dinsdag 7 augustus 2018

Brief aan mijn partner

Ik zie je weleens naar me kijken, met een blik van verlangen. Verlangen naar de tijd dat we in het weekend ons bed niet uitkwamen en alle dvd-boxen van de serie Lost keken. Schrijf je partner een brief.


Brief aan mijn partner

Vind je het moeilijk om je partner te vertellen wat je voelt? Vertel in deze brief iets wat je misschien niet vaak uitspreekt, maar toch voelt en wilt delen. Het is niet alleen mijn geluk en dat van onze kinderen, waar ik voor pleit, maar ook dat van jou. Ik wil niet dat jij de zoveelste zuchtende echtgenoot bent, die het gezeur van zijn vrouw aan zich voorbij laat gaan. Ik wil de vrouw zijn die de veilige haven is voor hem om bij thuis te komen.


Open brief aan mijn overleden partner , deel 2. Hoi liever vandaag is het moederdag. Het leek me een geschikt moment. Een liefdesbrief is en blijft een geweldige manier om jouw gevoelens te verwoorden.


Brief aan mijn partner

Wil je een brief schrijven maar heb je geen inspiratie: Romantishcadeau en een aantal bezoekers hebben hun liefdesbrieven geplaatst, zodat jij deze kunt gebruiken als inspiratie. Je ziet het hier op het forum ook, er wordt positief op gereageer omdat het echt is. Ik vond het ook een goede brief , zonder vals sentiment, uit het hart.


Lieve schat, Al minstens honderd keer heb ik deze brief geschreven, heb ik hem verscheurd en ben ik weer opnieuw begonnen. En nu heb ik dan uiteindelijk maar gewoon besloten dat ik niets meer doorkras of wegstreep, omdat ik nu eenmaal niets kan veranderen aan wat ik voel, denk en vin en omdat het waarschijnlijk zo moet zijn. Die wederhelft is soms zo vanzelfsprekend dat je soms gewoon vergeet te zeggen hoe fijn het is dat iemand er is. Deze moeder schrijft een mooie brief aan haar man om hem duidelijk te maken dat ze waardeert wat hij allemaal doet als vader en als echtgenoot. Een blog met een combinatie van tekst, eigen muziek en fotografie.


Brief aan mijn partner

De Bedrock-redactie schrijft brieven aan de ex die hun leven veranderde. Om - ondanks liefdesverdriet, wrok of stille hoop dat het nog goed komt - hen te bedanken voor de levensles die ze leerden van de relatie of de break-up. Hier dan het antwoord op jouw laatste brief aan mij, die je me stuurde vanwege mijn verjaardag, na maanden nul contact sinds onze abrupte breuk. Het antwoord dat ik je niet rechtstreeks kan en wil sturen omdat ik op geen enkele manier nog met je te maken wil hebben.


Maar het moet er wel uit, dus bij deze. Een open en eerlijke brief aan de man die niet voor mij durfde te kiezen. Hoi, Een brief zoals deze beginnen is moeilijk. Moeilijker dan ik ooit had gedacht eigenlijk.


Want ik dacht niet dat ik ‘m ooit zou hoeven te schrijven. Vanaf het moment dat ik je ontmoette wist ik dat jij en ik verbonden waren. Wat is in dit geval de beste brief die je aan je ex kunt schrijven? Het antwoord op de vraag is vrij complex maar in mijn programma besteed ik er volop aandacht aan.


Voordat je een verzoeningsbrief schrijft aan een ex partner zul je eerst je relatie eens goed onder de loep moeten nemen. Zeker als je overweegt om weer bij elkaar terug te komen. Dat jij mij zag staan vond ik zo onwerkelijk dat ik dit de eerste twee jaar ook niet durfde te geloven.


NOOIT NOOIT NOOIT mag jij mij meer zien-aanraken-met mijn mind fucken-manipuleren-chanteren-vernederen-stilzwijgen. Brief aan mijn ex: STOP! Ga helemaal weg uit mijn leven en uit mijn gedachten, mijn hoof mijn hart, mijn lijf.


Daardoor ben ik niet alleen liever voor mezelf, maar ook voor mijn kinderen. Met heel mijn hart nodig ik jou uit mee op pad te gaan. Af te dalen naar de fluistering in jouw hart. Beste X, Je moet het me maar niet kwalijk nemen dat ik mijn brief aan jou met deze woorden begin.


Lieve’ ligt een beetje moeilijk de laatste tijd. Ik vind je namelijk niet zo lief meer, en de liefde die ik voor je voelde lijkt wel weggezakt tot in mijn tenen. En ‘lieve man’ is helemaal lastig.


Ik realiseerde me te laat dat veel van mijn dromen eigenlijk nachtmerries bleken te zijn voor jou. Maar jij stond altijd voor me klaar met je charme en hield met je klasse mijn onbezonnen natuur in bedwang. De hele brief van Michael aan zijn ex-vrouw lees je hier.


Lees ook: Help je hersenen met ‘happy highs’! Je ex een brief schrijven kan dus heel effectief zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts