donderdag 30 augustus 2018

Geen gevoelens meer voor mijn man

Geen gevoelens meer voor mijn man

In ieder geval bij mij dan. In feite is mijn man een broer geworden. Een broer met wie ik in principe prima kan samenwerken en ons gezin met drie kinderen goed draaiende hou maar die geen liefdespartner is.


Mijn gevoel is voor mijn partner weg, denk ik. Kan mijn gevoel weer terugkomen? Deze vraag wordt mij tijdens een intake zo vaak gestel dat ik daar graag een artikel aan wil wijden.


Het antwoord is ja, mits een koppel tenminste vijf vragen positief kan beantwoorden. Vaak is het antwoord helaas ook nee. Nu is mijn gevoel op , weg, geen energie meer om nog maar iets in de relatie te steken. Ik voel me heel schuldig naar de kinderen toe omdat ik voor hen dit allemaal niet wil. Is het niet wat teveel om hier bovenop te geraken?


Geen gevoelens meer voor mijn man

Hij heeft er geen probleem mee om bij me te zijn, het voelt vriendschappelijk voor hem. Voor mij is dit een echte kwelling. Mijn man is altijd al een dromerig type geweest, maar ik heb het idee dat hij nu echt het noorden kwijt is. Ofwel wil ik gewoon niet inzien wat er aan het gebeuren is, dat kan ook.


Ik weet dat jaar veel is en dat het verliefdheidsgevoel in de meeste relaties verdwijnt na verloop van jaren. Ondanks dat ik dit dondersgoed weet en ondanks dat hij een super lief en zorgzaam is, het idee dat ik eeuwig bij hem moet zijn, benauwd mij zo vreselijk. Ik heb geen gevoelens meer voor hem. Dank jullie wel voor je woorden tranen lopen over mijn wangen.


Geen gevoelens meer voor mijn man

Ik voel echt niets meer voor mijn man , ik kan er echt niets aan doen. Ik doe zo mijn best maar inderdaad gevoelens laten zich niet dwingen. Ik ga morgen achter woonruimte aan en ik hoop dat het lukt. Of hoe krijg ik mijn gevoel weer terug?


In een relatie zitten, zonder liefde te voelen is vervelend. Hadden altijd de grootste lol en konden niet van elkaar afblijven. Afgelopen jaar heb ik een rot zwangerschap geha een zware kraamtij mijn oma en tante verloren kort na elkaar en nu heeft mijn man aangegeven geen gevoel meer te hebben voor mij.


Mijn vriend en ik zijn nu jaar samen. Hij heeft last van een depressie, alleen ben ik bang dat dit buiten de depressie gaat. Hij vertelde me afgelopen week uit het niets dat hij geem gevoel heeft meer voor mij, de klik en connectie niet meer voelt. Wel geeft hii aan dat hij dit terug wilt en zijn best ervoor doet.


Dus als je ex momenteel geen gevoelens meer voor je heeft, dan is dit hetgeen wat je wilt verbeteren. Zorg weer voor aantrekkingskracht door te flirten en het uitstralen van zelfvertrouwen. Raak niet van slag bij alles wat je hoort! Oude relatieproblemen overwinnen? Lees dan mijn artikel over hoe je veelvoorkomende relatieproblemen kunt oplossen.


Hoe krijgt hij weer gevoelens voor mij. Je ex man of vriend heeft je verlaten en je vraagt je af hoe krijgt hij weer gevoelens voor mij. Maar wellicht zie je de situatie erger dan het lijkt.


Het is typisch vrouwelijk om meteen in paniek te raken of de meest donkere kant van de situatie te zien zodra je man of vriend met je gebroken heeft. Daarom heb ik een video gemaakt waarin ik uitleg wat die verschillen zijn. Blijf na de video verder lezen, want na de zeven redenen leg ik je uit hoe mannen dan wel met hun emoties omgaan.


Tuurlijk, kijken mag altij maar als je merkt dat dit het enige is wat je nog doet, is dit misschien een teken dat er meer aan de hand is. Niet per se over en uit Geen gevoelens meer hebben voor je partner hoeft niet te betekenen dat het helemaal over en uit is tussen jullie. Ik, vrouw van 4 getrouwd met mijn lieve man van 49. Samen kinderen van 1 en 13. Niks aan de hand dus zou je zeggen.


Geen oog voor mijn gevoelens Beste Annette, Mijn echtgenoot en ik zijn zeven jaar samen en hebben altijd al een stroeve relatie gehad. Omdat we veel van elkaar houden hebben we de moeilijkheden tot nog toe altijd overwonnen. Op dit moment lukt dat echter niet meer.


De ultieme reden waarom mannen niet zeggen wat ze voele n. H oe je een man kan leren om alsnog zijn gevoelens te laten zien. Hij snapt niet waarom we iets grappig vinden, en snapt niet waarom je soms rekening met anderen moet houden. Ik (34) hou niet meer van mijn man. Hij is lief, behulpzaam en wil graag dingen met mij en onze dochter ondernemen.


We hebben continue ruzie en ik wil niet meer. Maar ik kan het niet meer opbrengen. Ik vind het wel heel moeilijk om deze verhalen te lezen. Het grootste probleem in deze periode is dat ik geen gevoelens meer koester voor mijn man , maar ook de kinderen en familie enz enz. Ik erger me echt aan alles.


Heb ook vaak gedacht ik wil weg en alleen wonen, maar eigenlijk heb ik nooit verder gedacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts