Dit wijzig je in Mijn Ziggo. Je abonnement wijzigen. Wil je iets weten over internet, televisie of telefoon? Note: Please enable JavaScript or use latest browser and try again. Zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo en alle apps.
Maar ook voor Vodafone als je daar klant bent. Dit vind je verder in Mijn Account: Login veranderen in een e-mailadres Geen zin meer in meerdere gebruikersnamen voor Mijn Ziggo of My Vodafone? Je kunt je login veranderen in één e-mailadres naar keuze. Hallo,Wij hebben een Ziggo abonnement , deze staat op naam van mijn partner.
Nu gaan we uit elkaar, en blijf ik op ons adres wonen. Ik wil dan ook graag het abonnement behouden ( mijn ex-partner is hier ook akkoord mee). Als ik op het wijzigingsformulier kijk wat online te vinden is, kan dit wel, maar. Beste Ziggo ,Vanuit mijn zakelijke abonnement loop ik op dit moment bijna tegen mijn upload limiet aan. Mijn huidige abonnement laat op dit moment een upload van mbit toe waarin ik nog de ruimte heb om te upgraden naar mbit.
Ik zie inmiddels dat het “Giganet” door jullie wordt uitgerold waarin er. Onthoud mijn login Nu inloggen. Een nieuw account maken Logingegevens opvragen. Support Hulp bij inloggen. In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.
Hoe meld ik een smartcard af? Onze medewerkers van de Klantenservice melden je oude smartcard graag voor je af. Het online account Mijn Ziggo is eigenlijk het best te omschrijven als de digitale controlekamer waar je alles wat met je Ziggo - abonnement te maken heeft direct kan regelen. Alle gegevens die met jou als klant of met jouw abonnement te maken hebben staan hier bij elkaar.
Met Mijn Ziggo inloggen kom je een heel eind als het gaat om vragen die je hebt of zaken die je wilt wijzigen. Om te kunnen inloggen heb je alleen een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Met deze twee kun je eenvoudig inloggen pp de website van Ziggo. Vul je gegevens in, dan zoeken we je abonnement erbij.
Bekijk je Ziggo producten, gegevens en facturen online. Groeten, Christiaan Zo werkt dat niet helemaal, maar de vraag is hier al zeer vaak beantwoord. In het kort komt het erop neer dat je gewoon moet afwachten tot je bent geselecteerd en een mail ontvangt. Er zijn genoeg voorbeelden van Ziggo klanten bij wie dit wel degelijk werkte. Als ik dan vervolgens weer naar mijn ziggo ga, krijg ik NIET de gelegenheid mijn mijn ziggo inloggegevens in te voeren, maar wordt er WEER automatisch ingelogd met de mijn vodafone, en ben ik weer terug op bovenstaand scherm met de mededeling dat ik ingelogd ben met vodafone, en kan ik weer opnieuw uit proberen te loggen waarna weer tien keer.
Dat kan allemaal via de klantenservice. Ook als je je gegevens wilt wijzigen of gaat verhuizen en je abonnement mee wilt nemen. Dit kan overigens ook via mijn ziggo. Op mijn Ziggo is het ook mogelijk facturen tot maanden terug in te zien.
Voordeel vaan de persoonlijke omgeving is dat je niet direct telefonisch contact met Ziggo hoeft op te nemen. Als je moet bellen krijg je bijna altijd te maken met wachttijden. Inloggen op mijn Ziggo mobiel doe je wanneer het je zelf uitkomt, ideaal dus!
Zelf ervaren wat alle mogelijkheden zijn met je persoonlijke omgeving? Ziggo kantoor bezoeken Ziggo kent vele winkels waar ze zaken mee doen. Op basis van je postcode worden deze winkels getoond.
Als je vragen hebt over de Ziggo producten kun je de dichtstbijzijnde winkel bezoeken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.