maandag 26 oktober 2015

Sociaal incapabele michiel bijen

Wij stuurden onze meest natuurlievende reporter ter plaatse voor een bij-zonder verslag. Links mag al jaren meer dan rechts” beweerden ze achteraf. Tijd om hier nog snel van te genieten dus! Ik was zelf aanwezig op de klimaatbetoging en heb hiervoor bewijsmateriaal verzameld!


Sociaal incapabele michiel bijen

In Lede werden afgelopen weekend 60. Voor je dagelijkse portie filmpjes, nieuws, humor, tv-tips, cd-, film-, boek- en festivalreviews slechts één adres: The Wild Site! Zijn tijd brengt hij meestal door met het versieren (en afgewezen worden) door vrouwen, herinneringen ophalen, Fristi drinken en fantaseren over Belle Perez.


Michiel - Het hoofdpersonage. Vorige week vierde kroonprinses Elisabeth haar 18e verjaardag met een groot koninklijk feest. Omdat het verdacht stil is rond de kwestie Nainggolan vond ik het hoogtijd om mijn mond is open te trekken in een filmpje!


Een vrij heldere uiteenzetting alsge het mij vraagt maar moesten er nog vragen zijn aarsel niet! Er is een nieuw bijzonder personage in de Sesamstraat. De eerste schooldag, ook sociaal incapabele michiel blikt er vol nostalgie op terug. Geen gemakkelijke periode, maar hij geraakte wel met de hakken over de sloot!


Zowat heel Vlaanderen is gek op het. Gisteren mocht ik de aankomst van Theresa May bij premier Rutte filmen. Ik was het geluid vergeten opnemen dus ik heb dan maar zo accuraat mogelijk proberen liplezen. De Slimste Mens ter Werel van maandag tot donderdag op VIER.


De leukste vraag uit aflevering 1: Sociaal Incapabele Michel. Kopiëer embed code Volgende video. Dit is de finale van de 30ste aflevering. Een aantal van zijn grappigste quotes vind je op zijn T-shirt lijn, exclusief bij Brooklyn.


Deze T-shirts zijn een ideaal cadeautje voor jezelf of een ander. In het onderstaande filmpje op is te zien hoe de Vlaamse overheid een. Voortaan kan dat, in dit nagenoeg volledig naslagwerk. Je stem verliezen, het lijkt wel epidemisch in showbizzland: na Drake, verloor ook Belle Perez haar stem.


Sociaal incapabele michiel bijen

Maar gelukkig kon zij wél rekenen op de steun van haar fans, meer bepaald haar grootste fan. Ja wij zijn echt wel BFFS. Tinderen voor Kinderen. Doorheen de tijd zijn verschillende hulpverleners bij het gezin betrokken. Borremans was maandagavond te gast in.


Koop nieuw of tweedehands. De student was de wanhoop nabij nadat zijn notities in het water waren gewaaid en onleesbaar waren geworden. DAG BESTE PALJASKES,EERST EN VOORAL SORRY WANT IK KRIJG MIJNE CAPSLOCK WEER NI AF WANT MIJN KATJE HEEFT MIJN.


Jongeren en ouders in de jeugdhulp kunnen soms het gevoel hebben dat ze niet langer op één lijn zitten met hun hulpverleners. Naar verluidt is er één en ander aan het gebeuren in Noord-Korea. Reden genoeg om onze beste man erheen te sturen.


Toch heeft hij vooral veel te. Vlaams Belang heeft een nogal opvallende strategie op sociale media: het delen van vechtfilmpjes. Een strategie waar niemand van onze redactie ooit aan. Mooie collectie sociaal incapabele michiel van Brooklyn bij Brooklyn.


Sociaal incapabele michiel bijen

JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. The best funny pictures ImgLuLz Serve you Funny Pictures, Memes, GIF, Autocorrect Fails and more to make you LoL. Als bewijsmateriaal deze.


Trouwens als er nog ene onder mijn duive ga schiete zalt zijne beste dag ni zijn. Naar het schijnt is internet het nieuwe televisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts