maandag 14 augustus 2017

Klacht parship

Hierin zijn ze helemaal niet transparant in de algemene voorwaarden zodat je geen flauw benul heeft hoe ze dit bepalen. Wanneer u klachten heeft helpt onze Klantenservice u graag verder. Ook al uw overige opmerkingen zijn hier welkom.


Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik bereid ben een boetenbedrag te betalen voor de niet gebruikte periode van mijn lidmaatschap. Hun reactie was dat dit niet mogelijk was en ik gewoon moet blijven betalen. Er werd daarvoor onder andere samengewerkt met de krantengroep van de VUM. Het bedrijf schermde met wetenschappelijke.


De klacht Ik sluit me aan in de lange lijst van gedupeerden ivm. Beste, Ik heb mij in oktober ingeschreven bij parship , een datingsite. Ik dacht echter, zoals het vermeld stond dat dit maar per maand was. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze service, dan kunt u dit melden bij onze Klantenservice. Ook met andere opmerkingen en reviews, positief of negatief, kunt u bij ons terecht.


Een team van professionals zit klaar om u bij te staan. Om onze dienstverlening continu te verbeteren en om aan úw wensen tegemoet te komen, vragen wij u om het contactformulier (aan de rechterzijde van deze pagina) in te vullen. Deze klantenservice helpt je bovendien graag om je klachten te verhelpen. Omdat ze er alles aan willen doen om de klanten tevreden te houden zijn tevens opmerkingen en verbeterpunten ook zeer gewenst. Ik was niet tevreden en heb mij beroepen op mijn herroepingsrecht.


Account dus nog niet geactiveerd. Wekenlang draai ik erom heen… mijn gevoel over de site was al matig met blurrie foto’s waarmee ze werken en veel profielen met een standaard foto van dezelfde man? Ik ben meer als een jaar geleden lid geweest, nu halen ze geld van je rekening als je lid bent ( prima, dat lijkt me nog logisch ) maar nu ben ik al lang geen lid meer, en ze blijven geld van mijn rekening af halen.


Heel sneaky wordt je als je niet de einddatum van je contract goed in de gaten houdt bijna € 8- per maand afgeschreven. Ze doen aan stilzwijgend verlengen en melden je niet wanneer je contract afloopt maar schrijven automatisch af. Dit komt omdat ze gebruik maakt van een unieke matchingsmethode die mensen met elkaar in contact brengt. Natuurlijk kun je bij de contact pagina wel de juiste gegevens opzoeken en je klacht indienen.


De verlenging is standaard voorzien in de voorwaarden en je raakt er enkel vanaf met een expliciete opzegging, dagen op voorhand. Vooral opletten bij Speciale aanbiedingen. Hoe kan ik e-mails over berichten en de nieuwsbrief ontvangen of afzeggen?


Hoe lang blijven mijn gegevens na registratie in de databank opgeslagen? Tot wie kan ik me wenden als ik technische problemen heb? Een groot voordeel van deze datingsite is dat alle leden serieus op zoek zijn naar een echte relatie. Zo heeft u een bewijs dat u uw klacht of opmerking hebt ingestuurd. Parship In Cijfers en Kosten.


Veel mensen zijn op zoek naar spanning en niet naar een relatie, wanneer ze op het internet gaan zoeken naar een date. Online komt de klacht vaak voor dat juist opzeggen moeizaam verloopt en er onverwachte extra kosten zijn. Daarbij heb ik nog met geen enkele datingsite gehad dat ik zoveel dates regelde in zo’n korte tijd.


Er worden tot twintig verschillende leden getoond. Toch wil dat nog niet zeggen, dat iedereen altijd even blij is met de datesite of app. De bekende klachtensite Klacht.


Consumentenbond over verschillende dating-apps. Een onafhankelijke vergelijkende matchingtest (tussen groepen singles, met- en zonder de parship-test) is evenmin beschikbaar. In België zou het aantal leden niet de beloofde 80.


Of wilt u uw mening en ervaringen over onze datingsite delen in de vorm van een review? Meld het dan bij onze Klantenservice, zij helpen u graag. Samen zoeken we naar een oplossing voor uw probleem. Les adolescents à la recherche de quelque flirt se contentent des sites de rencontre bas de gamme ou des messageries instantanées. Veel van deze klachten gingen over webwinkels die seksspeeltjes verkopen, en dan met name over de garantie, en over datingsites.


Naar aanleiding van de actie ‘Durf te melden’ heeft het consumentenloket ‘Consuwijzer’ ongeveer honderd klachten binnen gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts