dinsdag 3 november 2015

Iemand negeren na ruzie

In plaats van je partner te negeren , laat je het bezinken en zeg je: ‘Liever het lukt me nu niet om de juiste woorden te vinden. Ik kom er straks na het avondeten op terug. Zo voorkom je dat je je partner met een angstig kloppend hart het diepe, donkere bos instuurt. Ervoor zorgen dat iemand stopt met je negeren. Genegeerd worden is nooit leuk, of dit nu gebeurt door je beste vriendin, zus, of je vriend.


Iemand negeren na ruzie

Om ervoor te zorgen dat iemand stopt met je negeren , zal je even afstand moeten nemen en proberen. Sommige huwelijkspartners negeren elkaar om wraak te nemen. Stel dat een man plannen voor het weekend maakt zonder met zijn vrouw te overleggen.


Als ze erachter komt, is ze boos en zegt ze dat hij geen rekening met haar houdt. Vervolgens zegt hij dat zij overgevoelig is. Dergelijke personen beweren vaak ook dat ze eerder rationeel dan emotioneel zijn.


Bovendien is het niet alleen een vorm van passief geweld. Als je ruzie hebt met je vriend of man, dan is dat vervelend maar het hoeft alleen niet gelijk het einde te betekenen. Tenminste… als je weet hoe je het kan goedmaken na een ruzie.


En ruzie zoeken is best wel een kunst, zeker omdat je op het moment zelf vaak allerlei emoties hebt die je inschattingsvermogen nogal beïnvloeden. Daarna als je die kent ,kan niemand jou meer van je stuk brengen en sta je altijd vast in je schoenen. Je zult iedereen recht en eerlijk alles kunnen zeggen wat jouw dwarszit. Als hij wat kwijt was, was het mijn schuld.


Na terug komst meteen met die andere vrouw op vakantie. Maar er was niets) Mijn liefde is nu weg, komt er bij mij niet meer in. Ik ben kapot, en hij gaat lekker door. Als de narcist ruzie zoekt, wat moet je dan doen?


Dan speel je echt met je leven. Ga eerst na met welk type narcist jij te maken hebt. Negeren en iemand niet zien staan. Iemand negeren betekent in feite: net doen alsof de ander niet bestaat. En hoewel er bij negeren weinig woorden worden gebruikt is de boodschap: ‘voor mij ben jij lucht’.


Wanneer je partner je constant negeert zonder dat er ruzie is, is dat geen goed teken. De persoon in kwestie neemt jou kennelijk niet serieus. Zoals de Engelsen het zo mooi kunnen zeggen: he or she is taking you for granted. Sommige mensen denken dat negeren betekent dat als iemand niet wil reageren op iets dat dat dan negeren is.


Stel dat je in een ruzie zit en je wil even afkoelen en niet reageren, dan is dat geen negeren. Boze mensen zijn vaak moeilijk om mee te praten. Iemand met een slecht humeur is vaak op zoek naar ruzie. Mannen hebben een zwak voor hulpeloosheid. Ik heb zelfs de grootste players zien veranderen in kreukbare softies door een vrouw in noo die het goed wist te spelen.


Het is nogal kinderachtig om iemand te negeren. Je zou tegen hem kunnen zeggen dat je het vervelend vindt dat hij je na een ruzie negeert. Vandaar ook de restrictie van dagen.


Als iemand zijn of haar partner maanden negeert is er toch wel iets meer aan de hand dan alleen een kleine boosheid. Veelal is het niet de inhoud van de ruzie op zich die de meeste problemen geeft, maar de manier waaróp er ruzie wordt gevoerd. Je weet, als je bordeline hebt, na een aantal jaren wel waar jouw valkuilen zitten. Vaak is één daarvan, het onderhouden van vriendschappen.


Hiermee kan iemand met borderline andere veel verdriet doen, maar de borderliner zal niet (of zelden) de schuld bij zichzelf zoeken. Na de dood van mijn narcistisch gediagnostiseerde ex vriend jaar geleden, ontmoette ik maanden geleden een Duitse man op een datingsite. Ik voel me niet zo snel fysiek aangetrokken tot iemand , maar deze man was ook nog eens zeer lief, had geen haast enz.


Na een paar dates werd ik weer verliefd en op het moment dat hij dit wist begon de ellende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts