donderdag 24 oktober 2019

Vind hij me leuk lichaamstaal

Dieren hebben immers geen echte spreektaal zoals wij die kennen. Op mijn basisschool liep er op het schoolplein af en toe een Pauw rond die eigenlijk bij een boerderij verderop hoorde. In deze video krijg je signalen om te testen of een man je leuk vindt.


Dit zegt zijn lichaamstaal : tekenen dat hij jou wel ziet zitten. Dat betekent meestal dat hij je leuk vindt, en dat hij hoopt dat er iets tussen jullie zal gaan gebeuren. En onderin het artikel vindt je mijn gratis cadeautje voor je: De schakels in zijn mannenbrein om hem.


Wanneer je ontdekt dat hij jou ook leuk vindt, kan je juist vleugels krijgen en meer durven. Daarom leer je in deze blog signalen om te herkennen of hij je leuk vindt. Bovenaan deze blog vind je een video met de volledige uitleg (bekijk die eerst als je hem nog niet hebt gezien).


Als hij je gevoelens beantwoordt en jou dus ook aantrekkelijk vindt, zal bij hem automatisch hetzelfde gebeuren. Als je ogen steeds naar één man worden getrokken kan dat zijn omdat hij onbewust je aandacht probeert te trekken. Hij vindt je leuk en wordt een beetje zenuwachtig, alleen al omdat hij met jou in één ruimte is.


Hij zegt je naam herhaaldelijk. Ben je verliefd op die ene jongen? Een simpele quiz: test aan de hand van signalen of hij je leuk vindt. Ontdek hoe je aan een man zijn lichaamstaal kunt aflezen of hij je ziet zitten. Als hij geen aandacht aan je besteedt en hij nooit op je appjes reageert of hij je nooit berichten stuurt, kan het zo zijn dat hij je niet leuk vindt.


Je komt er maar niet achter, vindt hij jou nu wel of niet leuk ? Als je zelf de kriebels in je buik hebt, raak je van alle woorden en gebaren in de war. Klinkt dat je bekend in de oren? Een gouden tip: leer zijn lichaamstaal lezen.


Direct zijn over zijn gevoelens? Daar moet een man niet aan denken. Hij steekt nog liever één of meerdere lichaamsdelen in het vuur dat hij je vertelt wat er echt in hem omgaat. Hoe weet je of zij of hij je leuk vindt via WhatsApp: 15.


Als je wil weten naar welke signalen je moet kijken lees dan dit artikel met signalen om te zien dat hij je leuk vindt. Hij had daar een zomerfling en ik merkte dat ik dat eerst wel jammer vond. De laatste dag hoorde ik van zijn zusje dat hij me leuk vond.


Het andere meisje vond hij namelijk niet echt leuk. Nu heb ik hem toegevoegd op facebook en is hij tegen me gaan praten. Ik vind hem leuk en hij vroeg of hij naar me toe zal komen. De lichaamstaal van flirtende mannen begrijpen. Als hij zijn hoofd een klein beetje kantelt als hij naar je kijkt, kan dat een onbewust teken zijn dat hij je leuk.


Vind hij me leuk lichaamstaal

Als een man je leuk vindt, zal hij vaak het volgende doen. Hij komt wel erg vaak dichterbij. Als je een leuke man ontmoet – op je werk, bij vrienden of als je uitgaat – zul jij je af gaan vragen wat hij denkt en of hij je leuk vindt.


Een vraag die mij vaak wordt gesteld door vriendinnen op liefdespad na afloop van een paar dates is: “Eef, vindt hij me leuk denk je? Maar het is niet zo moeilijk. Is hij nou wel of niet verliefd op mij?


Bijna iedereen heeft het zich wel eens afgevraagd. Vindt ze me nou leuk of niet? Als je de geheime boodschap achter de woorden en lichaamstaal van het object van je affecties begrijpt, kom je hier veel sneller achter. Hoe beter jij antwoord kunt geven op de vraag, “ vind ze me leuk ? Al ga jij in dit artikel ook ontdekken dat er nog een tweede laag van belang is.


Scroll dan naar onderaan de pagina. Leer de lichaamstaal van een man beter begrijpen. Vang de signalen op en weet direct of hij interesse in je heeft en je leuk vindt.


Terwijl hij wel oogcontact zoekt, me plaagt met opmerkingen en kijkt of ik zijn grappen wel grappig vind. Daarentegen is hij kortaf in app contact en begint hij zelf geen gesprek. Dit kun je testen door zijn bewegingen ook te spiegelen, raak bijvoorbeeld je haar aan als hij het zijne aanraakt, ga zitten als hij gaat zitten, etc.


Als je merkt dat hij jouw houding regelmatig overneemt, is er een grote kans dat hij je leuk vindt. Deze onbewuste signalen schreeuwen: Ik vind jou ook leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts