maandag 2 juli 2018

Mijn man heeft geen gevoelens meer voor mij

Hij heeft er geen probleem mee om bij me te zijn, het voelt vriendschappelijk voor hem. Voor mij is dit een echte kwelling. Ofwel wil ik gewoon niet inzien wat er aan het gebeuren is, dat kan ook.


Mijn gevoel is voor mijn partner weg, denk ik. Kan mijn gevoel weer terugkomen? Deze vraag wordt mij tijdens een intake zo vaak gestel dat ik daar graag een artikel aan wil wijden. Het antwoord is ja, mits een koppel tenminste vijf vragen positief kan beantwoorden.


Vaak is het antwoord helaas ook nee. Hoe krijgt hij weer gevoelens voor mij. Je ex man of vriend heeft je verlaten en je vraagt je af hoe krijgt hij weer gevoelens voor mij. Maar wellicht zie je de situatie erger dan het lijkt. Het is typisch vrouwelijk om meteen in paniek te raken of de meest donkere kant van de situatie te zien zodra je man of vriend met je gebroken heeft.


Dus als je ex momenteel geen gevoelens meer voor je heeft , dan is dit hetgeen wat je wilt verbeteren. Zorg weer voor aantrekkingskracht door te flirten en het uitstralen van zelfvertrouwen. Raak niet van slag bij alles wat je hoort!


Oude relatieproblemen overwinnen? Lees dan mijn artikel over hoe je veelvoorkomende relatieproblemen kunt oplossen. In die tijd heeft mijn vriend keer gezegd dat hij geen gevoelens meer heeft voor mij. Ik heb nu een relatie van jaar.


Mijn man heeft geen gevoelens meer voor mij

Onze relatie nu loopt goe maar ik kan mijzelf niet 1 geven aan hem. Ik ben gewoon te bang om weer gekwetst te worden. Hadden altijd de grootste lol en konden niet van elkaar afblijven. Afgelopen jaar heb ik een rot zwangerschap geha een zware kraamtij mijn oma en tante verloren kort na elkaar en nu heeft mijn man aangegeven geen gevoel meer te hebben voor mij.


Dan zegt mijn vriend “Hola, daar gaan we”, en hij laadt zijn hond in de kofferbak om hem los te laten op een mooi stukje hei of bos. Die begint keihard te rennen. Als een pijl uit een boog. Zo raakt hij energie kwijt. Mijn ex heeft geen gevoelens meer voor me… Heeft je ex geen gevoelens meer voor je?


Mijn man heeft geen gevoelens meer voor mij

Dit is een normaal proces dat bij een relatie hoort. De vlinders in je buik verdwijnen en daarvoor in de plaats ga je echt van je partner houden. Dank jullie wel voor je woorden tranen lopen over mijn wangen. Ik voel echt niets meer voor mijn man , ik kan er echt niets aan doen.


Ik doe zo mijn best maar inderdaad gevoelens laten zich niet dwingen. Ik ga morgen achter woonruimte aan en ik hoop dat het lukt. Ik weet dat jaar veel is en dat het verliefdheidsgevoel in de meeste relaties verdwijnt na verloop van jaren. Ondanks dat ik dit dondersgoed weet en ondanks dat hij een super lief en zorgzaam is, het idee dat ik eeuwig bij hem moet zijn, benauwd mij zo vreselijk.


Nu hoop ik maar dat zij nog zal bijdraaien. Wij zijn jaar getrouwd en hebben kinderen. Het is trouwens niet helemaal waar dat zij geen gevoelens meer voor mij heeft , want zij wordt nog wel boos op mij en ergert zich vaak aan mijn onhandigheid. Daarom heb ik een video gemaakt waarin ik uitleg wat die verschillen zijn.


Blijf na de video verder lezen, want na de zeven redenen leg ik je uit hoe mannen dan wel met hun emoties omgaan. Ik, vrouw van 4 getrouwd met mijn lieve man van 49. Samen kinderen van 1 en 13. Niks aan de hand dus zou je zeggen.


Mijn man heeft geen gevoelens meer voor mij

Tjeminee, wat heb ik toch een moeilijke man. Ik las net nog een paar andere draadjes over moeilijke relaties en ik realiseerde me dat er meer zijn zoals mijn man : hij kan heel sociaal, vriendelijk, geinteresseerd doen naar andere mensen (als hij wil), heeft een (hele) goede baan, maar is naar mij toe vaak zoooo kritisch. Hij heeft veel problemen gehad op zijn werk en heeft al twee jaar geen oog meer voor mij of onze drie kinderen. Mijn man reageert zijn frustraties af op mij. Te weinig aandacht, te weinig communicatie, enz liggen volgens mij aan de basis.


Zei zegt dat er heel veel moet veranderen maar wat precies is niet gespecificieerd. Jij hebt geen positieve signalen laten zien dat je nog steeds gevoelens hebt voor je ex. Dus heeft je ex besloten om voor eens en altijd erachter te komen of er nog gevoelens zijn van jouw kant. Of hoe krijg ik mijn gevoel weer terug?


In een relatie zitten, zonder liefde te voelen is vervelend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts