donderdag 15 oktober 2015

Facebook messenger laatst actief niet zichtbaar

Facebook messenger laatst actief niet zichtbaar

Het bovenstaande zorgt er ook voor dat er geen melding ‘ Laatst actief ’ meer onder jouw naam verschijnt in het chatvenster. En ook hiervoor geldt dat dat andersom hetzelfde is. You must to continue.


Dat hoeft niet te betekenen dat hij of zij een bericht heeft gestuurd. Het betreft enkel het moment waarop de messenger geopend was, ongeacht of er wel of geen gesprekken zijn gevoerd. Dat kun je uitzetten bij de instellingen van messenger.


Nu kun je dit aan of uit zetten. Als je het uitzet, dan kun je het ook niet meer van anderen zien! Wil je opnieuw proberen te bellen? Je moet je aanmelden om verder te gaan. Je ziet nu een kopje staan dat de naam Weergeven wanneer je actief bent heeft.


Het enige nadeel is dat je ook niet meer kunt zien welke van je. Bovendien kan een bericht zich na ontvangst vanzelf. Want bij de ene staat een groen bolletje, bij een ander staat de hele tijd (soms wel minuten lang) minuut geleden actief.


Beste antwoord: Beste Paolo, De kans is groot dat deze mensen zich op offline hebben gezet in de app, daarom kunnen jij en hun andere vrienden niet meer zien of en wanneer die persoon voor het laatst actief is geweest. Op facebook sta ik altijd enkel voor een paar vrienden online, die overigens gewoon weten dat ik niet direct reageer of ik het nou gelezen heb of niet. Maar toen ik messenger ging gebruiken zag ik dat ik plots helemaal als online sta, maar op je messenger kan je instellen dat je weergeven wordt als offline. Re: Hoe niet meer online zichtbaar op facebook ? Misschien zit je hier wel niet op te wachten en wil je ongestoord gebruik kunnen maken van Messenger. Gelukkig kun je de actieve status verbergen voor iedereen.


Klik hiervoor op ‘Beschikbaar om te chatten’ in het menu om het vinkje te verwijderen. Dat komt omdat de berichten van mensen die je niet als vriend hebt toegevoegd worden verborgen. Toch lijkt het in sommige gevallen om belangrijke berichten te gaan.


Een officiële manier om die functie af te zetten bij de app-instellingen is er niet , maar er. Wordt wel verzonden, maar niet gelezen, dus ze zijn helemaal niet actief ! Heb hier nog geen verklaring voor. Instagram toont standaard aan iedereen waarmee je ooit hebt gechat wanneer je voor het laatst actief bent geweest in de Instagram-app. Dit zorgt ervoor dat andere mensen niet kunnen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest. Je bedoelt dat andere kunnen zien wanneer jij je voor het laatst hebt aangemeld?


Nee, dat kun je niet uitschakelen. Of net zoals dat je op facebook tegenwoordig kunt zien of een ander jouw privé bericht gelezen heeft. Wat dacht je bijvoorbeeld van een automatisch antwoord of een welkomstboodschap?


Ik leg je stap voor stap uit hoe je dit simpel zelf regelt. De makkelijkste manier is om het bericht op je beginscherm te bekijken. Het gaat in beide gevallen om miljard gebruikers. De andere manier zie je hier. De functie heet Chat ID en dit zorgt ervoor dat je, zonder dat je vrienden met iemand bent, gewoon met elkaar kunt praten.


Facebook messenger laatst actief niet zichtbaar

Het is alweer een tijd geleden dat WhatsApp de blauwe vinkjes introduceerde. Niet iedereen was hier even blij mee en om die reden werd het later mogelijk om de blauwe vinkjes uit te zetten. Het zet mij aan het denken, en zet mij aan tot het stellen van een vraag. Maar als meer dit hebben kan ik wat refereren. Het klinkt allemaal een beetje spannender dan het in werkelijkheid is.


It’s always worked fine from Edge before, issue only started one week ago. En dan die gespreksbolletjes die plots op je scherm verschenen als iemand tegen je begon te praten! Hier kun je nu instellen of je bij je Instagram-bezoeken voor anderen zichtbaar wilt zijn of niet. Scroll een beetje naar beneden, open “instellingen en privacy” en dan “instellingen”. Dat heeft het sociale netwerk bekendgemaakt.


De groei lijkt afgelopen jaren. Radar legt uit hoe het werkt. Dat betekent dat ze versleuteld worden op het moment van versturen, en weer. Ik dacht deze overwinning is binnen maar nu zegt die vriend dat ik online was op messenger en dus heb verloren. Maar ik was oprecht niet online hoe kan messenger mij als online weergeven ookal ben ik offline?


Het werkt biedt daarnaast een platform voor bedrijven en ontwikkelaars voor onder meer spellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts