dinsdag 22 november 2016

Gemeenschap met een vrouw

Geslachtsgemeenschap, (latijn coïtus, ook copulatie, neuken, verouderd bijslaap) is een seksuele handeling waarbij een man met de penis de vagina van een vrouw penetreert. In bredere zin vallen ook coïtusequivalenten onder de term onder waaronder genito-anaal verkeer en pegging , dit artikel behandelt genito-vaginaal verkeer. Veel vrouwen zijn verbaasd als ze horen dat niet iedereen kan klaarkomen tijdens gemeenschap.


Dat man en vrouw tegelijkertijd een orgasme zouden moeten krijgen, is een veelgehoord misverstand. Iedereen, zowel mannen als vrouwen kunnen genieten van gemeenschap binnen het huwelijk. Of mannen en vrouwen evenveel kunnen genieten, vind ik een beetje appels met peren vergelijken. Vervloekt is degene die gemeenschap heeft met een vrouw in haar anus.


Afgelopen week kwam ‘Under Cover in Nederland’ presentator Alberto Stegeman in het nieuws met ontdekkingen uit de Islamitische gemeenschap. Hij toonde een liegende imam en een moslim die probeerde met zijn derde vrouw te trouwen. Hij wilde dit geheim houden voor de Nederlandse autoriteiten aangezien polygamie in Nederland verboden is.


Als uw huisarts een infectie of huidziekte van de vagina vindt, wordt deze eerst behandeld met een crème tegen schimmel (candida) of met een hormooncrème. Pas als deze genezen is, kunt u weer voorzichtig beginnen met gemeenschap. Intussen kunt u natuurlijk wel vrijen zonder gemeenschap. Een vrouw verkrachten, vaak onder de ogen van familie, ontwricht een gemeenschap. Door gebruik van voorwerpen worden genitaliën verminkt, vrouwen onvruchtbaar gemaakt, ter voorkoming van.


Het is bekend dat Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) heeft overgeleverd dat zij verwend werd met goed voorspel en liefkozerij op een manier die een echtgenote in de stemming brengt voor intimiteit. Wat de hadith in kwestie bedoel is dat een vrouw op haar man’s verzoek positief moet reageren. Dan zou ik alleen geïnteresseerd zijn in vrijen met haar, wanneer die vrouw dat ook met mij is.


Gemeenschap met een vrouw

Een vreemde vrouw die niet in mij geïnteresseerd is, laat ik met rust. Mag een man met zijn vrouw knuffelen als zij ongesteld is zonder dat hij gemeenschap met haar. Genieten van seks kan op verschillende manieren. Maar voor de meeste mensen zal een orgasme een gewenst hoogtepunt vormen.


Een man mag zijn vrouw vanaf haar middel. Klaarkomen bij seks tussen man en vrouw is echter niet vanzelfsprekend. Een gemeenschap die trots is op haar basisprincipe gelijkheid tussen mannen en vrouwen zet een vrouw buiten op basis van geruchten.


We hebben nochtans vaak mannen in onze middens gehad die overspel hadden gepleeg die de gezinsspaarrekening hadden leeggeplunderd om te gokken, te drinken, drugs te gebruiken of die hun vrouwen sloegen. Man en vrouw behoren beide elkaars lichaam als een kledingstuk te beschermen. Bij de politie van Indiana County kwam toen een telefoontje binnen van een anonieme man met de vraag of seks met dieren illegaal is. Toen daarop bevestigend werd geantwoor zei de beller dat hij op zijn gsm beelden had van een vrouw die seks had met een paard. Ik wil met uw vraag niet direct naar een antwoord van: “Het mag wel of het mag niet”.


Ik denk dat er een heel andere vraag speelt in uw leven: “bepaalde oorzaken die in ons huwelijk speelden. Hier ligt het begin van de oplossing van uw probleem! Het moet voor uw vrouw ook duidelijk zijn dat “geen seksualiteit” problemen oproept. Jij bent zeker tandarts?


Gemeenschap met een vrouw

Komt een man bij de dokter - Duration: 0:22. Een vrouw eiste in hoger beroep dat de studieschuld van haar ex-man buiten de gemeenschap zou vallen omdat zij pas na het huwelijk op de hoogte zou zijn gesteld van de schuld. Geheimeaffaires is een online sociale gemeenschap met duizenden ruimdenkende mensen die online op zoek zijn naar seksueel plezier zonder verplichtingen. Ben je op zoek naar een flirterige partner om je wildste fantasieën uit te leven, dan is Geheimeaffaires de perfecte plek om het te doen! Meld je aan en geniet ervan!


Mijn vrouw en ik zijn al tien jaar getrouwd. Sinds de geboorte van ons eerste kind geeft zij mij het gevoel dat ik ongewenst ben. Ik weet dat zij een man heeft uitgenodigd in haar huis en ze verhinderd dat ik thuis kom in de weekenden. Elke keer als ik seksuele gemeenschap met haar wil dan wijst ze me af.


Gemeenschap met een vrouw

Moet ik doorgaan met haar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts