woensdag 18 april 2018

Gedumpt na lange relatie

Gedumpt , overleven na een relatie Een relatie beëindigen is nooit leuk. Schul natuurlijk voel je je vreselijk schuldig maar je schuldig voelen is nooit een goede reden om een relatie in stand te houden. Gedumpt na een lange relatie van X jaar“ In dit geval is je liefdesverdriet het hevigst. Hoe dieper de connectie die je met iemand maakt, hoe meer pijn het doet als deze wordt losgescheurd.


Gedumpt na lange relatie

Ik ben een maand geleden na een intense relatie van jaar gedumpt door mijn lieve vriendin. Het kost me de grootste moeite om haar los te laten terwijl ik diep in mijn hart ook weet dat er van beide kanten geen muziek meer in de relatie zit. Desondanks houd ik nog steeds zielsveel van haar en wil ik nog keihard voor onze liefde vechten.


Die na een paar dates overstag gaat voor haar charmes. En dat is niet per se verkeerd. Je wilt immers een relatie , en daar niet te lang over doen. Maar als je een lange relatie wilt, is het belangrijk om je verlangen binnen de perken te houden. Je wil natuurlijk wel iemand kiezen die echt bij je past.


Hier wat waarheden die je de komende tijd gaan helpen. In een vorige relatie nooit gedumpt zonder reden en dat was de eerste keer voor mij. Wel was ik al een keer eerder aan de kant gezet, maar toen bleek dat wij toch te veel van elkaar verschilden. Dat was ook geen lange relatie. Mijn laatste relatie duurde namelijk al acht jaar.


Sterker nog, het verwerkingsproces is volgens deskundigen te vergelijken met een rouwproces. Alleen rouw je niet om een overleden geliefde, maar om een relatie die er niet meer is. Mijn relatie is na ruim jaar uit, zelf had ik het al 20x uitwillen maken, maar ik kon het niet.


Gedumpt na lange relatie

Binnen een relatie kan narcistisch, wreed gedrag ontstaan. Nu heeft hij dit eindelijk door, zoekt hulp, maar heeft ook gelijk een ander. De narcistische persoon probeert de ander dwangmatig in de greep te houden, maar vreest tegelijkertijd dat de ander te dichtbij komt en de overhand zal gaan krijgen. Het gaat er dus om die ander zwak, afhankelijk en tot een soort bezit te maken, want zo bevestigt de narcist zijn eigen. Moet daarbij wel vermelden dat ik zelf de relatie had uitgemaakt ( na jaar) en al maanden niet lekker in de relatie zat.


Op het moment dat ik het uitmaakte had ik de relatie en het feit dat het niks meer ging worden al lang en breed verwerkt. Binnen een maand een leuke vent ontmoet en daar vervolgens een lange relatie mee gehad. Seks met een ander kan na een lange relatie opwindend lijken en in eerste instantie zal een bruisende vrijpartij zeer bevredigend zijn.


Iets later kan seks voor de seks juist voor een leeg gevoel zorgen. De genegenheid die er ooit was in lange knuffels of tedere kussen ontbreekt en voelt als een gemis. Als je relatie stuk loopt dan zul je dat moeten verwerken. Er zijn zes fasen die je dan doorloopt. Van ongeloof tot acceptatie.


Als je deze fasen bij je zelf herkent, is het gemakkelijker om er mee om te gaan. Gedumpt worden, komt hard aan Soms word je geconfronteerd bent met het feit dat je vriend of vriendin geen heil meer ziet in een verdere romantische relatie met jou. Je voelt je dan mogelijk eenzaam en afgewezen. Hoe langer je relatie heeft geduur des te harder komt de klap aan. Vooral als jijzelf nog steeds verliefd bent.


Gedumpt na lange relatie

We waren open, kwetsbaar. Reisden veel samen en hielden er tot op vandaag (noodgedwongen) een lange afstandsrelatie op na. Zij doet nu een stage in USA. Net na mijn (enkele tussenstappen) eerste vlucht belt ze maandag en verbreekt koudweg de relatie. Na een relatie van jaar en waarvan jaar getrouwd ben ik gedumpt door mijn (ex)vrouw, wij hadden alles met ze tweetjes door de jaren heen opgebouw allebei leuke baan, huisje gekocht en verbouwd naar onze eigen smaak altij tijd en respect voor elkaar, deelde dezelfde interesse.


Je vriend of vriendin maakt het uit, je levenspartner verlaat het huis, of er komt spijt opzetten na het einde van je relatie. De persoon die jij was , samen met hem of haar in jullie relatie , zo ben je bij niemand anders. Dat is heel hard en een rotactie, maar je stapt makkelijker een relatie uit als je al een vervanging hebt. Ik snap inderdaad ook niet hoe je na zolang samen iemand zomaar kan verlaten, alleen omdat je sinds een half jaar aan huis bent gebonden door je knie. In dit artikel: De voorbereiding De relatie verbreken Je leven weer oppakken na de breuk Bronnen Een relatie verbreken is nooit gemakkelijk.


Hoewel sommige mensen er anders over denken, kan het uitmaken van een relatie emotioneel net zo aangrijpend zijn als gedumpt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts