woensdag 18 april 2018

Hartstikke gezellig

Rotterdam wil ik ook nog eens bezoeken en naar Den Haag moet ik ook sowieso nog eens terug. Zoveel leuks te doen in Nederland. Breda, staat nog op mijn lijstje, wat tof dat je dat aanhaalt. Voordat gisterochtend Berna, Judith, Yvonne, Rennie en Duif langs kwamen.


Hartstikke gezellig

Mooi eetcafe,en gewoon hartstikke gezellig zitten,zowel binnen en buiten,en wens ju. See actions taken by the people who manage and post content. De stylisten zijn zeer professioneel, weten wat ze doen en zijn daarbij hartstikke gezellig en vriendelijk.


Er wordt ook echt de tijd voor je genomen en je ziet dat ze super veel liefde hebben voor het kappersvak. Voor insiders is het laagdrempelig, kneuterig en hartstikke gezellig , voor outsiders een tikje ongrijpbaar. Een kijkje in de hockeywerel die in stand wordt gehouden door vermogende Nederlanders. Je kinderen hebben het zo naar hun zin, jij moet ook wat doen. Looks like you disabled JavaScript.


Op markten, in winkels en cafés spraken deze Joden hun eigen taal. Uiteindelijk kwamen veel woorden zo in het Amsterdamse dialect terecht, ook in. Houte Klomp in the land of the Canucks One lesser “gezellig” connotation of the word gezellig is when people ask you to “keep it gezellig”, or in other words expressing one’s opinion or sharing bits of information that people in attendance would rather not hear could severely spoil the gezelligheid.


Ik zag mijn ouders zitten en ze keken naar mij ik gaf ze veder geen aandacht en ging gezellig door. Er werd aangekondigt dat we moesten eten en de dames sleurde me mee naar een kamertje, Soum denkje dat je de heledag in dese takshita blijft zitten, euhm ja, Nee fout we hebben een jurk voor jou trek hem aan en we. We hebben lekker bijgekletst en genoten van een heerlijke Surinaamse maaltij het was hartstikke gezellig ! Een leuke manier om je vakantie te beginnen.


Hartstikke gezellig

Officieel gezien wel – ik heb nooit ergens anders gewoond – maar ik ben nooit echt met de cultuur van de stad opgevoed. Ontdek Buenos Aires biedt Nederlandstalige tours voor groepen en particulieren. Wij nemen u te voet, op de fiets, of met de auto mee langs de boeiendste en mooiste plekken van deze fascinerende stad.


Onze tours zijn ontspannen, informatief en worden geleid door deskundige gidsen die hier al jaren wonen. Hoewel we het hartstikke gezellig en leuk vinden als je langskomt, leer je door langdurige op een opdracht te zitten, het bedrijf van binnen en buiten kennen. Binnen een mum van tijd waan jij je. At one point, when the origin of the expression was not well-known anymore, one started to use hartstikke as an adverb to intensify.


This lead to the current usage of hartstikke. Deze bladerdeeg hapjes zijn heerlijk als voorafje of voor een gezellig avondje. Hartstikke lekker en snel gemaakt.


Hoi princessje ik vind het hartstikke gezellig vandaag! Het recept vind je hier! Er start weer een nagym! Neem vriendinnen mee want het is altijd hartstikke gezellig én sportief.


Hartstikke gezellig

Een serie van keer voor euro. Voor iedereen die weken geleden ( of langer) is bevallen. Op zoek naar de beste rijschool in Haarlem, Heemstede of Amsterdam en omgeving?


The Dutch have a knack for inventing words that don’t translate readily into English. One such word is “gezellig. Gezellig can be translated as a cozy, or nice atmosphere, but can also connote the feeling of seeing someone after a long absence, or the warm feeling you get when spending time with friends. I used to work in a wonderful health food store where the boss’s philosophy was that people had to leave the store feeling better than when they came in, just from the atmosphere and the way we interacted with them. Kom gezellig naar Village People Café.


Want het is natuurlijk hartstikke leuk om uit je dak te gaan op de dansvloer, maar soms is het ook gewoon lekker om aan de bar te hangen, een goed gesprek te hebben of een potje te dobbelen. Troba allotjaments tan únics com els seus amfitrions a 1països. Dus hier zijn ze dan: De dames hard aan het werk!


En onze gids Gerard heeft ons super begelei veel vertel was heel gezellig ook! Wij zijn afgelopen donderdag twee uur met Geert op pad geweest en vonden het erg leuk en leerzaam. Kijk gerust een beetje rond en wanneer het bevalt wat je ziet, zou ik het leuk vinden als je een reactie achterlaat. Wil je mijn creatieve avonturen blijven volgen, kom dan regelmatig even gezellig langs of abonneer je op mijn blog door onderaan in deze zijbalk op volgen te klikken.


A person can be gezellig. A room or a house can be gezellig. A get together, a party, a coffee date, a picnic or a movie night with your lover can be gezellig.


It’s a feeling rather than a word. Nog steeds is er geen verbetering in mijn arm en ook links begint nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts