dinsdag 1 maart 2016

Waldhoorn tussen mijn alpen

Waldhoorn tussen mijn alpen

De geheim agenten Sally en Heiner zijn professor Solo op het spoor, die de formule voor een spectaculaire uitvinding in zijn bezit heeft. Het hart van Cata is een online catalogus met afbeeldingen en gegevens van alles dat verzamelaars verzamelen. Alleen in de Nederlandse bioscoop werd deze aanduiding gebezigd. Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom.


Met jouw waldhoorn tussen mijn Alpen. Kom met je waldhoorn tussen mijn Alpen ! Als er maar een zweempje die vrolijkheid in de alledaagse Oostenrijker smeult, zeg ik niks meer. Jammer dat er zoveel Fransen wonen’, zei mijn oom altijd als zijn francofiele vrouw in de verjaardagskring weer eens losging over de schoonheid van de Dordogne, de Bourgogne of een van haar andere favoriete Franse streken. Oostenrijkers bewaren die levenslust denk ik voor in hun films, want de laatste keer dat ik ze voluit heb zien glimlachen was toen ik met mijn collega-zestienjarigen stiekem op een slaapfeestje de Tiroler klassiekers als Pikant gevrij in de Alpenwei keek. Naar de huidige maatstaven zijn ze noch erotisch, noch grappig, maar daar dacht men jaar geleden kennelijk anders over.


In de jaren tachtig - toen ik nog een tiener was - had je een apart genre films, de zogenaamde Tiroler sexfilms. Ze waren, anders dan de benaming doet vermoeden, nogal onschuldig, veel meer dan blote tieten en geinsinueerd bumsen zag je eigenlijk niet. Als ik me daar uiteindelijk van los kan rukken, ruik ik de jaren zeventig: het behang, asbakje, beddengoe de opwindwekker, dieffenbachia, type tuner-versterker, haar kapsel en ongeschoren vlees. Wonen in een vertrouwde omgeving, genieten en uw leven leiden zoals u dat graag doet. Pleyade maakt het mogelijk.


U kunt bij ons terecht wanneer u behoefte heeft aan ondersteuning thuis of als u tijdelijk verblijf met zorg zoekt. Met mijn waldhoorn tussen jouw alpen films ja. At De Waldhoorn we present a varied menu. You will always find something you like! We promise a ”Veluwe” experience because of the local dishes and products we use in our lovely restaurant with honest hospitality.


Kenmerken van dit genre zijn het meestal ontbreken van een logisch verhaal, dik aangezet kluchtig acteerwerk en een amateuristische manier van produceren. Hoewel het in de eerste plaats een manufacturen zaak was zonder zelfbediening. Word de winkel wel gezien als het eerste warenhuis van Nederland en er was dan ook van alles te koop. Sinkel heeft als reclame-uiting toen het welbekende versje bedacht.


In de winkel van sinkelIs alles te koopDaar kan men krijgenMandjes met. En als het allemaal nog niet genoeg was, ging je ‘het weekend in’ met drie videofilms voor een tientje! Een thriller, voor moeders een of andere Love comedy en voor de late uurtjes een ‘kom met je waldhoorn tussen mijn alpen ’ of nog iets ergers!


The Digital Library of Dutch Literature is a collection of primary and secondary information on Dutch language and literature in its historical, societal and cultural context. Maar lieve lezers, ik dwaal af! Ik ga de Alpen niet over, kom nou! Serveren ze ook in de zomer Aformaat Wiener schnitzels.


Waldhoorn tussen mijn alpen

Zoals dat in mijn puberjaren op RTL te horen was bij de eerste Duits gesynchroniseerde Playboy. Na jah, das hinter jede Schone Frau eine Schone Hinter geht. Lekker makkelijk en snel. SNOLLYWOOD was te duur, qua letters.


N=wint de VEO van dinsdag augustus. Wil jij niet langer huilend aan de zijlijn staan en ook de zoete zegesmaak op de lippen kunnen proeven? Nee, gewoon ranzige Oost-Europese hardcore.


Je weet wel, die je zelfhaat. More than 2locations in over 1countries. Market leader in Germany and expanding worldwide. The largest premium car fleet of the worl with offers ranging from a small car to SUV, from electric vehicles to luxury sports cars.


Nieuw in mijn Werk aan de Muur shop: Hoofdgebouw I van NS aan het Moreelsepark Meer bekijken. Ooohh, Frenkie”, hoor ik regelmatig naast mij op de bank. De titel belooft het al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts