maandag 23 januari 2017

Sociaal incapabele michiel nijntje

Studio 1koopt Nijntje over. Skip navigation Sign in. Please try again later. Michiel kan eindelijk op vakantie! Sign in to like videos, comment, and subscribe.


Omdat het verdacht stil is rond de kwestie Nainggolan vond ik het hoogtijd om mijn mond is open te trekken in een filmpje! Een vrij heldere uiteenzetting alsge het mij vraagt maar moesten er nog vragen zijn aarsel niet! Vorige week vierde kroonprinses Elisabeth haar 18e verjaardag met een groot koninklijk feest.


Tijd om nog snel van deze zaken. DAG BESTE PALJASKES,EERST EN VOORAL SORRY WANT IK KRIJG MIJNE CAPSLOCK WEER NI AF WANT MIJN KATJE HEEFT MIJN. Voor je dagelijkse portie filmpjes, nieuws, humor, tv-tips, cd-, film-, boek- en festivalreviews slechts één adres: The Wild Site! Zowat heel Vlaanderen is gek op het. Er is een nieuw bijzonder personage in de Sesamstraat.


De eerste schooldag, ook sociaal incapabele michiel blikt er vol nostalgie op terug. De Slimste Mens ter Werel van maandag tot donderdag op VIER. Geen gemakkelijke periode, maar hij geraakte wel met de hakken over de sloot! U kan ons live aan het werk zien op december in de Ancienne Belgique.


De Ideale Wereld stelt voor: De DIW Kerstsoirée! Dus probeert hij af te kicken. Maar dat gaat niet helemaal van een leien dakje. Je stem verliezen, het lijkt wel epidemisch in showbizzland: na Drake, verloor ook Belle Perez haar stem.


Maar gelukkig kon zij wél rekenen op de steun van haar fans, meer bepaald haar grootste fan. Gisteren mocht ik de aankomst van Theresa May bij premier Rutte filmen. Ik was het geluid vergeten opnemen dus ik heb dan maar zo accuraat mogelijk proberen liplezen.


Kopiëer embed code Volgende video. Dit is de finale van de 30ste aflevering. De leukste vraag uit aflevering 1: Sociaal Incapabele Michel. Tinderen voor Kinderen. Gedeelten van deze pagina.


Hulp voor toegankelijkheid. Borremans was maandagavond te gast in. Ja wij zijn echt wel BFFS. Meneertje paljas bijt de spits af. Eerste halte: Turnhout.


Vlaams Belang heeft een nogal opvallende strategie op sociale media: het delen van vechtfilmpjes. Een strategie waar niemand van onze redactie ooit aan. What others are saying Highlight the stupid.


Sociaal incapabele michiel nijntje

I guess a lot of us are in pain. I do stupid things so much lately! Als bewijsmateriaal deze. Jongeren en ouders in de jeugdhulp kunnen soms het gevoel hebben dat ze niet langer op één lijn zitten met hun hulpverleners.


Alleen Elvis blijft bestaan heeft er weer een succesvol seizoen opzitten. Eén aflevering heeft de ether helaas net niet gehaald. Partijvoorkeur in het Belgisch recht.


Herbekijk deze aflevering online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts