maandag 23 mei 2016

Eerste werkdag ging slecht

Zorg dus zeker voor je eerste werkdag dat je wekker goed staat, dat die het doet, en dat je niet te lang snoozet ‘s ochtends. Jezelf niet voorstellen. Wedden dat het morgen al een stuk beter gaat Scannen en terugtellen is iets waar je handigheid in moet krijgen. Gewoon de tijd er voor nemen en proberen niet zenuwachtig te worden! Dat is nergens voor nodig, iedereen moet het leren!


Ik had vanmorgen mijn eerste gesprek met mijn baas. Ik werk bij een ICT-bedrijf en zit normaal gedetacheerd bij klanten. Misschien heb ik niet eens een eerste werkdag. Toch went het meestal al snel. Helaas gaat het niet altijd goed.


Probeer niet te veel uit de toon te vallen: draagt iedereen jeans en een T-shirt, doe dat dan gerust ook. Uiteindelijk ben ik dan toch in leuve geraakt en daar ging het gewoon verder é, trein naar brussel minute te laat. Gelukkig name ze het ni slecht op want ik kom toch van ‘oh zo ver’, wat ook wel waar is. Het was de eerste werkdag na mijn vakantie,. Dat hij ging zingen voor de keeper van Atletico nadat hij een penalty stopte tegen PSV, fantastisch.


Eerste werkdag ging slecht

Ze was erg aardig legte dingen uit en praatte ook met mij. Alles ging heel goed gelukkig! Gaat het mis tijdens de eerste werkdag , trek dan aan bel bij de afdeling PO. Vraag om een buddy (bijvoorbeeld iemand van je eigen leeftijd) aan wie je vragen durft te stellen.


Gun je werkgever wat tijd als de eerste dagen tegenvallen. Max Verstappen is redelijk tevreden na de vrijdagtrainingen in Austin. Vandaag was ik aan de beurt! De Nederlandse Red Bull-coureur sloot zijn werkdag in Amerika als derde af.


The post Verstappen: ‘Het ging niet slecht , de auto deed het aardig op de hobbels’ appeared first on Formule1. Verstappen deed dat op iets meer dan drie tienden van snelste man Lewis Hamilton. Je had hem al meteen in de gaten: de vaste telefoon. Dreigend stond hij naar je te loeren vanaf de hoek van je bureau.


Dat jullie geen maten zouden worden, wist je direct. Sara liep op de eerste werkdag van haar nieuwe baan derdegraads brandwonden op. Maar nu doet hij het toch echt. Af en toe ging het echt heel slecht met me. Er waren momenten waarop ik alles uit handen moest geven en.


Eerste werkdag ging slecht

Mijn eerste mobiele telefoon had ik toen ik jaar was en ik kreeg op mijn 14e verkering met mijn vriendje Nick. We kenden elkaar IRL, maar onze hele jaar durende relatie bestond in onze telefoons. Ik heb nauwelijks tijd gehad om mijn e-mail te lezen en ging van de ene meeting in de andere. Oké, we hadden wel de nacho schaal gewonnen omdat we het beste de schattingsvraag goed hadden. Ook al waren we bar en bar slecht – we hadden wel een erg gezellige avond.


Nogmaals: slecht slapen wordt vaak veroorzaakt doordat je goed wilt slapen. We hebben aangegeven dat er twee oorzaken zijn die er voor zorgen dat mensen niet kunnen slapen. De eerste is dingen doen die je uit je slaap houden. Zo denkt maar één op de tien dagelijks aan het werk. Zo’n twee derde opent de werkmail pas weer op de eerste werkdag , procent checkt elke dag even de zakelijke mailbox.


Je bent nu dagen verder, blijf je nog zo hangen in het gevoel van de eerste dag? Waren je tweede en derde werkdag nog steeds zo slecht ? Wij doen niet aan bloemetjes als welkom. Is in onze sector totaal niet gebruikelijk.


En of je een eigen werkplek hebt hangt af van je functie. Een maand daarna heb ik een nieuwe baan gevonden. De sollicitatie gesprekken bij dit nieuwe bedrijf verliepen zeer positief. Niemand kan vanaf de eerste dag het volledige reilen en zeilen van een bedrijf doorgronden.


Durf dus te informeren naar bepaalde ongeschreven regels, en durf ook hulp te vragen bij je taken. Het is beter om bij het begin van een opdracht een woordje uitleg te vragen, dan tijd te verspillen aan een slecht uitgevoerde taak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts