dinsdag 11 augustus 2015

Activeringsslot iphone verwijderen zonder wachtwoord

Activeringsslot iphone verwijderen zonder wachtwoord

Zelfs als u het apparaat fop afstand wist, kan Activeringsslot ervoor blijven zorgen dat niemand anders het apparaat opnieuw activeert zonder uw toestemming. Apple ID verwijderen via iOS. Nu moet je alle instellingen en gegevens verwijderen.


In deze gids lees je alles over deze functie, zoals hoe je het. Begrijp ik nu goed dat als er ios op staat en je het toestel wist dat je er dan nog niks aan hebt? Dus als mijn toestel is gestolen en ik via icloud mijn toestel wist om dat ik niet wil dat men bij mijn gegevens kan komen, dat dan het toestel nog niet bruikbaar is? Wat dit precies is leggen we hier uitgebreid uit.


Wanneer de factor-authenticatie actief is kun je eenvoudig je wachtwoord wijzigen zonder herstelsleutels, codes of beveiligingsvragen. Mijn iPad is nu niet meer te gebruiken. Alleen dit wachtwoord heb ik niet, en mijn bedrijf heeft geen contact meer met deze man (vanwege manier hoe persoon is ontslagen). Dat weigert hij te doen. Tunes en App Store geeft ie het juiste account weer.


Heeft er iemand een oplossing? In dit geval, wat zullen we doen? De onderzoekers laten het. Note: U kunt uw iOS-apparaat ook verwijderen door het eerst te wissen. Volg onderstaande instructies voor het verwijderen van een iOS-apparaat dat u niet meer in uw bezit hebt.


Cloud lock verwijderen. Omzeilen oude apple-id invullen voor harde reset. Als ik het goed begrijp is de tekst van je zoontje zelf. Je zoontje zal het wachtwoord sowieso moeten weten. Je bent hier aan het juiste adres om een vergeten wachtwoord opnieuw in te stellen.


Activeringsslot iphone verwijderen zonder wachtwoord

Ter beveiliging stellen we je een aantal vragen om te verifiëren dat jij de eigenaar van deze account bent. Het zorgt er dus voor dat je batterij langer meegaat. Stel de tijd in die het beste voor je werkt. In plaats daarvan, deze tool krijgt ontdoen van uw slot scherm in het geval dat u uw wachtwoord vergeten.


Dit betekent ook dat de boosdoeners zou kunnen krijgen tot uw systeem als zij toegang hebben tot het—en het is makkelijker dan je denkt. Doe je dit niet dan is het apparaat niet te gebruiken. Heb apple iPad gekocht via veiling deze hebben een activeringsslot. Het vergt wat oefening en je zult geen toegang krijgen tot alles, maar het is een begin. Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund.


Voor iedereen een voordeel. Marktplaats kan daardoor minder goed werken. Ga naar je Home scherm en kies Instellingen. Scroll naar beneden tot de.


Je zal nogmaals gevraagd worden of je zeker bent dat je het effectief wil verwijderen. De persoon die het wist is overleden, dus die kan ook geen hulp bieden. Nu zie ik dat veel mensen met het probleem van het activeringsslot zitten. De feature stelt gebruikers van verloren of.


Dit artikel is geschreven ten tijde van. Toegangscode verwijderen. Nu zit ik zonder mobiel en dat is niet handig. Dan is dit gelukkig vaak eenvoudig op te lossen en te herstellen.


Als u wilt omzeilen de toegangscode van een iPod touch zonder te herstellen via iTunes, moet u de bestanden verwijderen die het wachtwoord opslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts