maandag 13 juli 2015

Geshopt

Geshopt

In the pan Vlammetje is onder de pan geshopt. The flame is a flame from an other picture. Geshopt Ik ging op pad om Jambes Divines van Caudalie te scoren. Helaas was die niet te vinden (uitverkocht!), en ging ik met iets totaal anders naar huis.


Geshopt

Ik had al bijna mijn eerste onesie op een Engelse webwinkel bestel toen ik van de week deze onesie in de Primark. Maandenlang keek ik reikhalzend uit naar het naaiweekend begin juni. Niet alleen is twee-en-een halve dagen creatieve me-time iets waar elke naaister naar verlangt, maar ik wist ook: deze keer zijn àl mijn ‘naaivriendinnen’ een heel weekend samen. Reviews Zaterdag gezellig geshopt met mijn twee zussen. Alles lijkt hier op social perfect.


Kan geshopt worden tot het ideaal beeld. Coördinator Nationaal Vlechtmuseum Noordwolde. Posts about geshopt written by joyfromjoyce. Een tijdje terug had Marije van miss-m een winweek, die ze deed voor haar verjaardag.


Er zaten een paar super leuke winacties bij en ik deed mee met de winactie van sans-online. En natuurlijk mag NYX daar niet in ontbreken! Ieder weekend komt er een nieuwe video online.


Vanmiddag heb ik nog iets kleins gekocht, om mijn theehoekje op mijn kamer helemaal compleet te maken: theelepeltjes! Ik wist dat Blond Amsterdam hele leuke gebaksvorkjes en theelepeltjes verkoopt, en in de winkel waar ik ook mijn vingino onderbroek, en de douchemuts van Blond Amsterdam heb gekocht, hebben ze nog veel meer spullen. This blog is all about good things in life and about how to keep life good. A new year brought us new vision and the focus has gone through a change. Berichten over Geshopt ! Ik was vandaag even bij Kruidvat, om te kijken of de grabbel-uitverkoopbakken al bijgevuld waren.


Drie stoere meiden en hun naaimachine. Maar als je bent dan is dit een afschuwelijke tijd om te leven. Zelden spring ik bij het verschijnen van een patroon meteen op de kar. Mijn to sew lijstje staat meestal zo vol, dat ik geen tijd heb om kort op de bal te spelen.


Laaaaaaaaaaaang heb Ik niet geshopt :no: online of naar de winkels. Als Ik wat koop in de winkel dan betaal meestal myn lieve man wel (de meeste). By the way, Ik kocht meestal in de aanbiedingen en dus toch voordelig he. Sinds juni heb ik een no beauty buy. Het idee was tot mijn trip naar Liverpool in september geen.


Nail Art Special Effect Toppers: ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Met deze twee lakken heb ik de hele collectie. Ik vind ze geweldig, als topcoat maar ook als gewone lak. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet zo vaak wat gekocht.


Maar de laatste tijd is dat aan het veranderen. In een maand tijd heb ik echt al drie super toffe items van de Van Haren geshopt ! Dit wil ik graag met jullie delen! De laatste zondag van de maand kan er worden geshopt in het hart van Wijchen. De meeste winkels zijn geopend en er worden meestal leuke activiteiten georganiseerd.


Geshopt

Een levendige middag shoppen dus! Opening hours are included for each venues and. Ik ben naar CentrO in Oberhausen geweest en daar heb ik lekker geshopt ! Ik heb kleding gekocht en mooie make-upjes. Het is weer tijd voor een nieuwe video!


Avonds fietsten we naar het Beatrixtheater. Hier gingen we naar de musical Mamma Mia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts