vrijdag 11 januari 2019

Niet durven zoenen

Sorry hoor, maar als hij na dates vindt dat het te lang duurt voor dat jullie zoenen. Dan is hij het echt niet waard hoor. Wilt hij dan na maanden ook sex?


Trouwens hij heeft al aangegeven dat hij zich niet wilt opdringen. En volgens mij ben jij er ook nog niet klaar voor om te zoenen. Wacht gewoon lekker even het komt vanzelf wel. Laat hem beginnen, en start met kleine zachte kusjes met dikke mond. En eens met de anderen, een disco is inderdaad geen gezellige plek om ontspannen te zoenen.


Dus zoenen met iemand die je alleen in de disco ziet en verder niet , zou ik niet adviseren, spreek eens wat af. Waarom durf ik mijn vriend niet te zoenen. Hij wil wel en ik wil hem ook zoenen , maar op de een of andere manier durf ik niet. Hij maakt er steeds toespelingen op, maar ik. Hoe je ziet wanneer een man test of hij je kan zoenen.


Niet durven zoenen

Wanneer een man er klaar voor is om voor het eerst te zoenen. Hoe je er honderd procent zeker van kan zijn dat een man met je wil kussen, zodat je niet per se hoeft te wachten totdat hij de eerste stap neemt. Zo nu en dan is het niet erg om hem daar een handje bij te helpen, maar het.


Het probleem is, dat ik dus niet weet hoe het moet, en bang ben dat ik heel raar doe of iets dergelijks. Om die vraag te beantwoorden, heb ik een GRATIS eBook voor je geschreven waarin je exact leert hoe je haar vanaf het begin van je gesprek al zo opwarmt dat het zoenen niet meer dan logisch is. Het is niet erg als je dat niet durft. Misschien dat dat ook een teken is dat je nog niet helemaal klaar daarvoor bent. Verder kan je nog wel de eerste stap zetten op het goede moment als je denkt dat jij dat wilt en zij dat wilt.


Je moet niet iemand dwingen om het te willen. Dwingen is nooit goed zijn. Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen. En gaat denken dat jij haar helemaal niet zo heel leuk vindt, als je haar met je woorden wilt doen geloven.


Bovendien zal ze je door een gebrek aan het tonen van mannelijkhei steeds minder aantrekkelijk gaan vinden. Want lef tonen en durven gaan voor wat je wilt, is een vrouw jouw mannelijkheid laten voelen. Wat ik bedoel te zeggen is het volgende: je wil dynamisch zoenen , niet statisch zoenen.


Niet durven zoenen

Wissel het tempo en de heftigheid van je zoen af voor meer dynamiek. Je kan bijvoorbeeld er eerst een hele krachtige en heftige zoen van maken, om vervolgens weer wat rustiger en langzamer te zijn. Deze afwisseling maakt je zoen lekkerder en spannender.


Een reden die ik mij kan indenken om het niet te durven is dat je misschien bang bent dat je het niet goed doet en dus voor lul staat. Ik weet niet hoe hier over gedacht wordt door mensen die al vaker gezoend hebben en er dan achter komen dat diegene met wie ze zoenen het nog nooit gedaan heeft. Dat autisten niet intiem zouden zoenen , zou ik zelf niet durven veralgemenen, evenmin als de andere aannames van uw huisarts.


Vermoedelijk is hij goed in zijn vak maar heeft hij nog maar weinig verschillende mensen met autisme gezien of gesproken. Soms hoor ik wel eens dat een meisje niet kan zoenen hoor trouwens vaker dat jongens het niet kunnen. Maar leg is uit waarom niet , want zo moeilijk is het toch niet ? Ik zelf zit er niet mee hoor, heb al vaak genoeg complimentjes gekregen maar leg dus is uit waarom een jongen niet kan zoenen.


Als je niet meer weet welk lichaamsdeel bij wie hoort hebben jullie een probleem. Als jullie nog niet met elkaar durven te zoenen moet je tijdens een knuffel, posities waarin jullie gezichten gelijk al tegen elkaar komen te vermijden. Als een man niet mans genoeg is om mij uit zichzelf te zoenen , dan hoef ik hem niet meer hoor.


Waarna ze op hun hoge hakken en zo parmantig uit beeld lopen. Nu we dat hebben geha zal ik je uitleggen waarom dit geen slimme houding is. En waarom dit niet de juiste manier is om ernaar te kijken. Weet je ook waarom mannen bang zijn om je te.


Wat gebeurt er als je zoent op straat? BNNVara-presentator Jurre Geluk en zijn vriend durven het niet. Voor een video besluit hij uit te zoeken wat de reacties zijn als je het tóch gewoon doet. De reacties liegen er niet om… Jurre Geluk neemt de proef op de sowat gebeurt er als mensen je zien.


En zélfs als ze denken dat jij zou willen zoen, doen ze het nog niet altijd. Want veel mannen durven je niet te zoenen , omdat ze het gevoel hebben dat het gesprek lekker gaat. Hierdoor krijgen ze validatie van jou en voelen ze zich goed.


Er staat namelijk een vrouw tegenover hem die geïnteresseerd is in hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts