maandag 18 juni 2018

Geen zin meer in relatie

Mijn geheim is dat ik al lang uitgekeken ben op mijn huidige partner. Ik voel geen intimiteit meer in mijn relatie. Wat vervelend om te horen. Maar na een tijdje tot de conclusie moet komen dat jullie samen leven als broer en zus. Het is enorm rot als je samen bent met een leuke man.


Ik heb nu al geen zin meer in mijn vriend. Op zich vind ik dat geen probleem, maar vriendinnen vinden dit wel een probleem. Mijn laatste relatie dateert van meer dan jaar geleden. Ik ben een harde werker en door veel handenarbeid te verrichten, beschik ik ook over veel gemoedsrust. Een dergelijke instelling is funest voor het slagen van welke therapie dan ook.


Relatietherapie heeft geen zin meer wanneer een van de twee al besloten heeft dat het niets meer gaat worden. Als jullie geen seks hebben verdwijnt zo zachtjes aan ook de zin in seks. Jullie nemen misschien minder tijd voor elkaar omdat er problemen in de relatie ontstaan. De één wil, de ander heeft geen zin in seks. Op den duur durft je partner het niet eens meer te vragen omdat jij meestel geen zin in seks hebt.


Geen zin meer in relatie

Hoe ouder singles zijn, hoe vaker ze alleen willen blijven. Vooral vrouwen hebben geen zin meer in de problemen die bij een relatie komen kijken. Een relatie , maar geen zin in seks meer.


Skip navigation Sign in. This video is unavailable. Oorzaken van geen zin in seks. Er zijn verschillende oorzaken voor geen zin in seks hebben. Het kan lichamelijk zijn, maar veel vaker heeft het te maken met bijvoorbeeld conflicten, schaamte, stress, angst of onzekerheid.


Dan is het in de eerste plaats goed om je relatie en je partner onder de loep te nemen. In die jaar is er veel gebeurd en zijn er dingen die ik nog steeds niet kan vergeven maar wel vergeten. Natuurlijk heb ik ook mijn fouten gemaakt. We hadden geen relatie meer maar toch nog wel de gevoelens voor elkaar.


Kortom zou je het een lat- relatie kunnen noemen. Maar wanneer jij de hele tijd dingen wil ondernemen en hij hier geen zin in heeft, dan botsen jullie belangen. De kans is heel groot dat jullie relatie hierdoor geen stand houdt. Simpelweg omdat jullie niet meer de eenheid kunnen vormen die jullie ooit geweest zijn. Mannen niet zo aangevallen voelen aub… Nee het ligt niet steeds aan de man, ik ben helaas niet meer strak en mijn vriend is “dun”, ik voel niets meer , daarom heb ik er geen zin meer in, standjes helpen niet en praten helpt niet… Ook een sexuoloog helpt niet die legt je alleen maar uit hoe je toch geil kunt worden met een emmer….


Geen zin meer in relatie

Mensen knuffelen veel, zijn attent voor elkaar en open naar elkaar toe, ze hebben alleen geen zin meer in seks. In dat geval zorgt juist een te grote emotionele intimiteit voor een saai of afwezig seksleven. Wordt het té vertrouwd in een relatie , dan voelt dat weliswaar heel. Daarnaast heb je minstens last van meer dan één van de volgende klachten: Je voelt je moe en futloos en je hebt weinig energie.


Je vindt geen reden waarom je zo moe bent. Je hebt problemen met slapen. Je kan moeilijk in slaap komen of je slaapt net heel veel. Meer dat omdat ik hem niet meer wil, ik me aan zulke dingen meer erger.


Geen zin meer in relatie

Overigens denk ik dat er best meer mensen samenleven die geen sex meer hebben. Geen intimiteit in je relatie betekent vaak dat er geen aantrekkingskracht meer is en daarom is er ook geen seks meer in je relatie. Ik snap dat jullie de hele dag moeten samenwerken als een team. Misschien zijn er kinderen in het spel, en hebben jullie vermoedelijk beide een baan of studie. Een verplicht nummertje kan helemaal geen kwaad” hoor je geregeld relatietherapeuten zeggen.


Ze willen het seksleven weer op gang brengen door degene die eigenlijk geen zin heeft, te verplichten om toch seks te hebben. Volgens mij werkt die methodiek absoluut niet. Geen seks is vaak een signaal dat er veel meer mis is in een relatie.


Soms heb ik er ook gewoon geen zin in, gewoon geen zin om de tijd erin te steken en iemand opnieuw te leren kennen ! Je ben tabsolut geen idiote afwijking ! En onthou , een relatie MOETEN bestaat niet ! Als hij geen zin heeft in seks. Waarom heb jij geen zin in seks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts