donderdag 10 maart 2016

Marit boer zoekt vrouw wim arts

Je zag de oproep van boer Wim. Wat was je eerste gedachte? Wat een vrolijke, energieke, knappe, bescheiden man, met humor. Het korte filmpje maakte me erg nieuwsgierig! Hoe snel heb je gereageerd?


Ik heb op het laatste moment mijn brief op de bus gedaan. Ik twijfelde met name over alle randzaken, niet zozeer over Wim ! Onder het genot van een hapje en een drankje nemen ze met Yvon Jaspers door hoe hun leven staat op. Toen ze zijn oproepvideo zag, was ze eigenlijk direct onder de indruk. Toch heeft Marit zeker niet direct een brief gestuurd. Er waren namelijk te veel dingen die haar tegen stonden.


Landbouwer Wim Droog uit Marknesse zocht een vrouw en vindt in arts Marit uit Nunspeet zijn grote liefde. Wat Marit betreft volgen er nog vele lange vakanties. De omstandigheden bij boer Marnix en Janneke zijn uiterst romantisch: een hotelkamer bedekt met hartjes, een fantastisch uitzicht, een sauna in de kamer. Heeft Boer Wim uit Marknesse niet de liefde van zijn leven gevonden tijdens dit seizoen van Boer Zoekt Vrouw ? Daarop hint de laatste aflevering van Boer Zoekt Vrouw. In de vooruitblik naar.


Na weken van gapend op de bank zitten, konden de echte fans eindelijk hun hart ophalen. Want er werd geruzie geflirt en gezoen en misschien zelfs nog wel meer. Dat werd duidelijk in de. Sinds Boer Zoekt Vrouw zijn de twee geregeld bij elkaar te vinden en ze. Wat maakt boer zijn voor jou tot het mooiste beroep van de wereld?


De vrijhei de afwisseling, de gezelligheid met mijn collega-akkerbouwers, veel buiten. Vanaf de middelbare school weet ik eigenlijk wel dat ik boer wilde worden, daarvoor dacht ik er niet echt over na. Hij werd namelijk verliefd op de arts Marit , en zij op hem.


Lees hoe het nu met hen gaat. In De Stentor blikt het verliefde stel vooruit op hun toekomst, want Marit zou zo maar eens aan de slag kunnen gaan als huisarts in het dorp van Wim. Is boer Wim Droog (28) uit Marknesse nog bij Marit ? Die vraag brandt miljoenen Nederlanders op de lippen. Morgenavond tijdens Boer Zoekt Vrouw weet iedereen het. Maar wat weet het dorp van Wim en.


Ik ben verliefd op Marc van Boer Zoekt Vrouw. Yvon is helemaal verbaasd dat ze zo’n vrolijk stel ziet staan. Marit gaat er voor, zo vertelt ze blij aan Yvon. De goede raad van Yvon heeft geholpen.


Ze hebben zelfs al gezoend! Marit en Wim willen graag samen op weekend. Toch komt Wim alleen naar de reünie. Roel heeft het hart gestolen van boerin Steffi.


Kan ze inmiddels geloven dat er een man is die helemaal voor haar gaat? En hoe gaat het met boer Jan, boer Rudie, boer Wilfred en boerin Saskia die zelf aan de slag gingen met hun brieven? Wim blijft Marit verbazen.


Wim en Marit hartstikke gelukkig worden met zijn tweetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts