vrijdag 6 november 2015

Lexa site werkt niet

Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen van de gebruikers van Lexa. Er is geen storing bij Lexa. Vind JOUW nieuwe partner op Lexa ! Als je op zoek bent naar een serieuze relatie, is daten met Lexa een leuk avontuur. Ik heb maand betaald een heb dagen gebruik.


Nu krijg ik de website. Als ik loggin in maar kom ik niet verder. Mij laptop is nieuwe een werkt uitsekend. Een van de grootste datingsites van Nederland is Lexa. Het begint al met het niet kunnen inloggen.


Dit is al een grote ergenis. Dan denk je van ff een nieuwe aanmaken via de app maar ook dat werkt niet. Dus mensen installeer wat anders want deze app is alleen maar erg frustrerend voor een ieder. Het is dat er geen minpunten gegeven kunnen worden anders had deze app zeker een -sterren gehad.


Lexa heeft enorm veel leden dus je hoeft je niet zorgen te maken over of er iemand is die bij je past. Gezien de enorme groei van de mobiele telefoon heeft Lexa ook een app gemaakt zodat je zelfs in de trein kunt daten :P. Met andere woorden: gewoon op de site blijven en doorbetalen.


Programma opgelicht zou hier maar eens ernstig naar moeten kijken. De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats.


Zoek, swipe en vind lokale singles op Lexa , de Nederlandse dating-app. Verder beschikt Lexa over genoeg mogelijkheden, het is vrij modern, een groot ledenbestand en het is niet gericht op een specifieke doelgroep. Wil je gebruik maken van Lexa , dan kan je je gratis aanmelden. Lexa werkt absoluut niet goed op een iPad air. Zoekinstellingen zijn niet of nauwelijks in te voeren.


Zelf gaven zij te kennen dat dat niet kan. Dat dat wèl kan, weet ik zeker, omdat een andere datingsite dat wel kan. Inloggen op lexa is heel gemakkelijk en snel.


Wanneer u al member bent en het inschrijf proces heeft doorstaan. Dan kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord gemakkelijk inloggen. Hierdoor heb je soms niet eens door dat ze alweer geld van je rekening af hebben gehaald voor de volgende maand en hierdoor kom ik soms in de problemen als ik bijvoorbeeld bij de winkel wil pinnen.


Het probleem treedt alleen op bij bepaalde websites. Ze zijn niet voor niets marktleider in Europa. Je profiel is nu niet meer zichtbaar op Lexa. Helemaal verwijderd wordt je profiel nooit, je kunt altijd weer opnieuw inloggen en je account weer activeren. Maak gratis een profiel aan en leg contact met leden die op zoek zijn naar vriendschap, een date of een relatie.


Lexa site werkt niet

Na betaling kon ik niet inloggen. Op mails wordt geen antwoord gegeven. Het nummer op de site werkt niet.


Ze schermen met het thuiswinkelwaarborg vignet maar in mijn ogen zijn ze dit niet waardig als ze de basis service, namelijk een normale communicatie niet kunnen leveren. Lexa is niet te bereiken via telefoon. Relatieplanet is één van de populairste datingsites in Nederlan meer dan 1. De datingsite is niet alleen actief in Nederland maar is in meer dan landen actief. Door heel Europa is de datingsite populair. Bovendien zijn er meerdere sites met zelfde opmaak en vragenopstelling heeft en die verder precies op de hetzelfde wijze werkt (alleen een een andere Themaopbouw zodat de site anders lijkt.


Lexa site werkt niet

Ik overweeg mij toch aangifte te doen voor (internet) oplichting, weet nu nog niet precies hoe en waar, maar ga zeker onderzoeken en actie ondernemen. Problemen met datingsite LEXA beste mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts