vrijdag 24 februari 2017

Facebook verwijderen of niet

Als je dit wel doet wordt het profiel weer geactiveerd. Wil je niet meer vindbaar. Ook als ik opnieuw wil installeren, lukt het niet. Kan de pagina niet verwijderen. Je FaceBook account verwijderen.


Facebook verwijderen of niet

De stappen die je moet zetten zijn alleen lastig te vinden. Bedenk wel dat je je account dan niet meer kunt activeren en dat je dingen die je hebt toegevoegd niet meer kunt terughalen. Je moet mogelijk contact opnemen met die apps en websites om je accounts te herstellen.


Mocht het niet zomaar gaan, probeer het dan nog eens vanaf stap 1. Is het nu nog niet gelukt? Of je mobiel, wanneer het met de pc juist niet werkte. Daar begin je het proces om je account volledig te verwijderen. Als ik jou was zou ik alle doen. Politie kan achterhalen wie en waar de account heeft aangemaakt en facebook zal heb ondetusen verwijderen.


Het enige punt is nog dat je zou moeten kunnen aantonen bij facebook en de politie dat je deze accoount niet zelf hebt aangemaakt en dat er gegevens die gebruikt worden niet kloppen met die van jou. Op deze pagina leggen we je uit hoe je het kan doen. Ben je het zat je sociale bestaan via een computer te moeten volgen? Heb je genoeg van zogenaamde vrienden die je eigenlijk voorbij loopt in de stad?


Je kunt eenvoudig meldingen van vrienden uitzetten zonder ze te verwijderen. Oftewel wel de lusten niet de lasten. Ben je toch helemaal klaar mee je vrienden dan ben je in een paar klikken van ze verlost.


Facebook verwijderen of niet

We leggen uit hoe je dat doet! This feature is not available right now. Please try again later.


Ik zorg wel dat al die appjes waar ik niet om heb gevraagd uit staan, anders kan hij in de oplader blijven. Bij Apple kun je sommige vooraf ingestelde apps wel makkelijk verwijderen , bij Android helaas niet. Je bent niet de enige, want heel wat mensen zijn de werkwijze van het sociale netwerk zat. Ik kan wel inloggen met dezelfde account en wachtwoordcombinatie.


Facebook verwijderen of niet

Klik op het vinkje om de koppeling te verbreken. Twitter: Een tweet die u geplaatst hebt, kunt u uit uw tijdlijn verwijderen. Hier boven staat de Engelse versie van de vraag. Dit probleem heb ik al meerdere malen gerapporteer maar er verandert niks. Ik krijg geen toegang tot het oude mailadres waar dit account mee is geregistreerd.


De link werkt misschien wel maar de oplossing werkt gewoon niet. Je kunt op facebook namelijk NOOIT MEER een eenmaal aangemaakte account geheel verwijderen. Hij staat wel tussen al mijn apps, maar als ik naar apps ga en wil verwijderen dan staat hij niet in de lijst.


Gelukkig is het eenvoudig om een individuele foto. Op mijn telefoon staat facebook standaard geïnstalleerd. Het lukt me niet de installatie te verwijderen. Alleen uitzetten is mogelijk. Onder andere omdat mensen er steeds minder plezier aan beleven.


Wat maakt het jou immers uit dat een verre vriend door iemand die jij niet kent wordt getagd in een bericht dat voor jou niet relevant is? In dit geval, meer is niet altijd beter. Niet te vergeten m’n nichtje dat jaar geleden overleed. Ook hier in Groningen zijn veel mensen.


Je kunt de app op ieder moment van je telefoon of tablet verwijderen. Door Messenger te deïnstalleren verwijder je automatisch ook alle data van de. Eventueel kunt u een eigen tekst aan de link toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts