vrijdag 24 augustus 2018

Gebeld door 0049 nummer

Toch euro goedkoper in de maan altijd fijn. Word vaak door dit nummer gebeld. Gaat kort over en dan weer opgehangen. Mijn vriend (ook KPN mobiel) heeft hetzelfde. KPN, kunnen jullie hier iets aan doen?


Gebeld door dit nummer , niet opgenomen. Neem niet op en bel ook niet terug. Als je terugbelt, kost het je namelijk flink wat geld omdat er fraudeurs met die nummers.


Maar omdat je je nummer mee kan nemen bij overstappen, zijn die nummers dus niet altijd per se meer van de oorspronkelijke provider. Informatie bij welk netwerk een nummer hoort is vrij beschikbaar via de providers. Omdat je in Duitsland voordeelpakketten hebt bij bellen naar bepaalde providers) Hoe dan ook, je bent gebeld door een mobiel nummer.


Zojuist gebeld door dit nummer. Aangegeven dat ik niet rook en niet wil meedoen aan een enquête. Daarbij gevraagd hoe hij aan mijn nummer kwam en of hij deze per direct wil verwijderen.


Net gebeld door nummer uit de comoren. Ook al eens gebeld door arabisch nummer uit dubai. Omdat niet alle telefoonnummers in onze database voorkomen hebben wij een ook platform ontwikkeld waarop de bezoeker zelf zijn of haar ervaring met een telefoonnummer kan delen. Ben jij onlangs gebeld door een vreemd nummer ? Dan ben je niet de enige.


NOS laat weten dat ontzettend veel mensen gebeld worden door nummers uit Tunesië en Algerije en dat dit niet zomaar. Ik had echter keer de oproep gemist en besloot maar eens terug te bellen. Zoek het nummer waarmee je gebeld werd eventueel eens op. Door het te googelen bijvoorbeeld kom je soms snel op fora terecht waarop gewaarschuwd wordt voor dit soort fraude”, klinkt het bij de. Aangezien het een 10-cijferig nummer is, met hetzelfde begin als het netnummer uit mijn plaats, vermoedde ik niks en heb ik (de gemiste oproep) teruggebeld.


Dit kan alleen wanneer je door mobiele nummers wordt gebeld (dus niet door een huistelefoonnummer). Mensen die terug bellen komen vaak voor een vervelende verrassingen te staan als blijkt dat ze onbewust naar een betaalnummer bellen. Er is veel te lezen de laatste tijd over buitenlandse nummers.


Deze morgen om 07:werd ik gebeld door een Pools nummer. Normaal bel ik nooit nummers die ik niet ken, maar dat heb ik nu wel gedaan omdat ik het 0nummer herkende als m2m nummer , en het ook uit Nederland kwam. Vind jij het ook zo irritant als je door een onbekend nummer gebeld bent? Ieder jaar wordt procent van de Nederlanders keer of vaker door een onbekend nummer gebeld. Dat is dus iedere week een telefoontje van iemand die je niet kent.


Je vrienden, familie en collega’s staan wel in je contacten, maar soms word je ook gebeld door een nummer dat je niet opgeslagen hebt. Wil je er snel achter komen wie het is? Daar is een handig trucje voor. Wanneer iemand geen bericht inspreekt, kan het vervelend zijn om iemand terug te bellen.


Want wie is het en waar gaat het over? Afgelopen weekend werden tienduizenden abonnees én oud-abonnees van Telegebeld door oplichters die gebruik. Ik ben donderdag maart en maandag maart gebeld door een nummers uit Albanië.


Donderdag nam ik achteloos op maar de verbinding verbrak gelijk inderdaad. Gelijk geblokkeerd toen ik zag dat het een buitenlands nummer was maar maandag belden ze weer met een ander nummer (eveneens geblokkeerd). Nu maar hopen dat ik geen dikke rekening krijg.


Deesi wordt door verschillende nummers gebeld. Maar elke keer bellen ze weer met een nieuw nummer. Ze zijn flink bezig, dit gaat nu al twee weken zo. Ik neem nooit op en blokkeer de nummers.


U wordt dan lang in de wacht gezet. Of u krijgt een reclamebandje te horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts