donderdag 23 juli 2015

Hierbij stuur ik u de gevraagde documenten

Hierbij stuur ik u de gevraagde documenten

Alternatieve constructies zonder tegenwoordig deelwoord zijn bijvoorbeeld: hierbij stuur ik u …, bij deze brief vindt u …, als bijlage stuur ik u. Salvo Montalbano het bedrag waar over u mij aansprak, heeft gegeven. Om de productie van documenten te voldoen, vroeg ze me naar een verre buitenwijk bibliotheek (waar vermoedelijk Ik kon haar niet aanvallen) te komen, alleen voor mij te horen dat de gevraagde documenten nog niet beschikbaar waren. Bijgaand vindt u een overzicht van de abonnementsvormen. De vorm bijgaande, met buigings-e, komt in zulke zinnen ook weleens voor, maar dat gebruik is niet aan te bevelen. Engels I request that the objects, documents or data specified below be obtained and transferred.


Bij dezen doe ik u , in aansluiting op uw bijeenkomsten en gedachtewisselingen met mijzelf en leden van mijn kabinet over de voorgestelde wijziging op artikel 1van het Verdrag inzake een stabiliteitsmechanisme voor lidstaten die de euro als munt hebben, bijgevoegd document toekomen, waarin uw problemen worden bezien en beantwoord. Amsterdam Airport Schiphol. Ik verwijs u graag naar de inhoud ervan.


Graag beantwoorden wij uw eventuele vragen en indien u kunt instemmen met deze aanbieding verzoek ik u vriendelijk om één exemplaar te ondertekenen en aan ons te retourneren. U kunt daarbij gebruik maken van de bijgevoegde antwoordenveloppe. Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze aanbieding, neem dan gerust contact met ons op. Cette copie des documents demandés.


Hierbij stuur ik u de gevraagde documenten

Worstelt u wel eens met het opstellen van een Engelse e-mail of brief? Hierbij kopie van de gevraagde documenten. Welke aanhef kunt u het beste gebruiken, of hoe sluit u uw brief af? Toby Adams, vertaler bij Taalcentrum-VU, helpt u op weg - in het Engels uiteraard. Deze zinnetjes zijn echter zo ingeburgerd dat je ze gewoon kunt gebruiken.


Behalve voor het vertalen van woorden, kun je bij ons ook terecht voor synoniemen, puzzelwoorden, rijmwoorden, werkwoordvervoegingen en dialecten. Deelwoord zijn bijvoorbeeld: hierbij stuur ik u , bij deze brief vindt u , als bijlage stuur ik u. Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als ‘ hierbij ’, met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken. Op (datum) ontmoette ik u tijdens de presentatie van… “ “Zoals ik vorige week telefonisch met u afgesproken heb, stuur ik u hierbij … “ Je netwerk, voorbeelden: “Een van mijn klanten, de heer X van bedrijf Y, attendeerde mij op uw vacature….


Hierbij stuur ik u de gevraagde documenten

Volgens hem zou dat net iets voor mij zijn. Mevrouw X van bedrijf Y, wees mij in. Nogmaals bedankt voor de nodige informatie en perfect geleverd maatwerk. Hopelijk kan ik u hiermee van dienst zijn en graag zou ik uw bevindingen van deze pergola willen horen. In de bijlage vindt u meer informatie hierover.


Als bijlage gevolgd wordt door een cijfer of letter – er wordt dan een specifieke bijlage genoemd – is in bijlage standaardtaal in het hele taalgebied. Het citaat waarin Steiner. Ik kijk uit naar uw reactie op de offerte. Hartelijk dank voor de opdracht.


Voor de algemene voorwaarden verwijzen wij u naar de bijlage. Pour les clauses générales nous demandons de bien vouloir consulter les pièces jointes. Voor meer informatiemateriaal verwijzen wij u naar de bijlage.


Pour toute information complémentaire, nous vous prions de vous référer aux pièces jointes. Deze afspraak zal plaatsvinden op oktober aanstaande om uur op het hoofdkantoor. In vervolg van onze brief kan ik u melden dat de reparatie van uw antieke klok is gelukt.


Aangezien u niet bereid bent ons een lagere prijs aan te bieden, moeten wij u helaas meedelen dat wij geen bestelling bij u kunnen plaatsen. Since you are not willing to offer us a lower rate, we regret to inform you that we are unable to place an order with you. Niet alleen de prijs, maar de complete dienstverlening daaromheen. Die is pas echt een meerwaarde voor de klant. Klik hier voor een voorbeeld van een brief waarin informatie wordt gegeven.


De info over opwaartse migratie van diesel is ontleend aan het concept rapport van een studie naar wat er met de diesel in het cavernecluster zou kunnen gebeuren. Deze is in opdracht van ons onlangs uitgevoerd. Ik stuur je morgen de gevraagde aanvulling. Zodra de ontbrekende documenten binnen zijn, zal ik deze naar u sturen.


In der Anlage die nötigen technischen Spezifikationen. Ik heb nog niet alle gevraagde documenten geree deze zullen in een later stadium volgen. Onze prijzen treft u in bijgaande prijslijst aan.


Bitte entnehmen Sie unsere Preise der beigefügten Preisliste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts