woensdag 19 april 2017

Hij vindt me leuk maar doet niets

Hij vindt me leuk maar doet niets

Je hebt iemand op het oog. Eigenlijk wil je niets liever dan met hem zijn. Gelukkig zijn er dingen die je kan doen zodat je niet voor de rest van je leven met de hij vindt me niet leuk genoeg-gedachte moet leven. Dat hij één keer aardig tegen je doet wil niet zeggen dat hij je aantrekkelijk vindt. Maar zie je consistent “ ik vind je leuk “-signalen, berg je dan maar.


Dat is al té veel commitment voor hem. Hij vindt je leuk genoeg. Wanneer een man je niet leuk vindt dan zal hij je gedag zeggen en zonder pardon zijn weg vervolgen. Maar als een man je leuk vindt dan zal hij dat laatste momentje zolang mogelijk proberen uit te stellen in de hoop dat jullie gaan zoenen.


Dus wanneer dit gebeurt dan is het zonneklaar: hij vindt je leuk. Zelfs wanneer hij niet bewust doorheeft dat hij je leuk vindt , zal hij vaker naar je kijken als hij ook maar een beetje tot je aangetrokken is. Als je in een groep bent, let er dan heel goed op of zijn ogen af en toe naar jou toe schieten.


Het kan om korte momenten gaan waarbij hij snel met zijn ogen langs je heen gaat. Het is van belang dat jij weet waar je mee te maken hebt. In elke situatie wil jij namelijk op een manier reageren die bij die situatie past. Allereerst wil ik je even een schouderklopje geven.


Jij hebt een leuke chica bonita leren kennen. Het mooie is dat zij jou ook nog eens leuk vindt. Alleen… Het blijft wel bij “ leuk ”. Meer dan dat zit er niet in. Een vraag die mij vaak wordt gesteld door vriendinnen op liefdespad na afloop van een paar dates is: “Eef, vindt hij me leuk denk je?


Als je een mega crush op iemand hebt, is het de vraag waar je antwoord op wil. Toch kan het heel lastig zijn om te ontfutselen wat de ander precies voor jou voelt en daarom. Of hij me echt niet leuk vindt of gewoon niet zo goed weet wat hij met zichzelf aan moet. Hoe weet je of een jongen je leuk vindt ? Niet alle jongens zijn hetzelfde, dus niet alle jongens reageren hetzelfde als ze je leuk vinden of als ze verliefd zijn, maar er zijn wel signalen waar je op letten kunt.


Als je graag wilt weten of een jongen jou leuk vindt , probeer je aan zijn gedrag af te lezen hoe hij over je denkt. Maar als jij niets doet , gebeurt er ook niks. Als jij hem mee uit vraagt, gaat hij mee. Waarom laat hij niets meer horen? Een vriendin van me is het net overkomen.


Zeg dat het echt niet aan haar ligt. Dat ze maar even moet afwachten. Het was toch zo leuk vorige keer? Hoop je… Hoe leuk vindt hij mij eigenlijk? Een man die niets meer laat horen is.


Hoe meer tekenen dat hij je aantrekkelijker vindt , hoe groter de kans dat het klopt. Ook al ben ik geweldig, ik kan geen gedachten lezen. En ik wil voorkomen dat je een onnodig blauwtje loopt. Onofficiëel geloof ik ook dat we nu wel iets hebben, en ik geloof dat hij Dat ook heel graag wil, maar ik merk aan mezelf dat het van mij helemaal Niet zo hoeft.


Ik vind hem echt heel erg Aardig en lief enzo, maar ik wil gewoon geen relatie met hem. Tot hij me maandag belde, rustig maar niks aan de hand… oke nou kijk even of je donderdag tijd hebt. En toen niks meer gehoord… Ik begrijp het niet!


Ik heb hem geprobeerd te bellen omdat hij dat leuker vind maar neemt niet op. Als hij wil afhaken prima maar geef het gewoon even aan dan is er niks aan de hand wat mij betreft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts