dinsdag 27 februari 2018

Hoe bedrijf ik de liefde

Hoe bedrijf ik de liefde

Even een educatief filmpje over hoe de liefde bedrijven met een vrouw nou eigenlijk precies werkt. Dus alle Skoften maagden opgelet, want deze informatie kan van toepassing komen mocht je ooit van je zolderkamertje komen en een meisje weten te scoren. SOLAR Music Rights Management, UNIAO BRASILEIRA DE EDITORAS DE MUSICA - UBEM, UMPG Publishing, CMRRA, BMI. De fouten die mannen maken met het bedrijven van de liefde De mannen zijn zeker niet foutloos in bed.


Integendeel, ze kunnen er nog wat van opsteken als ze dit gelezen hebben. De meest gemaakte fouten die mannen maken in het bed tijdens het bedrijven van de liefde , oftewel seks. Lees dit en laat het een positief effect hebben op je relatie. Op de beelden, die seconden duren, is te zien hoe een man en een vrouw de liefde bedrijven op de Zuivelmarkt, pal in het centrum van.


Met meer zelfliefde maak je niet alleen je eigen leven leuker. Je bouwt ook aan een basis om meer liefde door te geven. Hier zijn manieren om meer zelfliefde te ontwikkelen. De liefde bedrijven doe je door te praten. Maar niet alleen door te praten met woorden, door te praten met je lichaam, je houding, je tong en blikken… Omdat je zo’n intense uitdrukking niet zomaar kunt reduceren tot een simpele seksuele daad.


Hoe bedrijf ik de liefde

Want die dingen zorgen juist ook weer voor de nieuwe energie die je zo nodig hebt voor je bedrijf. Maar hoe krijg je dat nou voor elkaar? In deze blog deel ik een aantal van de dingen die voor mij werken.


Werk slimmer, niet harder Volgens mij is de gedachte “ hoe harder je werkt, hoe succesvoller je wordt” een achterhaalde gedachte. We houden nu eenmaal van avontuur en staan open minded ten opzichte van liefde en erotiek. De groep die wij willen volgen, bestaat uit mannen én vrouwen, hoewel er ook groepen zijn die alleen voor mannen of alleen voor vrouwen zijn. Ik kan vaak op de dag zelf al aanhaken om mee te denken, je te wijzen op de mogelijkheden en uitdagingen. Binnen een school waar het gaat om wat je leerlingen en ouders vertelt, hoe je in contact gaat en blijft met het getroffen gezin en hoe je de leerkracht begeleidt.


Regelmatig krijg ik de vraag hoe je een eigen bedrijf start in Colombia. Dus ik dacht: laat ik er een blog over schrijven. Mijn bedrijf bestaat inmiddels zo’n jaar en was net als bij velen een behoorlijk uitzoekwerkje.


Je vindt liefde overal om je heen. Liefde voor de natuur, liefde voor het leven en voor de mensen om je heen. Wie liefde voelt op een dagelijkse basis voelt zich dagelijks gelukkiger. In dit artikel vind je vijf eenvoudige dingen die je kunt doen om nu direct meer liefde te geven en te voelen.


Hoe meer geld je verdient, hoe beter je het doet. Maar laten we nu eens doen alsof ondernemen om liefde gaat. Als jouw onderneming succesvol is als je meer liefde genereert, wat zou er dan veranderen in je bedrijf ? Je hebt een relatie met meer ups dan downs, woont al een tijdje samen en je hebt het leuk. Wil je meer weten over mij k. Hoe pijnlijk de eerdere ervaringen in de liefde ook waren: stel je open voor de ontvangst van nieuwe liefde ! Hoe start ik met The Challenger Sale?


Het advies is om dit parallel te doen. De partner die echt bij je past, zoekt ook naar jou. Meld je aan voor één van de programma’s.


Hoe bedrijf ik de liefde

Daarvoor heb ik drie programma’s ontwikkel allemaal met een eigen insteek. Hoe ik zelf in de valkuil van de snelle liefde stapte (en wat dat voor gevolgen had) Zoals ik al zei in het vorige artikel over liefde op het eerste gezicht was ik zelf nog niet zo wijs en was ik ook van de snelle aanvliegroute. Voor bedrijven kan ik veel betekenen: ik heb mijn ervaring in het bedrijfsleven en mijn eigen bedrijf. Vrouwen die tien ballen tegelijk de lucht in houden.


Ik heb ook aan die kant gestaan. Ik vind het altijd maar knap. Maar als ik nou echt na ga hoe ik zelf in het leven sta. Doe ik dit eigenlijk ook. Een druk eigen bedrijf.


Nog een baan naast mijn eigen bedrijf. De leukste cursus die ik ooit dee niet in de laatste plaats vanwege Matthew Hussey zelf. Ik bleek een hele hoop te moeten leren.


Ik leerde hoe ik moest daten, een aantrekkelijk profiel moest maken, me moest kleden en de do’s en don’ts van het appen. Allemaal om de juiste guys naar me toe te trekken. Mijn stokpaardje was - en is nog steeds - om de mensen die voor ons bedrijf werken een zo goed mogelijke balans tussen werk en privé te geven. De hoeveelste keer dat ondertussen al is, weet ik zelfs niet meer.


Maar, desondanks als zijn mankementjes blijf ik wel voor hem zorgen. Als er iets scheelt, bel ik meteen naar de garage. Of als ik voel dat iets niet klopt, rijd ik er meteen langs. Want ook een auto, een materieel ding, verdient de nodige liefde. Ik neem meer tijd voor mezelf en ik gebruik mijn bedrijf om uiteenlopende doelen te bereiken en om mijn leven op verschillende vlakken waarde te geven.


Ik denk dat ik mensen en organisaties kan helpen, doordat ik gevoelsrijk en intuïtief ben. Bovendien weet ik hoe belangrijk het is om mensen ruimte te geven als ze wat meer tijd nodig hebben. Ze waren mijn hobby voor een lange tij maar op een gegeven moment begreep ik de markt kon de miniaturen bied ik graag in mijn collectie te hebben.


Uiteindelijk, inspanningen, de vaardigheden, en de liefde voor de miniaturen resulteerde in Artel “W”. Fré en Liesje hebben nu officieel een relatie en stilletjesaan komt het hele bedrijf dit te weten. Fré wil, als goede vrien Alain als eerste inlichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts