebruik. Als je terugbelt, kom je op een dure betaallijn in Zimbabwe terecht waar men je aan de praat zal. Mensen die terug bellen komen vaak voor een vervelende verrassingen te staan als blijkt dat ze onbewust naar een betaalnummer bellen.


Soms wel 15x op een dag. Dan is het weer een paar dagen rustig en dan begint het weer. Hoi gertkuijper, Goed dat je het vraagt. We zijn op de hoogte dat er klanten zijn die gebeld worden door vreemde buitenlandse nummers. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat klanten hier van op de hoogte worden gestel en we blokkeren nummers van bekende spammers.


Niet 1x per dag maar meerdere keren per dag. Ze blijven maar bellen. Zeker handig als U onderweg bent en even snel iets wilt checken. Alleen vaste nummers ) Vind het inderdaad een beetje vreemd.


Ik word gebeld door vreemde nummers

Heb dat ook ooit geha werd midden in de nacht gebeld door een nummer uit China. Hoi Originalrick, Welkom op het Simyo Forum! Wat vervelend dat je gebeld bent door een Surinaams nummer dat je helemaal niet kent Ik zal al je vragen hieromheen beantwoorden: als eerste kun je vaak wel nummers blokkeren vanuit je toestel.


Dan neem ik op, maar dat persoon zegt ook niets terug. Het is namelijk heel irritant en ik wil heel graag weten wie het is. Ik word elke dag gebeld door een onbekende.


Hoi, Ik zit met een klein probleempje, ik werd een aantal weken geleden gebeld door een vrouw die op zoek was naar ene Peter, geen idee wie dat is. Gebeld worden door vreemde nummers ? Hi gebeld waar ze me inderdaad niet verder konden helpen. Hi zeiden ze wel dat wanneer ik dit nummer. Wat te doen aan gebeld worden door onbekende nummers ? Deze worden gebruikt door bedrijven. Dus grote kans dat een bedrijf wil communicer.


Ik heb veel research gedaan. Als er zoekresultaten zijn betekend dat het nummer vaker is voor gekomen. Je kan ook nummers blokeren op je telefoon.


Soort white list van nummers met alleen jou toegevoegde nummers. En bel me niet register dan word je juist wel gebeld. Wat zijn dit voor nummers ? Regelmatig wordt ik gebeld door telefoonnummers die ik niet ken.


Vandaag ben ik weer gebeld , maar ik neem liever niet op als ik een nummer niet ken. Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden van wie specifieke (ook internationale) telefoonnummers zijn? Heb nergens mijn nummer achter gelaten. Alleen mijn fam,vrienden en mijn baas hebben mijn nummer.


Bij vreemde nummers ook privé neem ik niet eens meer op. Verwacht ik een belangrijk telefoontje neen ik op maar zeg ik niks tot hun. Gaat 1x over, niet vaker. Is hier iets over bekend? Buitenlandse telefoonsjoemelaars bestoken Nederlandse mobiele bellers steeds vaker met spooktelefoontjes.


De fraudeurs bellen heel kort naar 06- nummers in de hoop dat het slachtoffer terugbelt. Wangiri-fraude nummers Ben je gebeld door één van deze nummers ? Bel dan niet terug en blokkeer het nummer op je toestel. Of je krijgt een sms van zo’n nummer.


Ik word gebeld door vreemde nummers

Je ziet de gemiste oproep of sms op je telefoon, bent nieuwsgierig en belt terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts