dinsdag 17 februari 2015

Facebook messenger laatst actief

Facebook messenger laatst actief

For help with the Messenger app or messenger. You must to continue. De ander kan dus niet meer zien op welk tijdstip je Messenger voor het laatst gebruikte.


En ook hiervoor geldt dat dat andersom hetzelfde is. Dit betekent dat je online bent en geeft jouw contactpersonen het idee dat je beschikbaar bent om te chatten. Instantly reach the people in your life—for free.


Als je gebruikmaakt van Messenger zullen andere gebruikers dus altijd kunnen zien dat je actief bent of wanneer je voor het laatst actief was. Dat kun je uitzetten bij de instellingen van messenger. Nu kun je dit aan of uit zetten.


Als je het uitzet, dan kun je het ook niet meer van anderen zien! Wil je opnieuw proberen te bellen? Zien wanneer mensen actief zijn en beschikbaar zijn om te chatten. Mensen een-op-een of in groepen chatberichten sturen om plannen te maken of gewoon van elkaar te horen. Zo kun je beter inschatten of je snel antwoord kunt verwachten.


De app heeft veel meer handige functies dan je waarschijnlijk weet. Bovendien kan een bericht zich na ontvangst vanzelf verwijderen. Want bij de ene staat een groen bolletje, bij een ander staat de hele tijd (soms wel minuten lang) minuut geleden actief. Of net zoals dat je op facebook tegenwoordig kunt zien of een ander jouw privé bericht gelezen heeft. Als je bedoelt dat JIJ ziet wanneer jij zelf bent aangemeld voor het laatst (waarschijnlijk dus ook met welk apparaat), heb je waarschijnlijk bij je instellingen (bij beveiliging) bekende apparaten aanstaan.


Facebook messenger laatst actief

Messenger helemaal verwijderd van mijn mobiele telefoon - Mijn mobiele telefoonnummer verwijderd uit mijn facebook Niks blijkt te werken. Ik wil graag zo snel mogelijk een oplossing krijgen van jullie. Ik zie dat bij anderen dit wel gelukt is.


Bij hen zie ik namelijk alleen Messenger staan in plaats van een laatst actief status. Lijkt mij namelijk ook wel handig als mensen in Messenger denken dat ik al lang niet actief ben terwijl ik wel online op Wat vind een man leuk ben. Met deze app kun je gratis berichten versturen naar je contacten en (video)bellen.


Functionaliteiten Messenger is een handige applicatie voor je telefoon of tablet waarmee je jouw contacten over de hele wereld kunt bereiken. Bekende concurrenten zijn WhatsApp en de groeiende Telegram Messenger. Op facebook sta ik altijd enkel voor een paar vrienden online, die overigens gewoon weten dat ik niet direct reageer of ik het nou gelezen heb of niet.


Maar toen ik messenger ging gebruiken zag ik dat ik plots helemaal als online sta, maar op je messenger kan je instellen dat je weergeven wordt als offline. Toont wanneer een gebruiker voor het laatst actief was? Het gaat in beide gevallen om miljard gebruikers. Ik dacht deze overwinning is binnen maar nu zegt die vriend dat ik online was op messenger en dus heb verloren. Maar ik was oprecht niet online hoe kan messenger mij als online weergeven ookal ben ik offline?


Mogelijke redenen U hebt meerdere mogelijkheden voor uw berichten zoals het verwijderen en archiveren. Als u het bericht hebt verwijder u zult het niet meer vinden. Ik kijk via mijn telefoon redelijk vaak op facebook en kreeg laatst al eens de vraag of ik niks anders te doen had? Nu vind ik dat het eigenlijk niemand aan gaat wat ik doe, waar ik ben etc. Maar hoe stel je dat in godsnaam in?


Based on this information, accelerated nursing programs have the potential to produce the safe and quality nurses that the healthcare system needs. De functie heet Chat ID en dit zorgt ervoor dat je, zonder dat je vrienden met iemand bent, gewoon met elkaar kunt praten. Er moeten wel een paar vragen beanwoord worden. U kunt kiezen tussen verzenden of ontvangen berichten die u wilt verwijderen. Ik overweeg om messenger te verwijderen.


BRENG DE GROEP BIJ ELKAAR - Maak samen plannen met polls, deel je locatie of deel de rekening en nog veel meer. En ik krijg de hele tijd een schermpje dat ik notificaties moet instellen wat ik helemaal niet wil. Home werkt nog alleen op een beperkt aantal toestellen van HTC en Samsung.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts