dinsdag 26 juni 2018

Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten

Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten

Dit zeg ik niet om te slijmen, dit zeg ik omdat ik het meen. Simpelweg omdat iedereen iemand verdient die net zoveel om je geeft als dat jij om hem. En voordat je begint… ik geloof oprecht dat er voor iedereen een soulmate op deze aardbol rondloopt.


Neem dus geen genoegen met minder. Want ook jij verdient zo’n iemand. Je ex loslaten is beter voor je omdat je ziel verder wil. Ook zijn ziel wil verder en zal verder kunnen als jij niet meer aan hem blijft hangen. Ook hij is niets anders dan een ziel met incompleetheden en leegten.


Ook hij heeft pijn, weerstand en niet -verbondenheden in zich. Ik kan mijn ex niet los laten na een relatie van jaar ik woon al een paar jaar apart en heb nu ook onze woonplaats ingeruild voor een andere plaats dichter bij mijn kinderen. Re: Elkaar niet los kunnen laten?


Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten

Loslaten is niet makkelijk. Als je ooit je tweelingziel hebt ontmoet en daarna weer hebt verloren, dan weet je dat. De euforie van het (vroegere) samenzijn staat in schril contrast met de pijn van het nu ( en in de toekomst) gescheiden zijn.


In dit artikel enige inzichten over wat er zou kunnen spelen. Hai, De siruatie is voor mij deels herkenbaar. Als je een lange relatie hebt gehad heb je een hele sterke band met elkaar en is het moeilijk om elkaar los te laten. Die dag was niet zo leuk Volgende dag belt mijn ex op met:”Sorry. Ik voelde dat je hoop weg was en dat voelde ook weer niet goed ik kan je niet loslaten.


Meestal begon het dan met iets kleins, maar het eindigde vaak groot. Helaas moesten we toen concluderen dat we niet meer bij elkaar passen. Ondanks dat we niet meer samenwonen kan ik mijn ex toch niet loslaten.


Toen ik ontdekte dat ik mijn ex niet loslaten kon. Vooral tijdens het daten met andere mannen, heb ik gedachtes als: was ik hier maar met mijn ex. Ik wil ook zo ontzettend graag vrienden zijn met mijn ex en contact zoeken.


Niet kunnen loslaten uit zich dus in overmatig piekeren of informatie over hem blijven zoeken. Niet als ( ex -)partner maar als ouder. Dat kan eigenlijk alleen maar door het gesprek met elkaar aan te gaan.


Echt met elkaar praten en echt naar elkaar luisteren, zonder vooroordelen. Je ex zal niet zomaar veranderen. Maar niet op deze manier.


Ik heb hem gisteren weer gezien en gesproken en we hadden een heel diepzinnig gesprek waarin bleek dat we elkaar gewoon dus niet kunnen loslaten , maar we hebben een turbulent verleden haha. Je wilt graag weten hoe jij makkelijker kunt loslaten. Iets in jouw leven belemmert jou om verder te gaan maar je vindt het moeilijk om dit los te laten. Ook al ben je officieel gescheiden, emotioneel gezien ben je nog onderweg.


Worstel jij met het loslaten van je ex ? Misschien kunnen deze tips je een beetje helpen. Of jij, je ex of jullie allebei besloten hebben om te gaan scheiden, het. Wanneer je van elkaar houdt vanuit een gevoel van pure liefde, kun je elkaar loslaten en toch dichter bij elkaar komen.


Zoals je weet is ieder mens verantwoordelijk voor zijn eigen geluk. En mensen kunnen gelukkig zijn als ze ruimte krijgen om zich te ontplooien, vrij te communiceren, en steun krijgen van anderen. Je ligt in bed en dan begint het malen.


Had ik dingen anders kunnen doen? Waarom is het uit gegaan? Of juist: waarom ben ik in die leugens getrapt? Hoe kon ik zo stom zijn? Wat is mijn ex toch een klootzak of bitch!


Het is logisch dat je wilt verklaren waarom de relatie niet heeft gewerkt. Iemand loslaten van wie je zielsveel hebt gehouden. Liefde is een van de mooiste, meest belonende en meest bevredigende menselijke ervaringen. Of het nu gaat om de liefde van familie, vrienden, een kind of je partner, het is een gedeeld.


Het voelt alsof de pijn nooit weg zal gaan. Toch moet je jouw liefdesverdriet een plaatsje geven, wil je weer verder gaan zonder je ex. Samen hadden we een moeilijke weg in kunnen slaan, dichter naar elkaar kunnen groeien en onze oude pijn kunnen gaan loslaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts