donderdag 26 mei 2016

Vind mijn apparaat uitschakelen

Vind mijn apparaat uitschakelen

Het apparaat moet verbinding hebben via mobiele data of wifi. Ben je je telefoon kwijt? Probeer enkele eenvoudige stappen, zoals de locatie weergeven of het scherm vergrendelen, om het apparaat te beveiligen.


U kunt ook uw gegevens op afstand vergrendelen en wissen. Geen reden meer voor paniek. Wanneer je een apparaat verwijdert, wordt het verwijderd uit je lijst met apparaten.


Geef het verloren of gestolen apparaat aan bij uw mobiele aanbieder. Uw aanbieder kan de account uitschakelen om zo telefoongesprekken, sms-berichten en gebruik van mobiele data te voorkomen. Zoek in die kolom Mijn apparaat zoeken en klik erop. Nu zie je het scherm waarop je de instelling kan in- en uitschakelen.


Cloud staat in de linkerkolom van het instellingen menu. Veeg nu het groene schuifje naar links om zoek mijn iPad uit te zetten. Zoek mijn iPad staat onderaan (radar icoontje). Als je niet op ‘Wijzigen. Stel je apparaat opnieuw in.


Dan kunt u de informatie van uw apparaat op de linker kolom van de primaire venster. En dan wachten op een paar seconden. Klik op de “ontsluiten” nu knoop.


Wanneer het proces klaar, zult u een melding venster krijgen. Meldingen zouden op je apparaat moeten worden weergegeven wanneer het apparaat zich in de buurt van je telefoon bevindt (ongeveer meter). Hoe ontvang ik agendameldingen op mijn Fitbit- apparaat ? Het kan enkele minuten duren voordat uw apparaat op afstand is vergrendeld. U kunt uw apparaat ontgrendelen door het simpelweg te ontgrendelen op het apparaat , of op dezelfde manier op afstand via My F-Secure.


Mijn Ring- apparaat is gericht op een raam. Heeft dat invloed op de bewegingsdetectie? Ramen houden warmte tegen, waardoor het Ring- apparaat geen beweging door het raam kan detecteren als het apparaat een passieve infraroodsensor gebruikt om beweging te detecteren.


Bezorgd uw telefoon is verdwenen of gestolen? Vind het snel met behulp van de Find My verloren telefoon app. Note: U kunt uw iOS- apparaat ook verwijderen door het eerst te wissen. Kies het gewenste apparaat. Ik ben mijn Motorola kwijt die kan ik ook vinden via Android.


Pas je horloge aan door de apps te ordenen. Voor meer informatie ga je naar Hoe installeer en beheer ik apps op mijn Fitbit-horloge? Gebruik het controlecentrum Veeg vanaf de bovenkant van het scherm naar beneden voor toegang tot bepaalde snelkoppelingen.


De snelkoppelingen die je ziet, zijn afhankelijk van je instellingen en apparaat. Let op dat deze methode alleen werkt als je je telefoon al met dit hulpmiddel hebt geregistreerd en via een wifi- of mobiel netwerk met het internet bent verbonden. Windows locatie instellingen wijzigen.


Je kunt je apparaat ook verwijderen door iCloud volledig uit te schakelen op dat apparaat. Nu kan iemand anders het apparaat activeren. Om je keuze te bevestigen, moet je wel nog even je Apple ID invoeren.


Vind mijn apparaat uitschakelen

Ik wil graag de wi-fi op bepaalde tijden uitschakelen voor mijn zoon van 16. Op mijn zoektocht ben ik zover gekomen dat ik de lijst van acces control op mijn scherm heb. Maar hoe weet ik welke de telefoon van mijn zoon is ? Admin: titel aangevuld i. Dat verplaatsen van die bestanden had ik ook al gedaan (zie enerlaatste puntje in de OP).


Dat lukte tot op zekere hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts