maandag 25 november 2019

Trap er niet in denk

Discover and Share the best GIFs on Tenor. Druktemaker Marcel van Roosmalen verzoekt mensen het busvervoer te vermijden. Dit is het officiële -kanaal van NPO Radio 1. Bij mij staan de schermpjes in WhatsApp, de groene (jezelf) en de witte (de ander) duidelijk anders. Trap er niet in mensen!


Trap er niet in denk

Verklaar dat eens nader? Overigens vind ik dat DENK niet in het Nederlandse politieke bestel thuis hoort, de Grijze wolven in schaapskleren. Volgens hen zou de krant hebben geprobeerd om ‘karaktermoord te plegen’ op huidig Kamerlid en partijvoorzitter Selçuk Öztürk. Kuzu als humorist: trap er niet in De drie parlementaire journalisten Joost Vullings, Xander van der wulp en Vincent Rietbergen verzorgden in de Koninklijke schouwburg van Den Haag een politiek eindejaarsoverzicht.


Dit nep-lijstje heb ik keihard kapot gefactcheckt. Pieter Klein over wat hem bezighoudt in zijn werk en privéleven. Dit kijken is zonde van je tijd. Het is komisch maar ook zielig en tenenkrommend. In een nieuwe videoboodschap zegt DENK dat het artikel in NRC Handelsblad vol leugens staat.


Volgens de partij is van geen sprake van integriteitskwesties, zoals de krant woensdag schreef. Dubieus In het stuk gaat het over een vastgoeddeal uit de tijd dat Öztürk nog zakenman en raadslid in. Nederlanders met een Marokkaanse of Turkse achtergrond kunnen met hun Museumkaart niet gratis naar musea in Marokko en Turkije”, schrijft Öztürk. De kaart is alleen geldig in Nederlandse musea, trap er niet in! De ogenschijnlijke slimmerdjes van de politieke partij DENK hebben minimaal twintig nepaccounts op sociale media aangemaakt om de publieke opinie over bepaalde onderwerpen te beïnvloeden.


Dat concludeert het NRC op basis van gesprekken die de krant voerde met oud-medewerkers van de. Niet geheel verrassen aangezien Öztürk uit Limburg komt, heeft hij deze deals geregeld met de Capo di tutti Capi van Zuid-Nederlan Jos van Rey. Opmerkelijk moment maandagavond. Maar DENK zou DENK niet zijn als het. Maar om met de grote DENK -leider te spreken: trap er niet in.


Trap er niet in denk

Je moet niet zo generaliseren ik heb geen enkel woord van bedreiging geuit als jij dat zo opvangt of leest dan zit er iets niet goed in jou denk wijze of je leest niet goed …. Begrijpent lezen is moeilijk…. Dit account is het enige officiële Twitter -account van DENK. Anders heb je zó de hoofdrol in een Lucky TV. En ook Dierenpoes kan me niet overtuigen.


Degene die echt opkwam voor dieren (pistolen Paultje) is al een tijdje dood. Toen heb ik daar mijn inloggegevens ingevuld en zo ben ik al het geld wat daarop stond verloren. Ik kwam er een paar dagen later pas achter waar mijn geld was gebleven. Het was doorgesluisd naar een andere rekening waar enorm veel geld op ston dus ik denk dat ik niet het enige slachtoffer ben geweest. Ik denk niet dat MP er iets aan doet, het moet volgens mij van de benadeelde adverteerder uitgaan.


Trap er niet in denk

Er heeft ooit eens iemand geadverteerd onder de naam Muntenverzamelaar. Zo ook zetelsteler Tunahan Kuzu van DENK ( TRAP ER NIET IN!). Tunahan stond netjes in het rijtje opgestel maar op het moment dat Netanyahou langs wandelde, weigerde Tunahan Kuzu om de opperjood een handje te geven. Een kleine buiging kon er nog wel vanaf, net als een drammerige Free Palestine button op het rever van zijn jasje.


Doe een blinddoek om, laat de draaiwijzer draaien en loop zoveel stappen over de spelmat. Maar kijk uit, want er liggen bergjes bruine klei (in de vorm van drollen) op de mat! Soms mogen de spelers drollen toevoegen, weghalen of anders neerleggen. Bijna iedereen heeft een mening over DENK , de partij. Deze informatie komt van hun Gibraltar Sources.


Klinkt een beetje ingewikkel dus het zal wel goed zijn. Laat die tip maar komen denk je! Punt Buddy aarzelt niet en geeft je direct een tip voor dezelfde avond. De denk stemmers zitten ook eerder in het leger van hun thuisland dan ons leger. Ze moeten niet zitten wachten tot de Startnota van N-VA hier en daar wat bijgevijld is door CDV en Open VLD om er tegen september een regeerverklaring van te maken.


Burgers moeten nu laten weten dat de identitaire en neoliberale inslag van de N-VA nota ingaan tegen de klemtonen die democratisch gevraagd en maatschappelijk noodzakelijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts