woensdag 23 december 2015

Eerste werkdag trakteren

Bij veel bedrijven is het een gewoonte om te trakteren bij diverse gelegenheden. Hierbij kan worden gedacht aan een eerste werkdag, geboortes, verjaardagen of een laatste werkdag voor een vakantie. Een vaste bakker op werk? Dat vind ik nog wel vreemder dan op je eerste werkdag trakteren. Kan mij hier niks bij voorstellen.


Eerste werkdag trakteren

Maar het allervreemdste zou ik nog wel de volgende redenatie vinden: O kijk, de nieuwe medewerker trakteert eigen koeken, dat kan echt niet hoor! We hebben hier een vaste bakker! Je eerste werkdag bij een nieuwe werkgever zorgt natuurlijk voor de nodige zenuwen. Hoe bereid je je daar goed op voor? Welke kledij draag je best op mijn eerste werkdag?


Wat kan je er van verwachten? Te laat opdagen tijdens je eerste werkweek laat namelijk gegarandeerd een negatieve indruk na. Test in de praktijk hoeveel tijd het traject in beslag neemt en calculeer wat extra tijd in voor onvoorziene omstandigheden. Medewerkers die vertrekken hebben de meest domme dingen gezegd op hun laatste werkdag”, zegt Dana Maciagli.


Nu wil ik afscheid nemen op een bijzondere manier. The best tips for years! Top genius ideas - Duration: 13:59. Stuur of geef daarom een leuk kaartje met een originele tekst erop aan iemand die zijn of haar laatste werkdag heeft of jouw laatste werkdag meemaakt. De meest opmerkelijke eerste werkdagen.


Altijd spannen zo’n eerste werkdag bij je nieuwe werkgever. Nadat je bij Brabant Match op kennismakingsgesprek bent geweest, kan het zomaar voorvallen dat je al heel snel aan de slag kunt. Vooral als je nog niet zoveel werkervaring hebt, is zo’n eerste werkdag best wel spannend. En zoals gezegd ben ik twee weken geleden gestart bij mijn nieuwe werkgever.


Op mijn verjaardag had ik het sollicitatiegesprek en tja… daar kwam ik zonder taart. Dus belofte maakt schuld en op mijn eerste werkdag alsnog getrakteerd. Nederlands dagblad verklapt wat Anderlecht betaalt aan Heerenveen voor Vlap Goudhaantjes!


Maar ook eentje waarbij ik me heel erg welkom voelde op mijn nieuwe baan en ontzettend veel zin heb om de komende maanden met allemaal nieuwe projecten aan de slag te gaan. Om zijn eerste werkdag op tijd te beginnen, besloot Walter Carr te voet naar zijn werk te vertrekken: een tocht van dertig kilometer waar hij zo’n zeven uur over zou doen. Daarnaast werkt ze als part-timer in de thuiszorg. Zaterdag januarii is haar laatste werkdag. We bedanken beide voor de inzet die ze voor ons hebben gedaan.


Graag willen ze u bedanken voor de leuke contacten. Als er anderen trakteren , eet ik nóóit mee. Ik ben gewoon een huisvrouw Verdien daarmee. Het zou een tocht van dertig kilometer zijn, waar hij zo’n zeven uur. Het idee van deze kleine Nijntje Lamp is dat deze handiger mee te nemen is op vakantie of uit logeren, zodat kinderen zich ook op andere plekken thuis voelen.


Daardoor past Nijntje ook makkelijk in de koffer als je kind uit logeren gaat. Maar niet van harte, zo blijkt uit een poll op deze site. Trakteren als je jarig bent? Bijna procent trakteert op kantoor, maar kan het missen als kiespijn.


Eerste werkdag trakteren

De negerzoenen gaan ook mee voor de zoetkauwen hier. Voor de rest van het bedrijf ben ik er nog niet uit. Jayvi had heel groot nieuws. Er zijn twee zusjes geboren: Lyana en Kylie. Deze pin is ontdekt door Ik ga trakteren.


Voordelig geprijsd en voor 23:besteld is de volgende werkdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts