dinsdag 7 februari 2017

Lat relatie hoe vaak zie je elkaar

Hoe het ook zij: in alle gevallen heb je een leuke en voldoening gevende relatie met elkaar , maar kies je ervoor om niet samen in huis te wonen. Kan dit überhaupt wel werken ? Er wordt iets te vaak denigrerend gedaan over een lat relatie. Deel 2: Met deze tips behoud je de liefde in een LAT relatie. Tip 6: Houd de hechte band intact als je niet samen bent.


Op het moment dat je niet kan knuffelen, is er al snel een gevoel dat je iets mist in de relatie. Afspraken over hoe vaak jullie elkaar zien en waar jullie elkaar zien. Maar ook over jullie relatie , want latten heeft niks te maken met een open relatie , al heeft de ander daar misschien een andere mening over. Net als in een relatie … lat of niet… Moet deze dieselmotor draaiende gehouden worden. Met benzine…of diesel, in de vorm van moeite.


Blijf moeite in je relatie stoppen. Zie elke keer dat jullie elkaar weer zien als de eerste keer. Hoe dan ook… Onderschat een latrelatie niet.


In een lat - relatie zie je elkaar niet elke dag, juist heel wisselvallig. Als je beiden een drukke baan hebt, moet je echt de agenda trekken om elkaar te zien. Hierdoor kan het voor komen dat je elkaar soms een paar keer in de week ziet of juist helemaal niet. Ik ben jaar , gescheiden en heb sinds jaar een lat - relatie. Ik zit volop in de overgang en heb er op alle mogelijke fronten veel last van.


In onze lat - relatie is het ook moeilijker geworden. Voorheen gingen we het ene weekend bij mij en het volgende weekend naar mijn vriend. Maar het zijn niet de kilometers die het zwaar maken. Zo makkelijk kan je ook niet bij elkaar intrekken als je net iets te ver van elkaar woont en je kinderen naar school gaan of je vast werk hebt dat nu net in de omgekeerde richting ligt dan waar je nieuw lief woont. De meeste opteren dan een tijd (kort of net lang) voor een LAT - relatie.


Lat relatie hoe vaak zie je elkaar

Volgens sommige deskundigen zou de seksuele spanning ook gebaat zijn bij een LAT - relatie. Nadelen zijn onder meer dat je vaak alleen zult slapen en eten, dat je echt je agenda moet trekken om ‘quality time’ af te spreken en dat je elkaar misschien niet zo vaak kunt zien als jullie zouden willen. Beeld thinkstock Een baan kan ik niet vinden, maar in de liefde heb ik wel geluk.


Gaat mijn nieuwe relatie ten koste van mijn bijstandsuitkering? Een LAT - relatie hoeft uw uitkering niet te bedreigen. Als u gaat samenwonen, kan dat wel consequenties hebben. Mijn vriend en ik vertrouwen elkaar voor 2 en dat is wel een nodig in een LAT - relatie : VERTROUWEN!


Hoe staan jullie er tegen over? Vaak zie je ook dat ze subtiel proberen de relatie te dwarsbomen of emotioneel te manipuleren om papa of mama voor zichzelf te houden en uit angst voor weer een nieuwe stiefvader of stiefmoeder. Vaak is het zo dat uw incasseringsvermogen richting uw eigen kind nog redelijk groot is omdat het uw eigen vlees en bloed is, dit is vaak iets minder.


Je wordt misschien niet naast hem wakker om hem succes te wensen, maar je kunt het wel via appje doen en achteraf vragen hoe het gegaan is. Maak afspraken Net als wanneer je samenwoont, is het belangrijk om afspraken te maken. Wie betaalt er als jullie bij elkaar zijn? Hoe vaak hebben jullie contact? LAT – Living Apart Together: je hebt een relatie , maar je woont niet samen.


Zo beginnen alle relaties en de meeste mensen besluiten na verloop van tij als de relatie goed loopt, samen te gaan wonen. Maar misschien is het de moeite waard om eens na te denken over de mogelijkheid om dat niet te doen en apart van elkaar te blijven wonen? Elke relatie is gebaseerd op vertrouwen, maar voor een LAT - relatie heb je een nog grotere portie vertrouwen in elkaar nodig. Je bent niet altijd samen en hebt daardoor dus niet altijd zicht op wat de ander allemaal ‘uitspookt’ als hij of zij niet bij jou is. Ik heb een LATrelatie Vriendlief woont in Dordrecht en zien elkaar alleen maar in het weekend (en dan werk ik zaterdags ook nog eens) tis moeilijk, maar aan de andere kant ook wel fijn dat je niet constant op elkaars lip zit.


Maar ook al ben ik vaak moe en voelt mijn leven tweedelig en soms onrustig, toch probeer ik de voordelen van het latten te blijven inzien! Ik heb er tien opgeschreven: Je verlangt altijd naar elkaar. Als je elkaar een paar dagen niet ziet, ontwikkel je een intens verlangen om weer bij elkaar te zijn. Je doet meer je best voor elkaar.


Lat relatie hoe vaak zie je elkaar

Zie je zo’n relatie op afstand wel zitten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts