woensdag 21 juni 2017

Volgens mij afkorting

Afkorting : Dit is een website voor het opzoeken van de betekenis van afkortingen. Vind de vind betekenis van een afkorting. Wat betekent deze afkorting nu precies. In SMS , Twitter en Whatsapp berichten worden veel afkortingen gebruikt. Voorbeeld: `Een reactie is m. Afkortingen die jongeren gebruiken op social media Soms worden er vooral door jongeren de raarste afkortingen gebruikt op sociaal media.


Volgens mij afkorting

Voor ouders vaak onbegrijpelijk, maar ook veel jongeren hebben wel eens het idee dat ze best een afkortingenwoordenboek kunnen gebruiken. Letterwoorden van eigennamen van maximaal letters schrijf je met hoofdletters (NAVO). Langere letterwoorden van eigennamen krijgen één hoofdletter (Unicef, Vinex). Volgens mij zit er een gat in de muur. I think there is a hole in the wall.


Als ik het wel heb, betekent het: Koninkijke PTT Nederland. De afkorting PTT staat volgens mij voor: Posterijen, Telegrafie en Telefonie. Dus staat KPN voor Koninklijke Posterijen, Telegrafie en Telefonie Nederland.


Volgens mij afkorting

Nu wil het geval dat de KPN sinds de splitsing van het bedrijf totaal niets meer met post te maken heeft. Of er voor een afkorting geen link, dan wel een rode link, dan wel een blauwe link bestaat, kan volgens mij nooit een argument zijn om de afkorting te verwijderen. Dat een lezer meer dan zoekmogelijkheid heeft is prima, maar ook dat is geen reden om afkortingen te verwijderen. Het past volgens mij ook in de context van de akte. Ik zal hierna nog twee scans toevoegen met daarin akten waarin de afkorting voor komt.


In de 1e akte heeft de afkorting betrekking op het momberschap. Nu weet u wat de afkorting Mij betekent. Wij hopen dat u wat aan de informatie op deze website hebt gehad. Hoe gebruik je volgens APA afkortingen in je scriptie? VGM staat voor veilighei gezondheid en milieu, Als fabrikant, leverancier en installateur van elektrotechnische en fijn-mechanische componenten, heeft veilighei kwaliteit en leveren van diensten en nazorg een hoge prioriteit, teneinde de veiligheid van mensen, milieu, machines en installaties te kunnen waarborgen.


Haak volgens haakschema1. Hoop dat jullie mij kunnen helpen. De tekst is beschikbaar onder de licentie Creative Commons Naamsvermelding-Gelijk delen. Er kunnen aanvullende voorwaarden van toepassing zijn. De correcte vorm is mijns inziens.


Een synoniem van mijns inziens is naar mijn mening. Beide afkortingen hebben echter een verschillende betekenis en kunnen elkaar dus niet vervangen. Maar het zou ook goed M. Jij gebruikt c misschien als de lichtsnelhei maar voor mij is het een van de Raccah parameters.


En soms is het gewoon een constante. Behalve natuurlijk als het een concentratie betekent. En dat is vaak het geval als ik met c niet een van de drie kristal-assen in een rooster bedoel. Some of these cookies are essential to the operation of the site, while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used. WB ook wetboek, of heb ik het mis?


Dat soort afkortingen is natuurlijk ook verschrikkelijk slecht voor de leesbaarhei de paar seconden tijdwinst die je ermee behaald worden teniet gedaan door de tijd die het de lezer kost elke afkorting te ontcijferen, zelf gebruik ik dat soort dingen dan ook alleen voor dingen die ik alleen zelf terug zal lezen, aantekening enzovoort. Je schrijft voor hem (of haar). How do you say daddy-long-legs in Dutch? Post everything about vocabulary here. Dag, wellicht is dit niet de juiste plaats van mijn vraag.


Recent ben ik in het bezit gekomen van een oeroud exemplaar spoor I elektro loc. Ik heb de lok niet verkocht daar ik hem op een of andere manier bijzonder. Login or register (free and only takes a few minutes) to participate in this question. You will also have access to many other tools and opportunities designed for those who have language-related jobs (or are passionate about them).


Ik heb wel eens een stamboom gekregen waarin de plaatsen afgekort waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts