dinsdag 28 juni 2016

Iemand die overal commentaar op heeft

Wil je toch wat meer voor elkaar krijgen dan heb ik een toverwoord voor je: waardering. Negeer hun opmerkingen. Boeddha was bekend om zijn vermogen om op het kwaad te reageren met het. Iemand die leuke mensen om zich heen heeft die energie geven in plaats van nemen verrijken een mensenleven in plaats van het zuur te maken.


De energie vloeit en dat is voelbaar, maar zeker ook op de langere termijn een stuk gezonder. Je kunt wel advies geven, maar zorg dat je niet op een emotionele manier bij de persoon betrokken raakt. Wat ik mij dus afvraag is waarom sommige mensen op bokt overal commentaar op hebben, dan krijg je iemand die een probleem heeft of om advies vraagt over een specifiek iets en dan zijn er altijd mensen die dan geheel off topic (vaak) overdreven reacties geven waar de ts dan niet om heeft gevraagd. Pffft mannen… nee hoor, gelukkig zijn er een heleboel lieverds op deze wereld die van ons houden en die ons als gelijke behandelen.


Maar je kunt ook tegen iemand aanlopen die niet direct het beste met je voor heeft. Vaak kom je dit soort mannen tegen als je zelf niet zo goed in je vel zit of erg onzeker bent. Mijn vrouw heeft altijd kritiek. Hallo Lex, Al een tijdje erger ik me aan mijn echtgenote, die - ook al doe ik nog zo mijn best om haar te pleasen - altijd wel kritiek heeft.


Iemand die overal commentaar op heeft

In gesprek met mijn kinderen geven zij aan er ook veel last van te hebben. Het is altijd maar weer afwachten hoe haar humeur is. Bijvoorbeel iemand die hard werkt heeft zich door de jaren heen streker gemaakt en heeft geleerd om niet te klagen omdat die weet dat dat vor hem de enige juiste weg is. Iemand die dat niet doet ziet altijd excuses om het niet te doen en dan mag de maatschappji de schuldige zijn want het is moeilijk om een baan te vinden.


Een bullebak is iemand die met ruw optreden mensen bang maakt. Hij intimideert bijvoorbeeld met dreigende taal. Arrogante mensen Arrogante of neerbuigende mensen plaatsen zichzelf op een voetstuk. Ze voelen zich beter of belangrijker dan anderen. Achteraf heeft hij altijd ontkend dat hij dat zei of zo bedoeld heeft , maar op dat moment heeft hij het wel gezegd.


Pff, die levert altijd commentaar. Wat je ook doet, het is NOOIT goed genoeg voor heAls jullie samen in bed liggen dan vertelt hij je dat je het niet op de juiste manier doet. Als jij na een lange dag – terwijl je moe bent – eten voor hem kookt, dan geeft hij je commentaar over dat het eten niet goed is. Hier zijn de antwoorden op CodyCross Is iemand die op de voorgrond treedt.


Als u hulp nodig heeft bij een specifieke puzzel laat uw commentaar hieronder achter. Dat zou hier dus best van toepassing kunnen zijn. Inderdaa rare blikken. Me de hele ochtend fantastisch gevoeld. Dit doet goed om te lezen dat er nog zijn die in dezelfde situatie zitten.


Als ik jaar geleden mijn nieuwe liefde aan mijn familie voorstelde was niemand blij en iedereen zei, past daar voor op dat is een manipulator, egoïst, enz. Tjeminee, wat heb ik toch een moeilijke man. Ik las net nog een paar andere draadjes over moeilijke relaties en ik realiseerde me dat er meer zijn zoals mijn man: hij kan heel sociaal, vriendelijk, geinteresseerd doen naar andere mensen (als hij wil), heeft een (hele) goede baan, maar is naar mij toe vaak zoooo kritisch. We horen graag wat je van de website vindt en beantwoorden graag je vragen! Hoe gaan jullie met familie om die overal commentaar op hebben.


Ik heb jaren geen contact met mijn familie gehad omdat ze tegen mijn huwelijk waren. Deze namiddag had ik gevraagd aan mijn ouders om eens te komen kijken. Van de moment dat mijn mama bij mij binnenkomt had ze al commentaar. Ik som even op : de parkbekleding hangt scheef, moet gestreken worden (wat moeten mensen wel niet denken als ze binnenkomen), de commode heeft geen ba je gaat toch een hemel zetten want dat MOET. Het ‘waarom doet een narcist wat hij doet’, de extreme eigenliefde van de dader zal met deze voorbeelden sneller duidelijk worden!


Iemand die overal commentaar op heeft

In een andere vorm zoeken mensen bij commentaar of kritiek snel naar een fout bij de ander, waarna ze de aandacht omleiden naar de fout van de ander. De boodschap is dan heel eenvoudig, wie is de ander om commentaar of kritiek te leveren als hij of zij zelf nog grotere fouten heeft. Ook dit is de kop in het zand steken voor de eigen fouten en.


Iemand met autisme kan niet zo manipuleren, bedriegen en kleineren als een narcist. Ik ben al die jaren door een hel gegaan en heb maanden geleden besloten om te vertrekken. De beste beslissing die ik ooit in mn leven heb genomen!


Hij heeft me finaal afgebroken door me op alle mogelijke manieren de grond in te trappen, mn sociale leven afgenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts