donderdag 28 november 2019

Uitgeschakeld facebook account verwijderen

Uitgeschakeld facebook account verwijderen

Als je geen bericht over de uitschakeling ziet wanneer je je probeert aan te melden, heb je waarschijnlijk te maken met een aanmeldprobleem. Meer informatie over het oplossen van problemen met aanmelden. Mijn nieuwe facebook account is uitgeschakeld en er zit een facebook pagina aan vast. Hoe zou ik deze kunnen verwijderen zodat de gebruikersnaam vrij komt?


Als uw account is uitgeschakeld , wordt er een uitleg gegeven. Wanneer u probeert in te loggen, wordt er een foutmelding weergegeven of wordt u omgeleid naar deze pagina. Hij kreeg de melding dat de sessie was verlopen en dat hij opnieuw moest inloggen.


Toen hij dit wilde doen kreeg hij de melding dat het account was uitgeschakeld. Indien ik het hier niet mee eens was kon ik een. Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen, kan je overgaan tot het definitief verwijderen van je account.


Uitgeschakeld facebook account verwijderen

Bevestig het verwijderen van je account door op de knop ‘Mijn account verwijderen ’ te klikken. Je account wordt nu uitgeschakeld. Mocht je uiteindelijk nog twijfelen of je echt permanent wilt stoppen, dan moet je binnen de afkoelingsperiode van dagen inloggen op je account. Betalingen in Messenger is een gereguleerde financiële dienst. Klik op het vinkje om de koppeling te verbreken.


Twitter: Een tweet die u geplaatst hebt, kunt u uit uw tijdlijn verwijderen. Echter, hij kreeg ineens de melding dat de sessie was verlopen en dat hij opnieuw moest inloggen. Een reden stond er niet bij. Op facebook : Uitgeschakelde accounts Als je account is uitgeschakeld , kun je je niet aanmelden en kan niemand anders het zien.


Uitgeschakeld facebook account verwijderen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een account wordt uitgeschakeld en we gaan met elk van deze gevallen anders om. Neem via de juiste weg contact met ons op voor meer ondersteuning. Hierdoor zijn je contacten niet opgeslagen op je telefoon, maar op het account.


Klik in het linkernavigatievenster op Gegevens en personalisatie. Wil je je account definitief verwijderen ? Ga dan naar de account -verwijderpagina op Instagram. Stap Vul nogmaals je wachtwoord in en druk op ok. Tik op Alles verwijderen. Stap Bevestig dat je het account wilt verwijderen.


Stap De komende dagen mag je nu niet inloggen op facebook , pagina’s liken of vrienden toevoegen. Al na een dag kreeg ik de melding dat mijn account was uitgeschakeld vanwege “verdachte activiteiten”. Ik ben mij van geen kwaad bewust, heb alleen wat vrienden toegevoeg profielfoto aangepast etc.


Ik moest van FB een foto van mijn gezicht opsturen, dat. Als je je account zelf gedeactiveerd hebt en die terug wilt krijgen, dan kun je dat met slechts een paar klikken van de muis. Ben je Instagram helemaal zat, dan kun je je account tijdelijk uitschakelen of definitief verwijderen. In deze tip lees je hoe je dat aanpakt.


Hiermee wordt niet het account van het apparaat verwijder maar wel e-mail en andere inhoud die aan het account is gekoppeld. Je kunt ook een account van je apparaat verwijderen. Klik rechtsboven in de blauwe balk op het pijltje en kies Instellingen. De pagina met Appinstellingen wordt geopend. Instagram zal pas een account verwijderen als iemand de Richtlijnen voor de community of de Gebruiksvoorwaarden heeft geschonden.


Betaling als nog voldaan, maar nu kan ik niet meer inloggen. Nieuw account aangemaakt, maar dan moet ik weer opnieuw betalen. Echter, er kunnen ernstige problemen optreden als u het register onjuist bewerkt.


Daarom is het belangrijk de volgende stappen zorgvuldig te volgen. Integendeel, mijn account is uitgeschakeld en er zijn geen instructies hoe ik dat voorval weer kan rechtrekken. Ook vind ik het apart dat mijn account uitgeschakeld word ipv teruggezet naar de gratis versie. Maar goed tegenslagen gebeuren.


Wat voor logica is dit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts