maandag 21 augustus 2017

Hij vindt me leuk maar durft niet

Hij vindt me leuk maar durft niet

Als hij je leuk vindt , zullen z’n ogen vaak op jou vallen. Glimlach eens lief wanneer je hem betrapt tijdens een staarmomentje, zo toon je hem dat je hem ook wel leuk vindt. Op sociale media durft hij wél flirten.


Hij vindt me leuk maar durft niet

Dat is al té veel commitment voor hem. Of wanneer hij helemaal niet goed is in het uitspreken van gevoelens, laat hij jou dit weten door je (vaak) aan te raken. Hij vindt je leuk genoeg. Een man van weinig woorden vindt jou dus niet per definitie minder leuk , maar hij heeft andere manier om zijn gevoelens te uiten.


De sneaky flirt tip: Tik hem een paar keer “per ongeluk” aan en kijk hoe hij hierop reageert. Subtiele lichaamstaal signalen die verraden dat hij je leuk vindt. Hoe meer tekenen dat hij je aantrekkelijker vindt , hoe groter de kans dat het klopt. Ook al ben ik geweldig, ik kan geen gedachten lezen.


En ik wil voorkomen dat je een onnodig blauwtje loopt. Eigenlijk wil je niets liever dan met hem zijn. Je hebt iemand op het oog. Gelukkig zijn er dingen die je kan doen zodat je niet voor de rest van je leven met de hij vindt me niet leuk genoeg-gedachte moet leven. En dat is een extreem goed signaal om erachter te komen of hij je leuk vindt.


Ik zeg niet dat hij je dan ook echt gelijk gaat zoenen. Denk eraan: het blijft een onbewust signaal, hij denkt er niet bij na. Want als een man je echt leuk vindt dan voel je dat, dan hoef je je het niet af te vragen. Dit is een best wel grappig dingetje wat mannen doen, maar als hij je echt leuk vindt dan vindt hij het niet erg om een middagje met je te shoppen.


Hij vindt me leuk maar durft niet

Sterker nog, hij klaagt hier geen seconde over. Of het een goed idee is om samen te gaan shoppen dat laat ik aan jou over. Allereerst wil ik je even een schouderklopje geven. Jij hebt een leuke chica bonita leren kennen. Het mooie is dat zij jou ook nog eens leuk vindt.


Alleen… Het blijft wel bij “ leuk ”. Meer dan dat zit er niet in. Niet alleen vrouwen, maar ook mannen kunnen onzeker zijn over hoe ze iets op het gebied van liefde aan moeten pakken. Misschien is het voor hem niet duidelijk of jij hem wel of niet leuk vindt en is hij bang om een blauwtje te. Een vraag die mij vaak wordt gesteld door vriendinnen op liefdespad na afloop van een paar dates is: “Eef, vindt hij me leuk denk je?


Een aanraking kan zeggen wat een man bijvoorbeeld niet durft te zeggen. Dit zijn de tekenen waar je aan kunt merken dat hij je écht leuk vindt. Als iemand jou leuk vindt dan probeert hij contact met je te maken. Dat betekent niet dat hij alleen nog maar oog voor jou hoeft te hebben.


Doordat ik hem leuk vind stalk ik hem misschien een beetje. Heb je er weleens over gedacht dat een man kan doen alsof hij je leuk vindt terwijl hij in feite alleen maar met je naar bed wilt? Zoiets kan aan je zelfvertrouwen knagen, zeker als je verliefd bent op een man. Want het is niet te zien aan een man of hij verliefd is. Maar ik wil je gelijk corrigeren.


Want we kunnen als mens geen gedachten lezen. Dan herken je misschien ook wel de volgende signalen die je crush je geeft wanneer hij er maar niet voor uit wilt komen dat hij je leuk vindt. Op plekken waar jullie omringd zijn door meerdere mensen, merk je dat hij toch naar jou toetrekt.


Soms is het zo verwarrend. Jij vindt iemand leuk maar je krijgt er maar geen hoogte van of die persoon jou ook leuk vindt. In deze video ontdek je hoe het kan dat mannen dit gevoel hebben en wat je daar tegen kan doen. Wil je meer lezen over het Mannengeheim?


E zegt tegen mij dat hij me echt super leuk vindt , maar dat hij een beetje onzeker is en niet veel durft. Het gala ding kan uiteindelijk niet doorgaan, omdat hij van zijn vereniging iemand die bij een bepaalde winkel werkt moet vragen (super stom, zijn van die vereniging dingen). Dit heeft hij alleen niet tegen mij verteld maar wel tegen E. Nou had ik al eerder het vermoeden dat een jongen daaruit mij leuk von maarja ik had zoiets van wat kan hij nou in mij zien? Maarja gisteravond was ik dus weer uit met hun, en hij kwam steeds heel dich bij me zitten, legde een paar keer een hand op mijn knie, en hij probeerde mijn hand te pakken. Hoe weet je of een jongen je leuk vindt ? Niet alle jongens zijn hetzelfde, dus niet alle jongens reageren hetzelfde als ze je leuk vinden of als ze verliefd zijn, maar er zijn wel signalen waar je op letten kunt.


Als je graag wilt weten of een jongen jou leuk vindt , probeer je aan zijn gedrag af te lezen hoe hij over je denkt. Wel is hij een persoon die absoluut niet het achterste van zijn tong laat zien. De ene keer begint hij met berichtjes sturen de andere keer ik. De glimlach met gesloten mond.


Wees niet verbaasd als het een tijdje duurt voordat hij zich voor je openstelt. Deze lijkt op de vorige glimlach. Het verschil is dat deze vanuit een mondhoek komt, en de vorige van twee kanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts