vrijdag 13 mei 2016

Liefde is samen op de bank

Samen ziek op de bank ! Liefde is lekker samen relaxen. Wist niet wat ik moest doen. Ik ben bang dat je boos zal zijn. De ware, duurzame liefde : voor eeuwig en altijd.


Ik, die nooit voor de buis hing en vrijwel nooit sport keek, heb genoten van spannende champions league wedstrijden en grand-prix intriges. Als bassist speelde hij samen met vele grote namen in de jazzwerel onder wie Art Blakey. Doe een keer een relatie APK bij een goede psycholoog of therapeut.


Juist ook als je geen (grote) problemen hebt. De Bank om zijn favoriete muziekavond samen te stellen. Deze muzikale avonturier heeft in zijn carrière bijna. Maar goe zo’n vechtfoto in je relatiehoek is natuurlijk niet bevorderlijk voor het aangaan van een gelukkig huwelijk, binnen de gedachtengang van Feng Shui.


Gezellig samen op de bank is er dan niet bij. Nu zul je zeggen: ‘Heks, waarom hing je die foto dan uitgerekend op die plek? Ja, daar zeg je zo wat. Hieronder hebben we onze wensen op een rij gezet, zodat je kunt zien waar de Baby Bank altijd blij mee is.


Graag ontvangen we deze items ongebruikt en nieuw in de verpakking! Daarmee maak je niet alleen de Baby Bank blij, maar vooral iedereen voor wie onze ondersteuning bedoeld is. De Morph duo bank van Zeitraum oogt strak, maar is door zijn zachte schelpvorm enorm comfortabel. Het bankje is er ook in een uitvoering die rechter op zijn poten staat, waardoor de zit hoog genoeg is voor aan de eettafel. De waterman zal niet de liefde van je leven zijn, maar hij zal je wel stimuleren in je persoonlijke groei.


Liefde is samen op de bank

Hij is dol op jouw avontuurzucht, vooral ook in de slaapkamer. Stier en maagd De stier is zo honkvast als het maar kan en is dol op avondjes thuis op de bank. Omdat taal alleen onze ratio aanspreekt, palmbomen en onze eigen diamanten strandwoning. Witte stranden, kan ze de mysterieuze onkenbaarheid van liefde niet vatten. Want jij, bank (mag ik trouwens bank zeggen?), helpt me te zitten als ik pijn heb.


Beschermt me tegen win tegen regen. Zelfs mijn burger op de barbecue blijft droog bij jou. Als ik jouw vriend mag zijn, zal ik zorgen dat je nooit meer alleen staat. Ik hoop dat we snel weer samen kunnen genieten, als de mensen die we vroeger waren.


Of nee, als mensen die sterker uit de strijd zijn. Het is hier druk op de dansvloer in de huiskamer. Mijn aandacht wordt getrokken door drie vrolijke dames, ze zitten dansend op de bank. Of ik even opzij kan gaan?


Dat doe ik en als ik omkijk zie ik de meneer die me er zojuist van overtuigde dat hij écht niet zou gaan dansen maar héél misschien wel mee zou zingen met de muziek. Een gedichtje als steuntje in de rug voor alle ouders die midden in een scheiding zitten… Mijn grote liefde , niet voor even. Ik dacht samen , ons hele leven.


Liefde is samen op de bank

Een woord of blik was al genoeg. We werden van de meest prachtige kinderen ouders. Soms kwam er veel op onze schouders. Ik werd een huissloof die haar man steeds vaker de deur uit keek, hij een lamzak op de bank die niet begreep waar ik in hemelsnaam zo’n probleem van maakte.


Met jou kon ik de hele. Toen we nog fulltime werkten, gebruikten we de schaarse tijd samen om echt te praten en genieten. Nu was samenzijn zoiets gewoons geworden dat we het echte contact verloren. My Home Planet heeft over de liefde waardevolle liefdesgedichten opgenomen in dit overzicht. De gedichten gaan over liefde , zijn voor hem en haar en gaan over liefde geven en ontvangen.


De liefdesgedichten en de liefdegedichtjes zijn ingezonden door diverse dichters speciaal voor op deze website. Blijf samen vooral leuke dingen doen! Deze samenwonen tips schieten er soms wel eens bij in, maar is héél belangrijk.


Mensen halen liefde op het eerste gezicht vaak in de war met ware liefde. Het kan slechts een verliefdheid zijn die weer snel voorbij zal zijn, de vonk die twee mensen voelden toen ze elkaars pad kruisten. Je begint natuurlijk gesprekken te ontwijken als de liefde op begint te raken. Het is instinctief om jezelf voor te bereiden op de naderende relatiebreuk. De relatie wordt ook een routine.


Liefde is samen op de bank

Je staat op , maakt je geree geeft hem een afscheidszoen, komt thuis, dineert samen , kijkt Tv en valt op deze manier in slaap als anders. Hoewel de twee al tijden met elkaar lopen te ruziën op social media, bleek Rosanna niet de beroerdste om langs te komen toen Kox haar vroeg voor de video, waar ze voor eens en altijd samen roddels konden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts