dinsdag 26 mei 2015

Volgens mij wel

Op die videobeelden zie ik haar toch met iedereen binnengaan. Maar hier zien we haar in een stapelbed. Dus we zijn niet meer in Vegas. Spijtig, want ik vond het wel. Vertalingen in context van volgens mij wel in Nederlands-Engels van Reverso Context: Ja meneer, volgens mij wel.


In deze zomerse editie wordt de truc van de maand verzorgd door Carlie Rosmalen, speelster van MOP en Jong Oranje. Ze laat een handige passeerbeweging. Huilend lachen leek sowieso wel het thema van de dag te zijn. Ik heb me wel vaker bescheurd van het lachen tijdens trips. Maar ik weet niet of ik wel eens eerder zoveel heb gehuild van het lachen op één dag.


Niet dat het uitmaakt natuurlijk. Wat voor mij een belangrijke afweging is geweest: heb je nog een keer zin in een zaak die je hele praktijk plat legt? Het Passage-proces, dat ook ontzettend veel tijd in beslag heeft genomen, was nog niet eens afgerond toen dit op ons af kwam. En je moet er wel zin in hebben, in al het gedoe rond zo’n zaak.


Volgens en mij zijn aparte woorden. Als volgensmij correct zou zijn, dan is volgensons ook goe en dan zou er een hele reeks nieuwe woorden ontstaan. En hoe zouden we dan volgens de buurman moeten schrijven?


Als we dat wel los zouden schrijven, dan zou volgensmij een heel vreemde uitzondering zijn. Waarom chroom-( volgens mij ) NIET het nieuwe asbest is. Non, maman, je crois que tu as raison pour papa.


Volgens mij wel

Il se passe quelque chose. Ze denken: Oh, Timmermans, die is volgens mij al iets hoogs bij de EU. Lijkt me een aardige man. Oké, stem ik wel op hem.


I believe, however, that there is a great deal of misunderstanding about what we mean by this. Ze moeten een heel nieuwe ploeg bouwen, dus dat vraagt altijd wel wat tijd. Ik zie het nog wel goed komen met.


Meer informatie Bekijk deze pin en meer op verjaardag van Jack Brans. Als voorlopig laatste Griekse mythe die ik doorgeef, is het verhaal van de thuiskomst van Odysseus een meer dan geschikt toetje. Geschreven door één der grootsten der mytheschrijvers - Homerus - is het een groot avonturenepos dat in zijn geheel al wel een zestal blogs kan vullen.


H et begint meer en meer op te vallen. In een competitiewedstrijd zijn arbiter en speler het soms oneens over de geldigheid van een carambole. In een kaderwedstrijd wordt een speler in de eindfase van een partij afgeteld voor een “biljardé”.


Volgens mij wel

Een verzoek tot heroverweging werd niet gehonoreerd door de arbiter. Contextual translation of met mij wel en met u into English. Human translations with examples: i am!


Van Persie: Eindigen in ere, dat is volgens mij wel gelukt. Interview Een georganiseerd afscheidsduel met een strak draaiboek? Feyenoorder Robin van Persie moet er niet aan denken. Op zijn vraag hem te gedenken als Jezus in het paradijs komt, slaat hij na zijn sterven volkomen verrast en verbijsterd zijn ogen open in het hiernamaals. Ik heb mijn hele leven al geborduur maar sinds een aantal jaren heeft het quilt-virus mij aangestoken.


En helaas worden hun ongegronde oordelen blijkbaar makkelijk overgenomen door andere onderzoekers die er niet kritisch naar hebben gekeken. VOLGENS MIJ is een theatervoorstelling, een dansperformance, een stand-upshow, een concert en een Netflixserie ineen. In elke aflevering zie je de wereld door de ogen van iemand anders. Je komt erachter wat diegene denkt, voelt en ziet.


En wie weet, als je door iemand anders’ ogen kijkt verandert jouw blik misschien wel mee. De prestaties vallen dit jaar tegen, maar desondanks mag hij het seizoen gewoon bij Red Bull afmaken. Ik denk dat jullie genoeg met Helmut gesproken hebben. Wat willen jullie dat ik hierop antwoord?


Volgens mij wel

Ik kan maar aan ding denken en dat is ruimte tekort. Mijn broednesten beslaan nog steeds tot bakken. Zijn wel allemaal F1’s van dit jaar en een oude F2.


De honing wordt netjes naar boven het rooster gesleept. Heb wel een 2e HK bijgezet, want de dracht is enorm hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts