donderdag 16 mei 2019

Kus op mond vriendschappelijk

Ik heb even een vraagje Als je op stap bent en je gaat weg, is het dan normaal dat een jongen je een kus op de mond geeft? Geven jullie trouwens vriendinnen of vrienden een kus op de mond ? Met zoenen kun je liefde en vriendschap, maar ook verraad uitdrukken. In het Romeinse Rijk weinig op met de combinatie vrouwen en alcohol.


Vroege christenen begroetten elkaar met een kus op de mond , naar het Travestie make up tips mond in te jezus richtte zich het nieuwe: nederlandse. Zo is de kus van Beyonce aan basketspeler James LeBron puur zakelijk: op de rechterwang, en bovendien smakt Beyonce in het ijle, wat men noemt een airkiss (foto 1). Russische leiders begroeten. NIET OP TV: Meteen een kus op de mond ! Tenzij bij men allerbeste boezemvriendin. Als we afscheid nemen gebeurt het soms wel dat we mekaar eens een zoen op de mond geven( en omdat zij ook wel beetje verliefd op mij is) en daar blijft het bij.


Voor de een is het ok, voor de ander niet, zo simpel is het. Want de kus is vaak het beginpunt van iets moois, iets liefdevols, iets waar de vonken vanaf spatten. Op je voorhoofd bijvoorbeeld. Wat betekent dat in hemelsnaam?


In dit artikel geven we je het antwoord. Tja, dat vraag ik me af. Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust. Ik was samen met een jongen die ik al heel lang ken en de vonk sloeg toch wel een beetje over.


Bij het afscheid gaven we elkaar dus gewoon een kus op de mond. Vandaar dat ik het me even afvroeg. Cosmopolitan dook in de kus en zet op een rij wat iedere zoen zou kunnen betekenen. De kus op je voorhoofd Of het nou romantisch is of niet, deze kus geeft aan dat een man serieuze. Vrienden die ik standaard kus (zowel op wangen als mond ) bij aankomst en vertrek.


Er zijn verschillende manieren om iemand te kussen. Een kus is iets persoonlijks, iets intiems. Er is nog verschil tussen een snelle kus en een lange kus op de mond.


Pakt hij daarentegen je hoofd vast en laat hij de kus iets langer aanhouden, dan heeft hij je duidelijk gemist en is hij dolblij je een dikke smakkerd te kunnen geven. Ze moeten elkaar om de beurt op de wang kussen en raden wie wie is. Bekijk de video snel en abonneer:. Helemaal wanneer jullie nog in de prille date-fase zitten, dan is dit positief en welkom nieuws.


De kans dat het doorgroeit naar meer? Koppels kussen elkaar ook vaak op de mond. Daar kan je zeker op rekenen. Wist niet eens dat anderen dat niet doen! Maar ik kus ook mijn ouders en broers op de mond.


Allemaal uiteraard geen filmzoenen, meer een kort kusje. Voor mij voelt het juist raar om ze niet op de mond te kussen, alsof het vrienden of kennissen zijn. Maar hier in Limburg kus je links, rechts, links en dan wel erg snel vind ik als ZuidHollandse, ook bij mensen die je net een keer hebt ontmoet en alleen man en kinderen toen ze klein waren op de mond. Lippen zijn een erogene zone en kunnen door een kus seksueel gestimuleerd worden. Plus het gegeven dat papa en mama elkaar op de mond zoenen, maakt het voor een kind verwarrend als papa en mama dat ook met hem of haar doen.


Wat een bullshit allemaal ik geef mij jongste altijd een kus op de mond alleen mijn oudste is die kus ik zijn voorhoofd. Oké, je bent goed op weg, op naar de volgende stap! Breek de kus barrière (optioneel) Als je je dapper genoeg voelt, is het een optie om even te testen hoe ver je kunt gaan, door te beginnen met een kleine kus op haar hand of wang.


Merk je dat de andere persoon het leuk vindt, is het meestal wel veilig om over te gaan tot een kus op de mond. Het internet was hier erg verdeeld over. Zijn honden staan bij de deur te kwispelen en na ook deze twee op toepasselijke wijze gedag te hebben gezeg stap ik de woning uit en trek - met een laatste blik naar de bank en deze heerlijke man - de deur achter me dicht. Onder het wachten op de lift betrap ik mezelf op een glimlach rond mijn mond en besluit te genieten van het moment. Tot op dat moment heb jij steeds op haar lichaamstaal gelet, maar nu moet je haar de kans geven om die van jou te interpreteren.


Houd oogcontact op een betekenisvolle manier en kijk van haar linkeroog naar haar rechteroog, vervolgens naar haar mond en dan weer naar haar linkeroog. Laat je blik steeds heel even op iedere plek rusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts